In Allure zit niet voor niets het woord lul.quote:
Jij geilt op mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die geloven dat ik ook maar op 1 iemand hier geil. Jullie snappen gewoon niet hoe het spel werkt, maar dat geeft niet.
Het spel van aandacht geven zodat je aandacht krijgt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die geloven dat ik ook maar op 1 iemand hier geil. Jullie snappen gewoon niet hoe het spel werkt, maar dat geeft niet.
Het spel van, beetje knijpen, beetje aaien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het spel van aandacht geven zodat je aandacht krijgt?
Wtf das toch niet echt?quote:
Wa-wa-waaat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
ik moet tot 5 uurquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang tot 4 uur?
Ik weet niet, 3 minuten bewerken, en ik ben ineens ook heel anders. Fotos zijn erg betrekkelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
De een heeft een lang gezicht, de ander niet. De een heeft ingevallen wangen, de ander niet. De een heeft dikke lippen, de ander niet. De een heeft een brede kin, de ander waarschijnlijk een subtiel spleetje/deukje in het midden van de kin.
En dan heb je nog het overall-plaatje. Pv heeft het hoofd van een Nederlander, een Engelsman. Die fobodude is Amerikaans met Zuid-Europeaanse invloeden.
Case closed.
Serieus? Aww kut voor d'r.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
WD was te klein voor het modellenwerk.
Ja? Maar ze is toch best lang?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
WD was te klein voor het modellenwerk.
Yeah. Naja, ik zei al tegen der dat ze niet er gelijk van uit moest gaan dat ze sowieso doorging.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet, 3 minuten bewerken, en ik ben ineens ook heel anders. Fotos zijn erg betrekkelijk.
[ afbeelding ]
Ja volgens mij dacht ze zelf ook altijd 1.76.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:12 schreef Smart_ass het volgende:
Oh echt.Ik dacht dat ze veel langer was. Ja 1.71 is sowieso niet lang genoeg, de "afmetingen" zijn opzich wel algemeen bekend toch.
Ja dat zeiden meerderen inderdaad, maar ja, wel lullig omdat ze er zo enthousiast voor was.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yeah. Naja, ik zei al tegen der dat ze niet er gelijk van uit moest gaan dat ze sowieso doorging.
*droom in duigenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Je ziet er geil uit, meid.quote:
Je mag mijn model wel zijn hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben zelfs voor plus size model niet geschikt. Nohhhh
Waar haal je die maten vandaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben zelfs voor plus size model niet geschikt. Nohhhh
Ja maar is wel goed. Dan ziet ze dat ze niet bij voorbaat al door is zoals ze volgens mij dacht. En ze is 17 dus die groeit nog welquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat zeiden meerderen inderdaad, maar ja, wel lullig omdat ze er zo enthousiast voor was.
Mijn vriendin is weleens bij een modellenbureau geweest en er schijnen standaardmaten voor te zijn wel. Lengte, borsten en heupen. Maar wat de maten precies zijn weet ik niet, kun je wel opzoeken neem ik aan.quote:
Sweet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je mag mijn model wel zijn hoor.
Meisjes niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar is wel goed. Dan ziet ze dat ze niet bij voorbaat al door is zoals ze volgens mij dacht. En ze is 17 dus die groeit nog wel.
quote:Lijkt een zeer donker type Afrikaan met een fel aqua blauwe hoodie, toch wel een opvallende verschijning. Die rugzak met doorlopende witte strepen valt ook wel op. Direct op bijv. tv-oost voor een snel resultaat!
quote:@ Rene.
Donker? Hij lijkt me eerder blankerig..
quote:@Benny.
Heb 1e filmpje ff bekeken, en inderdaad Benny je kan wel eens gelijk hebben, mijn excuses.
Neejoh plus size weet ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef Chai het volgende:
Hee S_A waar haal jij die maten voor plussize model vandaan? Want met google kom ik op maat 42+ uit.. Maar dat ene meisje uit HNTM was volgens Daphne een plussize model, maar die haalde dat echt nog niet.
Je hebt inderdaad wel een behoorlijke voorbumper onder je shirt zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn vriendin is weleens bij een modellenbureau geweest en er schijnen standaardmaten voor te zijn wel. Lengte, borsten en heupen. Maar wat de maten precies zijn weet ik niet, kun je wel opzoeken neem ik aan.
Blankerig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef reetveter het volgende:
Wat zijn ze in Raalte toch ruimdenkend.
[..]
[..]
[..]
bronquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel een behoorlijke voorbumper onder je shirt zitten.
Ik heb daar nog steeds geen bewijs van gezien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel een behoorlijke voorbumper onder je shirt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |