Ik ben benieuwd, ik vind Rita alleen mega vervelend worden in seizoen 4, erger me er dood aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik spoiler nooit, het is gewoon indrukwekkend en nogal confronterend als je er echt volledig ongepoilerd ingaat.
Het blijft wel even hangen...
Je zag me toch ook niet als een zusje of welquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan je zusje of een familielid ook doen.
En jou heb ik al opgegeven.
Kan, maarquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan je zusje of een familielid ook doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die had ik aan.Ik leek een bajesklant.
Als hapje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je zag me toch ook niet als een zusje of wel.
Sowieso hopelijk niet als een zusje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je zag me toch ook niet als een zusje of wel.
Hij is wel heel leuk. Maar ik vond hem bij mij niet staanquote:
Jij bent er zeker wel lang genoeg voor? Ik moet hem of afstikken of hakjes onder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is wel heel leuk. Maar ik vond hem bij mij niet staan
Ik kon hem met platte schoenen aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent er zeker wel lang genoeg voor? Ik moet hem of afstikken of hakjes onder.
Ik ook. Heb wel zin in weekend. Zou alleen gaan BBQen bij een vriendin maar het ziet er naar uit dat het gaat regenen. Zaadweer.quote:
Hoe lang ben jij wel niet dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kon hem met platte schoenen aan.Maatje 34.
Zei er iemand zaad?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel zin in weekend. Zou alleen gaan BBQen bij een vriendin maar het ziet er naar uit dat het gaat regenen. Zaadweer.
VERTEL. WIE LANG BIST DU?quote:
Dudette, voor jou.quote:
1.73quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
VERTEL. WIE LANG BIST DU?
[..]
Dudette, voor jou.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |