Doe ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mja, daarom gewoon allemaal naar de Huppel BBQ komme
ik kom ook, ik rij toch met jou mee (zei Erwinquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mja, daarom gewoon allemaal naar de Huppel BBQ komme
en een beetje aangeschoten worden en dan alleen nog maar giegelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
ja he?
ik wil met jou lunchen op een terrasje
roseetje erbij
je zwoel in je ogen kijken
handje vasthouden
Oh ja prima hoor.. waar woon je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom ook, ik rij toch met jou mee (zei Erwin)
helemaal superquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een beetje aangeschoten worden en dan alleen nog maar giegelen
Zeker net 2 16 jarige meisjes zijn julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Giechelende meidenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik luister nu de intro van Nils Hogersson. Ook al zo'n pareltje.quote:
morgen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
helemaal super
wanneer spreken we af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
er is niets leuker dan je weer een beetje jeugdig voelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker net 2 16 jarige meisjes zijn jullie
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen?Is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik woon in Hoornquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh ja prima hoor.. waar woon je?
Rijd misschien nog iemand mee.. maar heb van die gene nog niks persoonlijk gehoord.
maar no problemo om eerst ergens anders naar toe te komen hoor
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2010 23:15:31 ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen?Hee, jij hebt met die Alexxx geneukt, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is niets leuker dan je weer een beetje jeugdig voelenheel fijn hoor
[..]
Is goedOh, ik stuur je net een PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik woon in Hoorn
maar no problemo om eerst ergens anders naar toe te komen hoor
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Nee dat was zij nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hee, jij hebt met die Alexxx geneukt, toch?
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
Hee, jij hebt met die Alexxx geneukt, toch?
Die vond ik altijd wat minder, die van de snorkelsquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik luister nu de intro van Nils Hogersson. Ook al zo'n pareltje..
ZO WAARquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
er is niets leuker dan je weer een beetje jeugdig voelenheel fijn hoor
quote:Is goedJeuj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
hoestie?quote:
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die vond ik altijd wat minder, die van de snorkels
en myr en jullie kindjes dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en myr en jullie kindjes dan?
Ze had nog geen tijd voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
En als ze dat wel heeft dan word ik weer aan de kant geschoven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |