ja ik was over BP aan het lezenquote:
Jij ook een goedemiddag, ik ga me zo weer in het feestelijke ov begeven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik was over BP aan het lezen
een goeie middag VIER-EE-BEE
Ik ben nog steeds een beetje bang voor je.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik was over BP aan het lezen
een goeie middag VIER-EE-BEE
\quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ook een goedemiddag, ik ga me zo weer in het feestelijke ov begeven.
jij hoeft niet bang te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje bang voor je.
Doldriest is een juiste benaming en ik hoop dat ik nu zonder problemen naar huis kan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
\
oh?![]()
ga je weer doldrieste avonturen beleven?
waar ga je heen?
Oh MiVer ik had trouwens een hele mooie grote roofvogel gezien, maar ik weet niet welke.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij hoeft niet bang te zijn
michel is tegen meeste hier lief
maar ik zit in je sig: das goed
kom ik ook in het klb sc - jaarboek?
ga je den haag verlaten? terug naar W?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doldriest is een juiste benaming en ik hoop dat ik nu zonder problemen naar huis kan.
Op de heenweg had ik een overwegseinwisselstoring oid.
Maar niet die wijven met een witte legging en zo'n spijkerrokje d'r bovenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Mozy het volgende:
IK MOET IETS TOEGEVEN.
Meisjes die legging dragen zien er vaak geil uit.
kan zijn: buizerd / bruine kiekendiefquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh MiVer ik had trouwens een hele mooie grote roofvogel gezien, maar ik weet niet welke.
Bang?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje bang voor je.
Dan zie je zo die vorm van de benen/kont goedquote:
Uitzonderingen bevestige de regel, sjonnies zijn dat. Of van die meisje die zon legging hebben die op leer lijkt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar niet die wijven met een witte legging en zo'n spijkerrokje d'r boven![]()
![]()
kankeraso's zijn dat.
Buizerd, for sure.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan zijn: buizerd / bruine kiekendief
Den haagquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga je den haag verlaten? terug naar W?
of zit je ergens op school nu?
maar deze keer ga je een vlekkenloze reis hebben, jawel, 1 keertje mag wel
Users zijn bang van je!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan zijn: buizerd / bruine kiekendief
Omdat hij zijn penis wil zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Users zijn bang van je!
Ik viel even van mijn stoel.
Miver wil de penis van Reetveter zien?quote:
Ja dat wil hij, zie Reetveters onderschrift.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Miver wil de penis van Reetveter zien?
Ik distantieer mij van deze discussie.
Mocht mijn sekscam-job doorkomen, is dit niet bevoordelijk voor mijn erectie.
Een acer aspire nog wat. Andere laptop was naar z'n grootjequote:
Ik mis mijn Fujitsu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een acer aspire nog wat. Andere laptop was naar z'n grootje
Zolang ik er films op kan kijken en op kan fokken, hoor je mij niet klagen
Ja, chilquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, morgen mijn laatste dag.
Met jou?
Bij mij gaan ze ook steeds stuk. Ik heb wel garantie, maar het duurt een eeuwigheid voordat ze weer terugkomen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit is m'n 2de laptop in een jaar
Ja, maar ik moet nog fucking veel voor school doen. Maarja, in ieder geval beter dan ditquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, chilVakantie he, dus beetje chillen enzo
![]()
Dan is je zaadstage eindelijk voorbij, ja?
Even luisteren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ynuhh, nummer 13 van Alledaagse waanzin bevat eenzelfde zinnetje als in de klassiekert Spaanse vlieg
Hahahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog fucking veel voor school doen. Maarja, in ieder geval beter dan dit.
Ik heb ook echt zo'n zin om lekker op het strand te chillen, wijntje erbij en nog iets erbij.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
Wie heeft er wat happy-pilletje voor deze paranoïde autist die zijn schoolexamen heeft verneukt?
Hoeveel wil je d'r?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
Wie heeft er wat happy-pilletje voor deze paranoïde autist die zijn schoolexamen heeft verneukt?
chocoladeijsje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
Oh, da's ook lekker tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HahahaVakantie tot begin september
Ja, strandweer is het zeker ja, maar zit nu lekker in de tuin te chillen, en iets erbijMaar daar is het ook echt zulk heerlijk weer voor
en ik ben in een vrolijke buiwoeiii
Who cares man, als je wel slaagt zijn er ook geen banen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |