Ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben je bron. Heb je die foto's pasgeleden gemist?
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ze zijn wel groter dan gemiddeld gok ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ja mijn tieten zijn mega inderdaad. Niet normaal.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ja mijn tieten zijn mega inderdaad. Niet normaal.
Huh wat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonnebril:
http://www.coolsunglasses.nl/product_info.php?cPath=29&products_id=1898
of
http://www.coolsunglasses.nl/product_info.php?cPath=42&products_id=2118
?
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben je bron. Heb je die foto's pasgeleden gemist?
Dank.quote:
Eh... wat?quote:
Nee, een Panasonic DMC-FX37quote:
Je weet toch dat ik alleen maar op Wd fap?quote:
S_A is iig al meerderjarig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alleen maar op Wd fap?
Ja, dat weet ik.quote:
Staat gewoon in de EXIF data van je foto's.quote:
Nee, (tuurlijk niet)!quote:
Ik vind dat meisje zo leuk.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
En Chai is inderdaad de mannelijke Bragi wat googlen enzo betreft.
Aaaah, jammer!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
WD was te klein voor het modellenwerk.
True.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yeah. Naja, ik zei al tegen der dat ze niet er gelijk van uit moest gaan dat ze sowieso doorging.
Huh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze zei dat ze lang was ja. Maar ze blijkt 1,71 te zijn.
Dat maakt het minder spannend. jeweet.quote:
O. Ja daar heb ik allemaal geen verstand van. Wel fijne camera btw.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat gewoon in de EXIF data van je foto's.
Zotheid?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
RV-TRIPLE-QUOTE INCOMING!!!
[..]
Aaaah, jammer!
[..]
True.
[..]
Huh?Wist ze dat zelf niet dan?
Wut.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
/mannelijkechaiquote:
Ja, jammer dat ie geen GPS opslaat anders wist ik waar je huis woont.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
O. Ja daar heb ik allemaal geen verstand van. Wel fijne camera btw.
Opticien Het Huis?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga naar de opticien en naar huis! Ciao.
Duh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en Bragi komt het meest in de buurt.
Doeiiiiiiiiiii.
Ze is klein, dus kan ze geen 80 hebben?quote:
Ja, zo werkt dat meestal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het spel van aandacht geven zodat je aandacht krijgt?
Weet ik toch.quote:
Nou die omtrek heeft meer met bouw te maken en ze ziet er normaal gebouwd uit niet grof oid.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze is klein, dus kan ze geen 80 hebben?
S_a is niet dun, dus 80 lijkt me prima kunnen.![]()
Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou die omtrek heeft meer met bouw te maken en ze ziet er normaal gebouwd uit niet grof oid.
/ingaat op poging tot troll:quote:
Sowieso mensen doen die je van de interwebz kent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik moest toch wel even gniffelen omdat mensen ervan overtuigd zijn dat ik ook maar iemand zou doen in deze SC.
Ah, nu heb je wd's hartje gebroken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik moest toch wel even gniffelen omdat mensen ervan overtuigd zijn dat ik ook maar iemand zou doen in deze SC.
Ik zie het ook niet voor mequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso mensen doen die je van de interwebz kent.
[/no_hate]
Inderdaad, ik houd het bij real life contacts.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet voor me. Afgaan op een foto en dan iemand willen 'doen'
.
Nou ik vind het gewoon een kut streek van je. Eerst zo teaserig lopen doen en dan zo BAM iemands droom in duigen laten gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Nou ja als het alleen maar om het doen gaat is het welquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso mensen doen die je van de interwebz kent.
[/no_hate]
Snap ik. Ik hou wel van jullie, hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon een kut streek van je. Eerst zo teaserig lopen doen en dan zo BAM iemands droom in duigen laten gaan.
Daniël Arends over internetdaten: http://humortv.vara.nl/pa(...)-internetdating.htmlquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja als het alleen maar om het doen gaat is het welMaar ken 2 stelletjes die elkaar via internet hebben leren kennen en nog steeds gelukkig samen zijn.
Ik bedoel alleen dat ik het zelf niet zou doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja als het alleen maar om het doen gaat is het welMaar ken 2 stelletjes die elkaar via internet hebben leren kennen en nog steeds gelukkig samen zijn.
Ze wil je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Nee. Alles of niets.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hou wel van jullie, hoor. Telt dat dan niet
?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze wil je.Waarom vind je het zo vervelend dat ik aandacht krijg? Bij BT heb je er ook nooit over geklaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze wil je.Ja bij WD kwam ik ook al van een koude kermis thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Bij BT was het terecht, denk ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo vervelend dat ik aandacht krijg? Bij BT heb je er ook nooit over geklaagd.
Jawel. Soms wel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo vervelend dat ik aandacht krijg? Bij BT heb je er ook nooit over geklaagd.
Ga naar B&H of US. Dit is het beef topic.quote:
OH SNAP.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je het onterecht dat ik aandacht krijg?
Oeh spannend! link?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
En ik heb er bij BT écht wel wat over gezegd.! Tot beef aan toe.
Welke van de tig topics?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Grapje, schat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je het onterecht dat ik aandacht krijg?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Soms wel hoor.Tenminste, klagen is een groot woord maar hij heeft er meerdere keren wat van gezegd, zo ver ik me kan herinneren.
Stel je de Bragi en wd-beefs voor, maar vervang wd dan door Bt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
De spannendste. Dit was voor mijn tijd, dus niet mee gemaakt helaas.
Die staan thuis in mijn bookmarks.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
De spannendste. Dit was voor mijn tijd, dus niet mee gemaakt helaas.
E-favorieten. BT is de e-liefde van je levenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoewel Bt een van m'n e-favorieten is, ben ik immer rechtvaardig.
Er blijft maar 1 ware voor mij =$quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kan me niet trollen, met je 14 jarige chimi.
Ja, maar BT kon inhoudelijk wat verder gaan waardoor het voor jou ook lastig werdquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stel je de Bragi en wd-beefs voor, maar vervang wd dan door Bt.
Dankjewel, schat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er blijft maar 1 ware voor mij =$
Wel waar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
E-favorieten. BT is de e-liefde van je leven.
Kijk je in de spiegelquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er blijft maar 1 ware voor mij =$
Lolololol.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naar jou (L)quote:
Al die lengte grappenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Allure_ het volgende:
Echt een afknapper, ik dacht dat WD wel 1.76 was.
Dat dacht ze zelf dus ook altijd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Allure_ het volgende:
Echt een afknapper, ik dacht dat WD wel 1.76 was.
Dat komt omdat je van rechts naar links leest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Al die lengte grappenIk ben gewoon langer.
Niet voor niets. Kostte benzine en misschien ook wel parkeergeld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
Ze is dus voor niets naar Damsco gegaan?
ik moest lachenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet voor niets. Kostte benzine en misschien ook wel parkeergeld.
Ja maar jij bent chagrijnig.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:23 schreef Bragi het volgende:
Hoeveel mensen kijken nu naar Daniël Arends? 0? Sukkels.
NOU DAN NIET VERDOMME.quote:
Ja ze meette zelf 1,74, ook in het gemeentehuis zei ze. Maar daar blijkbaar niet.quote:
't Is indo. Kijken, pinda.quote:
Ikke.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:23 schreef Bragi het volgende:
Hoeveel mensen kijken nu naar Daniël Arends? 0? Sukkels.
Dat was dus een gemeen tehuis.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ze meette zelf 1,74, ook in het gemeentehuis zei ze. Maar daar blijkbaar niet.
quote:
Ik meette daar toen ook 3 cm dan in werkelijkheid, maar dat was wel handig, want de lengte die er nu op staat klopt nu veel beter.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ze meette zelf 1,74, ook in het gemeentehuis zei ze. Maar daar blijkbaar niet.
Ik denk ongeveer tot het moment dat Mozy jou met haar gaat verwarren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
[..]! Ik hou steeds meer van m'n vrouwelijke equivalent.
Ga je dood dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schatje, morgen is mijn laatste dag. Hoe kan ik nou chagrijnig zijn.
Nicequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
Deze post is bedoeld voor Otis2.0: http://www.darkroastedble(...)graphy-by-clark.html
Op mijn id staat nog 1.62quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik meette daar toen ook 3 cm dan in werkelijkheid, maar dat was wel handig, want de lengte die er nu op staat klopt nu veel beter.
Die post is niet voor jou!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:15 schreef Bragi het volgende:
Mensen, serieus! Als je een indo wil zien die nog net iets grappiger is dan ik, kijk dan naar DANIËL FUCKING ARENDS!!!
Okee ik stop al met grapjes over de dood. Mijn oma is daar aan overleden namelijk en dat is eigenlijk niet leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Morgen zou ik inderdaad kunnen sterven, ja.
Ok ik kijk hoe hij eruit ziet en als het me niet aanstaat klik ik weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die post is niet voor jou!Deze is voor jou:
[..]
Oh dat is wel naar, want hier kijken ze soms ook naar de lengte op je ID of die een beetje klopt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Op mijn id staat nog 1.62![]()
! Van 120391 jaar geleden.
Nu moest ik wel lachenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee ik stop al met grapjes over de dood. Mijn oma is daar aan overleden namelijk en dat is eigenlijk niet leuk.
Maarre succes op je laatste dag morgen!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok ik kijk hoe hij eruit ziet en als het me niet aanstaat klik ik weg.
Ik gebruik mijn ID nooit weer want ik heb een rijbewijsquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is wel naar, want hier kijken ze soms ook naar de lengte op je ID of die een beetje klopt.
Mooie foto's.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
Deze post is bedoeld voor Otis2.0: http://www.darkroastedble(...)graphy-by-clark.html
Hij is niet echt grappig vind ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hij ziet er tenminste uit als een Indo.
Dat vond ik ook niet zo, maar daarna wordt t beter.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou ik heb weggeklikt na dat Xfactor gedoe. Wat een noob.
Geen zin om opnieuw te klikken =$quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet zo, maar daarna wordt t beter.
Haha wat denk jij vriendje. TAE-SE moet me nog geld opleveren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Potloodvis het volgende:
C_N, ga je morgen ook Noord-Korea tegen Ivoorkust kijken i.p.v. Brazilië tegen Portugal?
Luie indoquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen zin om opnieuw te klikken =$
Landverrader.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen zin om opnieuw te klikken =$
Had hij maar grappiger moeten zijn die 1e minuten.quote:
Je mist de wedstrijd der wedstrijden van de poulefase.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha wat denk jij vriendje. TAE-SE moet me nog geld opleveren.
quote:When I get older, I will be stronger
They’ll call me freedom, just like a waving flag
When I get older, I will be stronger
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
Ohoohoo
Born to a throne, stronger than Rome
But violent prone, poor people zone
But it’s my home, all I have known
Where I got grown, streets we would roam
Out of the darkness, I came the farthest
Among the hardest survival
Learn from these streets, it can be bleak
Except no defeat, surrender retreat
So we struggling, fighting to eat and
We wondering when we’ll be free
So we patiently wait, for that fateful day
It’s not far away, so for now we say
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
Ohoohoo
So many wars, settling scores
Bringing us promises, leaving us poor
I heard them say, love is the way
Love is the answer, that’s what they say,
But look how they treat us, make us believers
We fight their battles, then they deceive us
Try to control us, they couldn’t hold us
Cause we just move forward like Buffalo Soldiers
But we struggling, fighting to eat
And we wondering, when we’ll be free
So we patiently wait, for that faithful day
It’s not far away, but for now we say
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
(Ohhhhooh, Ohhhhooh, Ohhhhhooh, Ohhhhooh)
And everybody will be singing it
And you and I will be singing it
And we all will be singing it
(Ohhhhooh, Ohhhhooh, Ohhhhooh, Ohhhhooh)
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
And then it goes back
Woohoohoo
When I get older, when I get older
I will be stronger, just like a waving flag
(Ohhoo, ohhoo, ohhoo, ohhoo, ohhoo)
Just like a waving flag, just like a waving flag
Flag, flag, just like a waving flag
Ik vind dat een prima manier van aandachtvragen, naakt zwemmen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef Bragi het volgende:
Attention whorende BN'ers.![]()
[ afbeelding ]
Wat vindt je van mijn ondertitel, Bragi? Of moet ik gewoon voor attention whore gaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef Bragi het volgende:
Attention whorende BN'ers.![]()
[ afbeelding ]
"Wat vindt je"quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat vindt je van mijn ondertitel, Bragi? Of moet ik gewoon voor attention whore gaan?
Ja, dat stond er eerst ook niet. Maar dat heb ik expres gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Wat vindt je"
Hier ben ik gestopt met lezen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat stond er eerst ook niet. Maar dat heb ik expres gedaan.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat stond er eerst ook niet. Maar dat heb ik expres gedaan.
Wat een matige comeback, All.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je me dan wilt verbeteren doe het dan goed. In degelijk engels is het 'where is'.
Dan mij/ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn vorige post. Wat zeg ik ook alweer altijd fout?
Ik ook niet. Maar 9/11 weet ik nog wel preciesquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef Chai het volgende:
Waar was jij toen MJ stierf?
Ik weet dat nu al echt niet meer.
Ik ook. Mijn moeder zei dat we tv moesten kijken, want er was iets met 2 vliegtuigen in een gebouw.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar 9/11 weet ik nog wel precies.
Ik weet het nog wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef Chai het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is het ergste, was dat maar zoAfgelopen zaterdag vrienden hier... iedereen in Oranje, iedereen klaar ervoor... gaat hij computeren
En ik dacht 'Oké, lekker boeiend. Mahaamm ik wil MSN-enquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn moeder zei dat we tv moesten kijken, want er was iets met 2 vliegtuigen in een gebouw.
Hehe herkenbaar. Ik was een wedstrijd aan het kijken van Zidane & friends op eurosport. Zapte ik in de rust per ongeluk naar een andere zender. En ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom ik het tegen mijn ouders zei want ik kon de wedstrijd niet meer afkijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ik dacht 'Oké, lekker boeiend. Mahaamm ik wil MSN-en!'
Ja, mocht ik eindelijk genieten van mijn half uurtje MSN per dag, ging ze me verplichten om het nieuws te kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar. Ik was een wedstrijd aan het kijken van Zidane & friends op eurosport. Zapte ik in de rust per ongeluk naar een andere zender. En ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom ik het tegen mijn ouders zei want ik kon de wedstrijd niet meer afkijken.
Mensen die de kinderen verplichtingen gevenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, mocht ik eindelijk genieten van mijn half uurtje MSN per dag, ging ze me verplichten om het nieuws te kijken.
Zo zou ik mijn kind ook opvoeden ook al vond ik het kut.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die de kinderen verplichtingen gevenMensen die een limiet geven aan hoeveel uur je op de pc mag
. Mensen die kinderen niet snoep laten eten uit de kast waardoor als je daar kwam je gewoon 2uur lang honger had
Ik mocht ook alles en ik ben niet dik, autistisch of wat dan ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo zou ik mijn kind ook opvoeden ook al vond ik het kut.
Je had wel dik kunnen zijn hoor als je aanleg had gehad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik mocht ook alles en ik ben niet dik, autistisch of wat dan ook.
Ik was aan het fokkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef Chai het volgende:
Maar dat ben ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had wel dik kunnen zijn hoor als je aanleg had gehad.
quote:
Leuke achtergrond.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef MiVer het volgende:
in 1900 wisten ze nog wat een gezellig dagje strand was:
[ afbeelding ]
ja ik was over BP aan het lezenquote:
Jij ook een goedemiddag, ik ga me zo weer in het feestelijke ov begeven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik was over BP aan het lezen
een goeie middag VIER-EE-BEE
Ik ben nog steeds een beetje bang voor je.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik was over BP aan het lezen
een goeie middag VIER-EE-BEE
\quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ook een goedemiddag, ik ga me zo weer in het feestelijke ov begeven.
jij hoeft niet bang te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje bang voor je.
Doldriest is een juiste benaming en ik hoop dat ik nu zonder problemen naar huis kan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
\
oh?![]()
ga je weer doldrieste avonturen beleven?
waar ga je heen?
Oh MiVer ik had trouwens een hele mooie grote roofvogel gezien, maar ik weet niet welke.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij hoeft niet bang te zijn
michel is tegen meeste hier lief
maar ik zit in je sig: das goed
kom ik ook in het klb sc - jaarboek?
ga je den haag verlaten? terug naar W?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doldriest is een juiste benaming en ik hoop dat ik nu zonder problemen naar huis kan.
Op de heenweg had ik een overwegseinwisselstoring oid.
Maar niet die wijven met een witte legging en zo'n spijkerrokje d'r bovenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Mozy het volgende:
IK MOET IETS TOEGEVEN.
Meisjes die legging dragen zien er vaak geil uit.
kan zijn: buizerd / bruine kiekendiefquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh MiVer ik had trouwens een hele mooie grote roofvogel gezien, maar ik weet niet welke.
Bang?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje bang voor je.
Dan zie je zo die vorm van de benen/kont goedquote:
Uitzonderingen bevestige de regel, sjonnies zijn dat. Of van die meisje die zon legging hebben die op leer lijkt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar niet die wijven met een witte legging en zo'n spijkerrokje d'r boven![]()
![]()
kankeraso's zijn dat.
Buizerd, for sure.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan zijn: buizerd / bruine kiekendief
Den haagquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga je den haag verlaten? terug naar W?
of zit je ergens op school nu?
maar deze keer ga je een vlekkenloze reis hebben, jawel, 1 keertje mag wel
Users zijn bang van je!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan zijn: buizerd / bruine kiekendief
Omdat hij zijn penis wil zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Users zijn bang van je!
Ik viel even van mijn stoel.
Miver wil de penis van Reetveter zien?quote:
Ja dat wil hij, zie Reetveters onderschrift.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Miver wil de penis van Reetveter zien?
Ik distantieer mij van deze discussie.
Mocht mijn sekscam-job doorkomen, is dit niet bevoordelijk voor mijn erectie.
Een acer aspire nog wat. Andere laptop was naar z'n grootjequote:
Ik mis mijn Fujitsu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een acer aspire nog wat. Andere laptop was naar z'n grootje
Zolang ik er films op kan kijken en op kan fokken, hoor je mij niet klagen
Ja, chilquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, morgen mijn laatste dag.
Met jou?
Bij mij gaan ze ook steeds stuk. Ik heb wel garantie, maar het duurt een eeuwigheid voordat ze weer terugkomen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit is m'n 2de laptop in een jaar
Ja, maar ik moet nog fucking veel voor school doen. Maarja, in ieder geval beter dan ditquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, chilVakantie he, dus beetje chillen enzo
![]()
Dan is je zaadstage eindelijk voorbij, ja?
Even luisteren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ynuhh, nummer 13 van Alledaagse waanzin bevat eenzelfde zinnetje als in de klassiekert Spaanse vlieg
Hahahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog fucking veel voor school doen. Maarja, in ieder geval beter dan dit.
Ik heb ook echt zo'n zin om lekker op het strand te chillen, wijntje erbij en nog iets erbij.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
Wie heeft er wat happy-pilletje voor deze paranoïde autist die zijn schoolexamen heeft verneukt?
Hoeveel wil je d'r?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
Wie heeft er wat happy-pilletje voor deze paranoïde autist die zijn schoolexamen heeft verneukt?
chocoladeijsje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
Oh, da's ook lekker tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HahahaVakantie tot begin september
Ja, strandweer is het zeker ja, maar zit nu lekker in de tuin te chillen, en iets erbijMaar daar is het ook echt zulk heerlijk weer voor
en ik ben in een vrolijke buiwoeiii
Who cares man, als je wel slaagt zijn er ook geen banen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
Nee klopt, meestal ga je dan ook nog eerst een opleiding doen en in sommige sectoren zijn veel banen in andere bijna geen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Who cares man, als je wel slaagt zijn er ook geen banen.
Ja, zeker. Beetje in je eigen habbitatquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, da's ook lekker toch. Lekker in je tuintje
.
Ja, ik wil ook verliefd zijn.
Nee dat wil je nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, da's ook lekker toch. Lekker in je tuintje
.
Ja, ik wil ook verliefd zijn.
Oh leuk, groetjes terugquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zeker. Beetje in je eigen habbitat. Groetjes van skaff-a btw
![]()
Ach, dat niet alleen, zit gewoon chil in m'n vel
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee klopt, meestal ga je dan ook nog eerst een opleiding doen en in sommige sectoren zijn veel banen in andere bijna geen.
Dan moet je het er maar bij laten zitten. Het wordt toch niets.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet
Je reversed psychology heeft trouwens (nog) niets opgeleverd, helaas.
ah een carriere als ambtenaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Mozy het volgende:
Als ik klaar ben met mijn opleiding is er wel lekker veel werk, en de kans dat ik word ontslagen is nihil.
Die werd hier maandag ook al gepostquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Chai het volgende:
Hihi Japsnars heeft een R&P topic geopend.\
Chick die ik de hele zomervakantie niet meer zie
Oh toen was ik paardrijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die werd hier maandag ook al gepost
Ha, nou daarover gesprokenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh leuk, groetjes terug.
Ja, jij hebt gewoon je fucking diploma op zak.
Ja ik was toen ook pas om half 5 thuis.quote:
Volgens mij had ik daar uiteindelijk net een 6 voor gehaald, echt een kut werkquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ha, nou daarover gesproken![]()
Ondernemingsplan was niet goed, en we hadden hem al 4 maanden te laat ingeleverd en nu is ie dus niet goedgekeurd omdat we geen feedback hebben gekregen. En nu moeten we de goede versie op 23 augustus inleveren. En pas dan krijg ik m'n diplomaDat is het enige, 2 daagjes met die studiegenoot in het zonnetje eraan werken
Kan wel alsnog beginnen met hbo
Ja, ik moet hem voor 1 oktober laten zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar uiteindelijk net een 6 voor gehaald, echt een kut werk. Maar ik was ook te laat met iets maar toen kon ik niet door naar het HBO
. Ze moesten perse mijn diploma hebben
.
JIJ BENT HET GEWOON.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik was toen ook pas om half 5 thuis.
Maar dat topic vertoont trouwens wel heel veel similarities, even in de gaten houden
Ik doe nog geen tentamens.quote:
kinderen moeten in de studiebanken zitten en niet dit soort hersenloze crap gaan maken. Wat een toekomst voor dit land.quote:
Studiebanken ja? Kinderen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef wise het volgende:
[..]
kinderen moeten in de studiebanken zitten en niet dit soort hersenloze crap gaan maken. Wat een toekomst voor dit land.
Nee vraag haar dan gewoon meteen, dat vissen valt ook op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga morgen wel aan een van haar vriendinnen vragen of ze de laatste tijd iemand ziet, want ik zit mezelf weer allemaal onzin op de hals te halen
Dat hoofd van koekiemonsterquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leuk he
Vooral lief hoe die vrouw koekiemonster nog even zo bij z'n arm pakt/aait
Ook als ik het goed kan vinden met die ene vriendin, ja?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vraag haar dan gewoon meteen, dat vissen valt ook op.
Wo-oh-ohquote:
Nou dan misschien niet, maar toch is het beter als je het haar zelf vraagt of ze dat doet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook als ik het goed kan vinden met die ene vriendin, ja?
Mjah, zij weet mij vast wel meer te vertellen en ik heb weinig zin om het haar zelf te vragen en dan als antwoord ja te krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan misschien niet, maar toch is het beter als je het haar zelf vraagt of ze dat doet.
Die ga ik zo even luisteren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Nee nog nietnu meteen even doen... er staat ook een album van SIA op zie ik net
Deze vind ik ook tof, kwam ik gisteren tegen... maar ik weet niet wat je van dat soort muziek vind
Dat klinkt wel chill.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Deze vind ik ook tof, kwam ik gisteren tegen... maar ik weet niet wat je van dat soort muziek vind
Tarieven?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Nee, dat ken ik eigenlijk niet. Ik luister wel naar alle related artists op Spotify maar Jurassic 5 heb ik nog nooit geluisterd. Anyway, het begin klinkt tof.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef Maisnon het volgende:
Hey ynuhh heb je trouwens veel naar Jurassic 5 geluisterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |