Waarom? Er was geen ruimte voor een nieuwe reeks zei je, maar we mochten deze SC kapen als we die behoefte voelden. Dan moet je niet jezelf ineens gaan tegenspreken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En anders pas ik de TT aan naar zoals ik het wil.
En die 1308 op z'n ketting staat voor het aantal bitches dat hij al bezwangert heeftquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die gouden oorbellen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En die 1308 op z'n ketting staat voor het aantal bitches dat hij al bezwangert heeft
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Er was geen ruimte voor een nieuwe reeks zei je, maar we mochten deze SC kapen als we die behoefte voelden. Dan moet je niet jezelf ineens gaan tegenspreken.
Botsauto's jonge!quote:
neee botsauto's zijn eng!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Botsauto's jonge!![]()
Ik ben die jongen die altijd heel leip half uit het karretje hangend tegen kleine kindjes opbotst
Verklaar die TT eens even, aub?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bweh.. whiskey is juist lekker zo vroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Zo meteen met de klas het terras opIs elf uur te vroeg voor bier?
Nee. Kan je mij niet even meenemen? Ik heb wel zin om me te bezatten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Het is vet warm al buiten, dus ga ik geen whisky drinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bweh.. whiskey is juist lekker zo vroeg
Zit jij bij me in de klas?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Kan je mij niet even meenemen? Ik heb wel zin om me te bezatten.
Als ik in de morgen weleens een glas heb staan dan drink ik die altijd even uit als ik opstaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is vet warm al buiten, dus ga ik geen whisky drinken
Ja.quote:
whehe dat is voor de echte mannenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Of de hele dag tegen die boksbal slaan/trappen
Draaimolen ftw!quote:
Nooit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Die boksbal slopen jeweetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
whehe dat is voor de echte mannen![]()
[..]
Draaimolen ftw!
Ik pijp je, jewaids.quote:
Ik bedoelde het eigenlijk als straattaal, in de zin van 'alles goed Z.'?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:13 schreef Zeroku het volgende:
Rustig aan, gaat meer uit dan in enzo, en daarzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |