Dat is het ergste, was dat maar zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:15 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Rot op trol, om 20:30 zit je zielig alleen met je bakje chips en je cola voor de tv![]()
![]()
ga maar lekker bij Jeroen kijkenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
elke sport die om punten draait en in 0 - 0 kan eindeigen heeft een actieradius van lik-me-vestje
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is saai om te zien, het heeft me nooit geboeid en op dit soort momenten lijkt wel de hele wereld om die kankerbende te draaien
zodra nederland er uit ligt gaat bij de vlag uit. Hopelijk breken een paar sterspelers hun been ofzo
quote:"You'll niggers postin' in a troll thread"
Trouwens, die komen hier! Met Arno enzoquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is het ergste, was dat maar zoAfgelopen zaterdag vrienden hier... iedereen in Oranje, iedereen klaar ervoor... gaat hij computeren
Goed ! Ik kijk graag voetbal en heb nog een set voorbind-dildos in de kast liggen. Interesse ?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ik krijg daar zo'n kankerjeuk van. Dat zijn nog de ergste, nooit voetbal kijken maar omdat het Nederlands elftal speelt in ene helemaal gekkie doen
Zitten ze dan; de lasser met een IQ van 80 met een pletterpet op, en de uitkeringstrekkers met bierbuik met een oranje kroon op.
Alsof je naar een stel geestelijk gehandicapten zit te kijken
Goeie trollpost, maar ondertussen vanavond weer in met de buurttokkies op straat voor de beamer he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ik krijg daar zo'n kankerjeuk van. Dat zijn nog de ergste, nooit voetbal kijken maar omdat het Nederlands elftal speelt in ene helemaal gekkie doen
Zitten ze dan; de lasser met een IQ van 80 met een pletterpet op, en de uitkeringstrekkers met bierbuik met een oranje kroon op.
Ja vast...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goeie trollpost, maar ondertussen vanavond weer in met de buurttokkies op straat voor de beamer he?
Moet ik je kop kapot batsen ofzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja vast...
Ik denk eerder dat ik op het strand ben
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die niet meedoen en geen voetbal kijken en als een stel soclaal gehandicapten op hun zolderkamertje WOW blijven spelen
spot onquote:
Neem je Baloe mee? Lekker rustigquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja vast...
Ik denk eerder dat ik op het strand ben
Die lasser kijkt altijd voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ja dat klopt ja, hoezo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Goh voetbalstadionseven een bom erin en er zijn duizenden doden
No shit sherlock.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Goh voetbalstadionseven een bom erin en er zijn duizenden doden
Voetbal is dan ook bij uitstek een sport voor laagopgeleidenquote:
Wow, we zijn het een keer eens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan hoef je je frustimening niet op deze manier te uiten toch? Komt een beetje zielig en "ik heb geen vrienden om mee te kijken, dus ik haat het maar" over.
Echte bazen communiceren via fok!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Met je partner communiceren via Fok, hoe kansloos.
Dat laaste sluipt er telkens meer in idd. Hard afstraffen wmbquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef Mikevin het volgende:
Eens maar wel een beetje jammer dat voetbal een slome sport is waar aanstellen een van de belangrijkere skills is.
Maar alleen jij bent in staat om daar 34 topics over te maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef Ritmo het volgende:
Ow ja, en losers die denken dat je Ritmo moet heten om er zo over te denken.Ga eens naar buiten, tiefus-autisten. Daar denkt iedereen er zo over...
Troll.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:59 schreef Lod het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen zak uit. Vergelijk het met hockey wat op hetzelfde principe neerkomt. Mensen die een balletje heen en weer zijn het slaan. Maar daar gaat het snel, veel actie. Als je een voetbal wegtrapt duurt het een half uur voordat hij bij de volgende is enzovoorts.
Ja, dat komt omdat de rest het niet doet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar alleen jij bent in staat om daar 34 topics over te maken.
Probeer in de toekomst maar geen grapjes meer te maken. Voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:50 schreef 2cv het volgende:
Voetbal is oneerlijk. je hebt 22 mannen op het veld. Vervolgens proberen 20 van die mannen de bal ergens te krijgen en er zijn er maar 2 om dat tegen te houden. Als het nou gewoon 11 tegen 11 was in plaats van 2 tegen 20 ...
En ik kan het er 9 keer op doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Compatibel het volgende:
Dat plaatje; gewoon negen keer dezelfde chick
quote:
Want sport kijk je natuurlijk om je seksuele gevoelens tot uiting te brengen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Trommeldaris het volgende:
Er komen bar weinig vrouwen in voor, dat is gewoon een feit. Dus ik denk dat als seksualiteit een rol gaat spelen, er grotere kans is dat degene die kijken homo zijn.![]()
etc.
Ik zeg _als_. Ik zie dat verband zelf ook nooit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want sport kijk je natuurlijk om je seksuele gevoelens tot uiting te brengen.
Waarom zou seksualiteit überhaupt een rol spelen bij voetbal kijken? Ik leg dat verband eigenlijk nooit.
Eens, maar het blijft hetzelfde als kijken naar mensen die een potje monopoly spelen. Goh, kunstig gedaan met die dobbelstenen/voetbal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Trommeldaris het volgende:
[...]
Maar dat betekent niet dat je niet een beetje plezier in je leven kunt hebben.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |