Nee vraag haar dan gewoon meteen, dat vissen valt ook op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga morgen wel aan een van haar vriendinnen vragen of ze de laatste tijd iemand ziet, want ik zit mezelf weer allemaal onzin op de hals te halen
Dat hoofd van koekiemonsterquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo leuk he
Vooral lief hoe die vrouw koekiemonster nog even zo bij z'n arm pakt/aait
Ook als ik het goed kan vinden met die ene vriendin, ja?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vraag haar dan gewoon meteen, dat vissen valt ook op.
Wo-oh-ohquote:
Nou dan misschien niet, maar toch is het beter als je het haar zelf vraagt of ze dat doet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook als ik het goed kan vinden met die ene vriendin, ja?
Mjah, zij weet mij vast wel meer te vertellen en ik heb weinig zin om het haar zelf te vragen en dan als antwoord ja te krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan misschien niet, maar toch is het beter als je het haar zelf vraagt of ze dat doet.
Die ga ik zo even luisteren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Nee nog nietnu meteen even doen... er staat ook een album van SIA op zie ik net
Deze vind ik ook tof, kwam ik gisteren tegen... maar ik weet niet wat je van dat soort muziek vind
Dat klinkt wel chill.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Deze vind ik ook tof, kwam ik gisteren tegen... maar ik weet niet wat je van dat soort muziek vind
Tarieven?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |