Dan mij/ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn vorige post. Wat zeg ik ook alweer altijd fout?
Ik ook niet. Maar 9/11 weet ik nog wel preciesquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef Chai het volgende:
Waar was jij toen MJ stierf?
Ik weet dat nu al echt niet meer.
Ik ook. Mijn moeder zei dat we tv moesten kijken, want er was iets met 2 vliegtuigen in een gebouw.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar 9/11 weet ik nog wel precies.
Ik weet het nog wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef Chai het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is het ergste, was dat maar zoAfgelopen zaterdag vrienden hier... iedereen in Oranje, iedereen klaar ervoor... gaat hij computeren
En ik dacht 'Oké, lekker boeiend. Mahaamm ik wil MSN-enquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn moeder zei dat we tv moesten kijken, want er was iets met 2 vliegtuigen in een gebouw.
Hehe herkenbaar. Ik was een wedstrijd aan het kijken van Zidane & friends op eurosport. Zapte ik in de rust per ongeluk naar een andere zender. En ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom ik het tegen mijn ouders zei want ik kon de wedstrijd niet meer afkijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ik dacht 'Oké, lekker boeiend. Mahaamm ik wil MSN-en!'
Ja, mocht ik eindelijk genieten van mijn half uurtje MSN per dag, ging ze me verplichten om het nieuws te kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar. Ik was een wedstrijd aan het kijken van Zidane & friends op eurosport. Zapte ik in de rust per ongeluk naar een andere zender. En ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom ik het tegen mijn ouders zei want ik kon de wedstrijd niet meer afkijken.
Mensen die de kinderen verplichtingen gevenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, mocht ik eindelijk genieten van mijn half uurtje MSN per dag, ging ze me verplichten om het nieuws te kijken.
Zo zou ik mijn kind ook opvoeden ook al vond ik het kut.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die de kinderen verplichtingen gevenMensen die een limiet geven aan hoeveel uur je op de pc mag
. Mensen die kinderen niet snoep laten eten uit de kast waardoor als je daar kwam je gewoon 2uur lang honger had
Ik mocht ook alles en ik ben niet dik, autistisch of wat dan ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo zou ik mijn kind ook opvoeden ook al vond ik het kut.
Je had wel dik kunnen zijn hoor als je aanleg had gehad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik mocht ook alles en ik ben niet dik, autistisch of wat dan ook.
Ik was aan het fokkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:05 schreef Chai het volgende:
Maar dat ben ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had wel dik kunnen zijn hoor als je aanleg had gehad.
quote:
Leuke achtergrond.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef MiVer het volgende:
in 1900 wisten ze nog wat een gezellig dagje strand was:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |