Waarom? Er was geen ruimte voor een nieuwe reeks zei je, maar we mochten deze SC kapen als we die behoefte voelden. Dan moet je niet jezelf ineens gaan tegenspreken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En anders pas ik de TT aan naar zoals ik het wil.
En die 1308 op z'n ketting staat voor het aantal bitches dat hij al bezwangert heeftquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die gouden oorbellen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En die 1308 op z'n ketting staat voor het aantal bitches dat hij al bezwangert heeft
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Er was geen ruimte voor een nieuwe reeks zei je, maar we mochten deze SC kapen als we die behoefte voelden. Dan moet je niet jezelf ineens gaan tegenspreken.
Botsauto's jonge!quote:
neee botsauto's zijn eng!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Botsauto's jonge!![]()
Ik ben die jongen die altijd heel leip half uit het karretje hangend tegen kleine kindjes opbotst
Verklaar die TT eens even, aub?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bweh.. whiskey is juist lekker zo vroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Zo meteen met de klas het terras opIs elf uur te vroeg voor bier?
Nee. Kan je mij niet even meenemen? Ik heb wel zin om me te bezatten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Het is vet warm al buiten, dus ga ik geen whisky drinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bweh.. whiskey is juist lekker zo vroeg
Zit jij bij me in de klas?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Kan je mij niet even meenemen? Ik heb wel zin om me te bezatten.
Als ik in de morgen weleens een glas heb staan dan drink ik die altijd even uit als ik opstaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is vet warm al buiten, dus ga ik geen whisky drinken
Ja.quote:
whehe dat is voor de echte mannenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Of de hele dag tegen die boksbal slaan/trappen
Draaimolen ftw!quote:
Nooit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Die boksbal slopen jeweetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
whehe dat is voor de echte mannen![]()
[..]
Draaimolen ftw!
Ik pijp je, jewaids.quote:
Ik bedoelde het eigenlijk als straattaal, in de zin van 'alles goed Z.'?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:13 schreef Zeroku het volgende:
Rustig aan, gaat meer uit dan in enzo, en daarzo?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tell me about it.![]()
Al ruim een uur, en geloof me, mijn humeur was niet tof.
Ja, ik kom nooit op straat, dus dat had ik niet kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk als straattaal, in de zin van 'alles goed Z.'?
Watjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tell me about it.![]()
Al ruim een uur, en geloof me, mijn humeur was niet tof.
Men hoort te slapen tot minstens 12 uur. De ochtend is een moment van de dag die je alleen mag meemaken als je nog moet gaan slapen. De ochtend is koud, verlaten en stil. Mijn bed is warm en lekker.quote:
Eens, alleen denkt het werk en school daar iets anders over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men hoort te slapen tot minstens 12 uur. De ochtend is een moment van de dag die je alleen mag meemaken als je nog moet gaan slapen. De ochtend is koud, verlaten en stil. Mijn bed is warm en lekker.
quote:
Ghihiquote:
Maar kliekjesvorming mag niet hoor en naamtopics al helemaal nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Ik stommequote:
Vanaf nu mag alles in ONZ, tof he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar kliekjesvorming mag niet hoor en naamtopics al helemaal niet
My thoughts exactly.quote:
Hmmquote:
Ah, dus we mogen ook weer gewoon de UDOWU openen?quote:
Jawel dat is tof. Het maakt TT's als "huppel is lief" mogelijk. Je moet naar de kansen kijken van dit nieuwe beleidquote:
Ohnee dat was de enige regel, er mogen geen nieuwe SC's komenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, dus we mogen ook weer gewoon de UDOWU openen?
Ahh, maar wel een kliekjestopic voor maar 4 users?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohnee dat was de enige regel, er mogen geen nieuwe SC's komen
Zolang je er maar niet SCquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh, maar wel een kliekjestopic voor maar 4 users?
Beter gewoon weer een kliek van een stuk of 20 mensen.quote:
Hehe huppel heeft koppijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme dan ben je brak van een dag zuipen en dan doen ze dit![]()
Snap er helemaal niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe huppel heeft koppijn![]()
Mietje trouwens.Geen hoofdpijn. Ben gewoon brak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar wat waren ze goed he, onze jongensquote:
Oh ja? Niet gezien. Ik kreeg een pak slaag toen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar wat waren ze goed he, onze jongens
En beviel je nieuwe speeltje? Nu staand aan het fokken zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ja? Niet gezien. Ik kreeg een pak slaag toen.
Geef maar hier, ik kan ;t wel gebruiken.quote:
Goed hoor. Totdat 1 van de knopen me op een erg pijnlijke plek raakte. Maar dat was ook zo weer over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En beviel je nieuwe speeltje? Nu staand aan het fokken zeker?
Haha oke mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed hoor. Totdat 1 van de knopen me op een erg pijnlijke plek raakte. Maar dat was ook zo weer over.
En ik zit gewoon hoor. Ik ben wel lichtelijk beurs
c'est très bien.quote:
kom maar halenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef maar hier, ik kan ;t wel gebruiken.
Betaal jij de trein?quote:
whahaha grappig en neequote:
En hoe jij dan ook weer reageert op hoe er gereageerd word op SWJquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, hoe ze hier dan ook weer reageren op SWJHet was te verwachten en nu hebben de mods ook weer lol
Waarom niet?quote:
Doe nei tzo eng jij.quote:
Jij komt het vuurtje opstoken?quote:
zo rijk ben ik ook nietquote:
Uhuhquote:
S..S..sorryquote:
Negers zijn eng.quote:
quote:
Ik zeg.quote:
leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een fotootje gemaakt.
[ afbeelding ]
schattigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Een bas hoort maar 4 snaren te hebbenquote:
dan nog geniaal gespeeldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een bas hoort maar 4 snaren te hebben
Ja jonge, je hebt het kapot gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft NBT eigenlijk nog een betekenis?quote:
Nee, ik maakte een typ fout bij het aanmaken van me accountquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft NBT eigenlijk nog een betekenis?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een typ fout bij het aanmaken van me account
Ik heet overal Niet Betreden Politiequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heet overal Niet Betreden Politie
Geen idee hoe ik bij de T kwam..
Woeiquote:
jaa heb er zin in ben erg benieuwd ookquote:
Ik heb vanavond een BBQquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa heb er zin in ben erg benieuwd ook
oew lekker en gezelligquote:
doe mij ook maar een bakkie leutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in, heb alleen nu even een middagdip
dus ff koffie zetten
Ga er wat aan doen danquote:
kan ookquote:
Dat ben ik wel, hoezo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
Oh ben jij niet degene die DW aan gort geslagen heeft gisteravond?
plakweer, hard gewerkt vanochtend ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
kan ook![]()
Waarom stink je dan?
Visboer? Varkensboer?
Oh gewoon dat schoot me ineens te binnen dat ze dat zei vanmorgen of gisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, hoezo?
[..]
plakweer, hard gewerkt vanochtend ook.
Mja, we zijn beide niet zo heel ervaren, dus om iemand dan meteen de graftyfus in te slaan.. neh...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh gewoon dat schoot me ineens te binnen dat ze dat zei vanmorgen of gisterZe kon nog zitten dus het valt mee
![]()
Ja dat plakken heb ik ook wel een beetje maar gelukkig is het hier binnen niet al te warm.
koekjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, we zijn beide niet zo heel ervaren, dus om iemand dan meteen de graftyfus in te slaan.. neh...
Heb zin in zelfgebakken koekjes, maar geen ingrediënten en geen oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |