SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oorlog is toch ook niet: "een beetje op elkaar schieten met geweren"quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:25 schreef Righteous het volgende:
Ey ik ben geen fag ofzo , maar theoretisch gezien hebben ze toch gelijk ?
En die geile dames heb ik ook nog niet zien acteren in de CL ??
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:25 schreef error_404 het volgende:lees mn ondertitelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk je? ga es koffie halen, kknerd
Ja maar jij post er echt zo'n dom plaatje bij van 11 geautomatiseerde vrouwtjes . Post dan een uitverkocht Nou Camp met sfeeractie ofzo . Dat is toch geen promotie manquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oorlog is toch ook niet: "een beetje op elkaar schieten met geweren"
Er komt veel meer bij kijken, al die tactiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Fotoboek]
Jij ziet liever ditquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja maar jij post er echt zo'n dom plaatje bij van 11 geautomatiseerde vrouwtjes . Post dan een uitverkocht Nou Camp met sfeeractie ofzo . Dat is toch geen promotie man
Dit is wel een Ritmotopic inderdaadquote:
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij ziet liever dit?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij ziet liever dit?
[ afbeelding ]
Hoe dat jochie links kijkt danquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die blik van die gast
Klachten trecht wel verder.
Iets met paplepelquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe dat jochie links kijkt dan
Mensen zoals jou snappen gewoon niet wat er gebeurt als je tegen een zeer verdedigende ploeg voetbalt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef Lod het volgende:
Het is niet alleen maar "een beetje tegen een bal aantrappen". Het is ook "maar een beetje de bal heen en weer naar elkaar trappen". Verder is het spel traag en dodelijk saai.
Nou, dat is ook maar gewoon, jouw mening man.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind dit niet echt een goed topic...
Maakt allemaal geen zak uit. Vergelijk het met hockey wat op hetzelfde principe neerkomt. Mensen die een balletje heen en weer zijn het slaan. Maar daar gaat het snel, veel actie. Als je een voetbal wegtrapt duurt het een half uur voordat hij bij de volgende is enzovoorts.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen zoals jou snappen gewoon niet wat er gebeurt als je tegen een zeer verdedigende ploeg voetbalt.
Het is dan gewoon logisch dat je weinig ruimte krijgt en dus ook weinig kansen.
Ja, laten we er weer een "voetbal is een baggersport" topic van maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:59 schreef Lod het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen zak uit. Vergelijk het met hockey wat op hetzelfde principe neerkomt. Mensen die een balletje heen en weer zijn het slaan. Maar daar gaat het snel, veel actie. Als je een voetbal wegtrapt duurt het een half uur voordat hij bij de volgende is enzovoorts.
.quote:of dat ze nou echt niet in zien dat er véél meer achter voetbal zit.
ik wilde er voor uit komen, dat ik zo'n figuur ben die stelt: Voetbal is niks anders dan 22 metromannen die tegen een balletje trappen..... tot ik die foto zag....ben tenslotte man, dus als er zo voetbal wordt gespeelt: HUP, HUP, GOAAAAL.... ben nu bekeerd voetbal fanquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klacht: Homos en huisvrouwen die het mooie van voetbal niet inzien
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:14 schreef moonmovies het volgende:
Iets wat menig voetbalgek blijkbaar niet kan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit anders nog nooit zien rennen op het voetbalveld? Wel 22 metroseksuelen die zelfs hun kapper meenemen naar het WK. Een grote nichtenbende is het...
Bij andere sporten heb je tenminste nog cheerleaders maar dat heb je zelfs niet bij voetbal.
De grootste gay sport ter wereld...
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:22 schreef Penisbaard het volgende:
Het levenEen beetje ademen posts van Penisbaard lezen om vervolgens aan het einde helemaal voor niks te sterven.
het is saai om te zien, het heeft me nooit geboeid en op dit soort momenten lijkt wel de hele wereld om die kankerbende te draaienquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is saai om te zien, het heeft me nooit geboeid en op dit soort momenten lijkt wel de hele wereld om die kankerbende te draaien
die worden het stadion uitgezetquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon zo, iedereen, vrouwen incl, doet gezellig mee die paar weekjes. Dacht je nou echt dat al die meiden voor het voetbal zelf komen?
Dan kijk je niet naar het scherm maar naar de dansende Bavariajurkjes oid.
Kanker, wat is dit in- en intriest zegquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zodra nederland er uit ligt gaat bij de vlag uit. Hopelijk breken een paar sterspelers hun been ofzo
Dat soort dingen hopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is saai om te zien, het heeft me nooit geboeid en op dit soort momenten lijkt wel de hele wereld om die kankerbende te draaien
zodra nederland er uit ligt gaat bij de vlag uit. Hopelijk breken een paar sterspelers hun been ofzo
Ja, en alleen bij voetbal wordt 'ster' gebruikt voor iemand die goed is. Klopt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
"sterspeler"
ook zo'n latent homofiel woord
quote:
Penisbaardquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat soort dingen hopenEen beetje mensen rare dingen toewensen en vol razernij je ballen het hele WK lang afbinden tot ze paars worden omdat andere mensen blijkbaar wel plezier in het leven kunnen hebben.
Frankrijk, waar zelfs de politiek zich met het voetbalelftal bemoeit?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:35 schreef MikeyMo het volgende:
Dan doet het land eindelijk weer normaal. Wat dat betreft kunnen we een voorbeeld nemen aan Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |