Dat is het ergste, was dat maar zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:15 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Rot op trol, om 20:30 zit je zielig alleen met je bakje chips en je cola voor de tv![]()
![]()
ga maar lekker bij Jeroen kijkenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
elke sport die om punten draait en in 0 - 0 kan eindeigen heeft een actieradius van lik-me-vestje
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is saai om te zien, het heeft me nooit geboeid en op dit soort momenten lijkt wel de hele wereld om die kankerbende te draaien
zodra nederland er uit ligt gaat bij de vlag uit. Hopelijk breken een paar sterspelers hun been ofzo
quote:"You'll niggers postin' in a troll thread"
Trouwens, die komen hier! Met Arno enzoquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is het ergste, was dat maar zoAfgelopen zaterdag vrienden hier... iedereen in Oranje, iedereen klaar ervoor... gaat hij computeren
Goed ! Ik kijk graag voetbal en heb nog een set voorbind-dildos in de kast liggen. Interesse ?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ik krijg daar zo'n kankerjeuk van. Dat zijn nog de ergste, nooit voetbal kijken maar omdat het Nederlands elftal speelt in ene helemaal gekkie doen
Zitten ze dan; de lasser met een IQ van 80 met een pletterpet op, en de uitkeringstrekkers met bierbuik met een oranje kroon op.
Alsof je naar een stel geestelijk gehandicapten zit te kijken
Goeie trollpost, maar ondertussen vanavond weer in met de buurttokkies op straat voor de beamer he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ik krijg daar zo'n kankerjeuk van. Dat zijn nog de ergste, nooit voetbal kijken maar omdat het Nederlands elftal speelt in ene helemaal gekkie doen
Zitten ze dan; de lasser met een IQ van 80 met een pletterpet op, en de uitkeringstrekkers met bierbuik met een oranje kroon op.
Ja vast...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goeie trollpost, maar ondertussen vanavond weer in met de buurttokkies op straat voor de beamer he?
Moet ik je kop kapot batsen ofzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja vast...
Ik denk eerder dat ik op het strand ben
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die niet meedoen en geen voetbal kijken en als een stel soclaal gehandicapten op hun zolderkamertje WOW blijven spelen
spot onquote:
Neem je Baloe mee? Lekker rustigquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja vast...
Ik denk eerder dat ik op het strand ben
Die lasser kijkt altijd voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |