Wat moet dit voorstellen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
b
Meerdere. In tegenstelling tot jij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit een discussie noemenHeb je ook maar 1 argument gebruikt dan?
Komt wel een beetje... laat op gang.quote:
Jij.quote:
Dank.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde iets vertellen maar mijn toetsenbord bleef hangen.
Ik heb alleen deze gezien:quote:
Zeer sterk staaltje discussiëren, dat moet wel gezegd wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is op zich best een leuk dorpje dat Islamsterdam, maar na een uur of 5 wil je er ook wel snel weer weg.
Als je niet verder dan Amsterdam bent geweest kun je dat niet echt concluderen nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
Maar we kunnen concluderen dat Amsterdam de leukste stad van Nederland is.
Dat kan ik niet concluderen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
Maar we kunnen concluderen dat Amsterdam de leukste stad van Nederland is.
Daar kan ik echt niet tegen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
Haha mensen die meteen hatelijk deze '' gaan doen
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
Haha mensen die meteen hatelijk deze '' gaan doen
.
Jij moet niet mij ergens van beschuldigen terwijl je zelf met nog geen 1 goed tegenargument bent gekomen. Zeggen dat alles buiten Amsterdam kanker is of falende vergelijkingen maken zijn geen tegenargumenten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze gezien:
[..]
Zeer sterk staaltje discussiëren, dat moet wel gezegd worden
Natuurlijk heb ik nog geen 1 goed tegenargument gegeven, voor een tegenargument is eerst een argument van jouw kant nodigquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet niet mij ergens van beschuldigen terwijl je zelf met nog geen 1 goed tegenargument bent gekomen. Zeggen dat alles buiten Amsterdam kanker is of falende vergelijkingen maken zijn geen tegenargumenten.
Jawel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Potloodvis het volgende:
Net alsof een imbeciel die hier rondzwerft serieus kan discussiëren. Nee, we kunnen het allemaal niet.
Ik zet gewoon images uit.quote:
BAM!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos. Dit had ik niet zien aankomen.
Dan zie ik die smileys niet.quote:
quote:
Dat ligt dan meer aan de ander. Bragi komt wel degelijk met goede argument tijdens discussies. Dat anderen daarmee voor schut worden gezet ligt dan meer aan hun zelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je het kunt, maar je haalt alleen het bloed onder de nagels vandaan.
Maar mét argumentatieskills. Dat is juist het irritante eraan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je het kunt, maar je haalt alleen het bloed onder de nagels vandaan.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en ik heb strafrecht gehaald denk ik, dus iig genoeg punten voor 2e jaar. Hell yeah.
Ik heb officeel nog maar 15 studiepunten terwijl ik er 50 hoor te hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en ik heb strafrecht gehaald denk ik, dus iig genoeg punten voor 2e jaar. Hell yeah.
Ben jij verdwaald of zo? PUB is een paar deurtjes verder.quote:
Gefeli.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
Wow, wtf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb officeel nog maar 15 studiepunten terwijl ik er 50 hoor te hebben.
Hij heeft niet altijd goede argumenten en soms wil hij een discussie beginnen terwijl dat nergens voor nodig is. Dat is hetgeen wat ik vervelend vind, dat mensen niet weten dat stop ook echt stop is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan de ander. Bragi komt wel degelijk met goede argument tijdens discussies. Dat anderen daarmee voor schut worden gezet ligt dan meer aan hun zelf.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb officeel nog maar 15 studiepunten terwijl ik er 50 hoor te hebben.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij verdwaald of zo? PUB is een paar deurtjes verder.
Sappige heuvel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij verdwaald of zo? PUB is een paar deurtjes verder.
Gister was niet zo warm, waren ook wat wolken. Beter wordt het vandaag beter.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Smart_ass het volgende:
Vandaag weer net zo warm als gisteren zeker he.
Nouja, ik moet er 20 hebben en dan nog eens 30 voor mijn stagequote:
Hill is met 2 l-en. Hil slaat op Hilary (Duff).quote:
Waar?quote:
Hilarisch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hill is met 2 l-en. Hil slaat op Hilary (Duff).
ONZ dan.quote:
Gisteren hele dag binnen gezeten ... en vandaag kan ik weer de hele dag binnen zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gister was niet zo warm, waren ook wat wolken. Beter wordt het vandaag beter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hill is met 2 l-en. Hil slaat op Hilary (Duff).
Boehoe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gisteren hele dag binnen gezeten ... en vandaag kan ik weer de hele dag binnen zitten
Ik zie je edit wel hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het verschil niet kennen tussen discussies, verhitte discussies en e-beef. Get real.
quote:
Nu al?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Overigens ben ik alweer 2 obsessies verder. Miley Cyrus is denk ik zo`n beetje afgelopen.
Het was hier gisteren echt bijna 30 graden met super veel zon.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gister was niet zo warm, waren ook wat wolken. Beter wordt het vandaag beter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu al?
Naja ze gedraagt zich ook wel als een sloerie de laatste tijd.
Dat tegen die hond is wel zielig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Bragi het volgende:
WTF! Hebben jullie dit al gezien?Bambibeest doet agressief tegen hond en daarna tegen kat:
Ik wil jouw schouder om op te huilen, jouw huis om in te schuilen. Maar alles wat ik wil lijkt zover weg. Zover weg van mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
Altijd die ruzies ook hier, ik wil een schouder om op te huilen. Ik kan er niet meer tegen!
Autistquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gisteren hele dag binnen gezeten ... en vandaag kan ik weer de hele dag binnen zitten
Ja ik vind dat ook zo jammer inderdaad. Heb je alweer een nieuwe of niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze haalt daarmee wel overal het nieuws. Maar het zijn ietwat teveel schandalen de laatste tijd.
Houdt dat beest dan ook bij je. Ik rijd en fiets ook het liefst over loslopende katten heen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef L0t.. het volgende:
Mijn kat is al 2 dagen niet thuis geweest, ik denk dat ze dood is
Je weet toch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil jouw schouder om op te huilen, jouw huis om in te schuilen. Maar alles wat ik wil lijkt zover weg. Zover weg van mij.![]()
Stoer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Houdt dat beest dan ook bij je. Ik rijd en fiets ook het liefst over loslopende katten heen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook zo jammer inderdaad. Heb je alweer een nieuwe of niet?
Ik vrees dat iemand die al begraven heeft...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef L0t.. het volgende:
Mijn kat is al 2 dagen niet thuis geweest, ik denk dat ze dood is
Jou zou ik wel geven, je gaat vrijuit deze keerquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele dag binnen. Wat is je probleem?
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vrees dat iemand die al begraven heeft...
Morgen zit ik weer binnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jou zou ik wel geven, je gaat vrijuit deze keerMaar laat het niet nog eens gebeuren
Autistquote:
Deze manquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keertje afspreken om samen binnen te zitten?
x2, aangezien ik dan wrs een gigantische kater heb.quote:
Ik ben nog nooit buiten geweest want ik weet dat alles daar gewoon kut is. Dus je kunt me niks wijsmakenquote:
Nee, ik zet gewoon een foto van een wildvreemde erin die niet eens beroemd is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Smart_ass het volgende:
Haha pv doe foto in je fobo ben jij toch niet?![]()
mensen zonder geldbufferquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Juicyhil het volgende:
fuck, ik moet vanmiddag dus weer naar huis. maar ik heb geen rooie cent meer, en geen geld meer op m`n ov chipkaart. ik heb nog wel een ov chipkaart met 20 euro erop, maar die is kapot
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keertje afspreken om samen binnen te zitten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit buiten geweest want ik weet dat alles daar gewoon kut is. Dus je kunt me niks wijsmaken.
Ik kan je wat instanties aanraden die heel nuttig kunnen zijn hierbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit buiten geweest want ik weet dat alles daar gewoon kut is. Dus je kunt me niks wijsmaken.
Ja ik heb meestal geld op m`n spaarrekening, maar ik had een nieuwe auto gekocht. Dus dan gaat al het geld er nogal gauw doorheenquote:
Foto's van buiten, zelfs dat gaat mij te ver.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom ga je niet romantisch in het park wandelen? Met Google Street view?
DEZE MANquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Subtiel profiteren misschien kan ik wel haar MSN loskrijgen.
pactquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Foto's van buiten, zelfs dat gaat mij te ver.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
My little pony? Dan ben ik voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
We kunnen ook een strandwandeling met pony's maken via Spele.nl, wat denk je daarvan All?
Had me niet verbaasd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik zet gewoon een foto van een wildvreemde erin die niet eens beroemd is.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je staat er echt versteld van hoeveel mensen in Nederland niet sparen. Echt hoe dom ben je.
een kekke vespa?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik spaar vrijwel nooit
Het komt wel eens voor dat wat geld voor een maand later bewaar, maar het gaat vrijwel altijd op aan van alles.
Dit weekend wil ik een brommer gaan kopen, ik haat het openbaar vervoer
quote:
Als ze de volgende dag doodgaan lachen ze je van boven uit met die mening.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je staat er echt versteld van hoeveel mensen in Nederland niet sparen. Echt hoe dom ben je.
je kon geen betere foto vinden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
Miley Cyrus speelt 'Rock Band' als warming up
quote:
Pv heeft blauwe ogen en licht haar, die dude uit z'n fobo niet.quote:
Jij kan dat opmaken uit een zwart wit fotoquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pv heeft blauwe ogen en licht haar, die dude uit z'n fobo niet.
Ja hou elke seconde maar rekening dat je dood kan gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ze de volgende dag doodgaan lachen ze je van boven uit met die mening.
Geld moet rollen.
Eigenlijk wilde ik zeggen: "die fobodude ziet er beter uit dan pv ooit zal doen", maar ik wilde het subtiel houden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kan dat opmaken uit een zwart wit foto?
Je ziet z'n haar niet eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zeggen: "die fobodude ziet er beter uit dan pv ooit zal doen", maar ik wilde het subtiel houden.
En ja, je kan toch zien dat hij geen licht haar heeft?
quote:
Sexy ook, die pet. En die ketting. En dat shirt. En die zonnebril.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zeggen: "die fobodude ziet er beter uit dan pv ooit zal doen", maar ik wilde het subtiel houden.
En ja, je kan toch zien dat hij geen licht haar heeft?
Ben je blind?quote:
wtfquote:
Dat is echt PV niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy ook, die pet. En die ketting. En dat shirt. En die zonnebril.
Baardhaar is toch altijd donkerder. En het kan alsnog zijn dat hij blond is, dat zie je daar helemaal niet.
Dat is baardhaar.quote:
Onder die pet boven de oren?quote:
Ik heb geen licht haar, donkerbruin.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pv heeft blauwe ogen en licht haar, die dude uit z'n fobo niet.
Hij heeft er zoveel gedropt hier. Maar ik care niet genoeg om te zoeken.quote:
Ja van dat stukje haar onder de pet is idd goed de kleur te zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onder die pet boven de oren?
Ik weet niet hoe ver jouw baardhaar gaat![]()
Echt, hequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja van dat stukje haar onder de pet is idd goed de kleur te zien.
JE BENT ZELF DONKERBLOND GODVERDOMME!quote:
quote:
En dan mag iemand mij nou met een stalen gezicht vertellen dat bovenstaand gezelschap hetzelfde is als die baarddude uit Pv's fobo.quote:
IK HEB BRUIN HAAR, LUL.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JE BENT ZELF DONKERBLOND GODVERDOMME!
Ik ben zo weg, vraag maar aan iemand die niks te doen heeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he.
Zoek een foto voor mij! Je doet ook nooit wat voor mij uit liefde.
quote:
quote:
ik wil je penis wel likkenquote:
Inderdaad, FOK!'ers gaan echt niet naar de kapper en baard hebben ze sowieso nog niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
En dan mag iemand mij nou met een stalen gezicht vertellen dat bovenstaand gezelschap hetzelfde is als die baarddude uit Pv's fobo.
Fouten zijn menselijk, dat scheelt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn herinneringen zijn niet feilloos.
Ja, maar jij.quote:
Ik zie geen concurrentie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
En dan mag iemand mij nou met een stalen gezicht vertellen dat bovenstaand gezelschap hetzelfde is als die baarddude uit Pv's fobo.
De contouren van het gezicht zijn toch hetzelfde? Zelfde neus, lippen, vorm van gezicht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar jij.
Check alleen al het verschil in cupidoboog.
Bragi menselijk noemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Fouten zijn menselijk, dat scheelt.
Wat is de cupidoboog? Anders kan ik dat misschien wel verklaren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar jij.
Check alleen al het verschil in cupidoboog.
Miley's punani.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef MouzurX het volgende:
Als hij het echt is post tie een foto als bewijs.. totdat dat niet gebeurt is hij het niet.
volgende discussie
Ik zal hier even elke dag een foto van mijzelf posten omdat mensen van de interwebz mij anders niet willen geloven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef MouzurX het volgende:
Als hij het echt is post tie een foto als bewijs.. totdat dat niet gebeurt is hij het niet.
volgende discussie
Wat zeg ik nou net over de lippen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De contouren van het gezicht zijn toch hetzelfde? Zelfde neus, lippen, vorm van gezicht.
Het hartvormig gedeelte van de bovenlip dat zich onder de neuspunt bevindt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is de cupidoboog? Anders kan ik dat misschien wel verklaren.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bragi menselijk noemen.
Bragi is een god.
Volgende discussiequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal hier even elke dag een foto van mijzelf posten omdat mensen van de interwebz mij anders niet willen geloven.
Post ze even naast elkaar dan, Sherlock. Ik moet dit goed kunnen zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net over de lippen?
[..]
Het hartvormig gedeelte van de bovenlip dat zich onder de neuspunt bevindt.
Bij die foto van voren zit er nog een beetje schaduw van mijn neus onder. Voor de rest mag je zelf verder fantaseren, als ik zelf maar weet dat ik het ben.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Bragi het volgende:
[..]

Nee, de schaduw komt niet eens in de buurt van je lip. But nice try.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij die foto van voren zit er nog een beetje schaduw van mijn neus onder. Voor de rest mag je zelf verder fantaseren, als ik zelf maar weet dat ik het ben.
Ja, maar je kunt het toch niet goed zien zo van de zijkantquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel leuk van Pv dat hij het zo weet te brengen dat in ieder geval Allure hem gelooft.
Maakt het eigenlijk uit?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel leuk van Pv dat hij het zo weet te brengen dat in ieder geval Allure hem gelooft.
Naïeve Allure.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn haren met gel.
Mijn ogen, geen gel in mijn haar.
De foto's spreken voor zich.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef Allure_ het volgende:
NU WIL IK DE WAARHEID WETEN. Ik zet Bragi in. GOGO Bragi, doe je magic Sherlock trick!
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op die vorige foto, hoezo?quote:
Hoezo spreken ze voor zich omdat hij daar wat langer haar heeft? Die andere foto ziet er toch ook heel anders uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
De foto's spreken voor zich.Dat jij dat nou niet wil zien...
Hij was toch geen kloon en had maar één vorig account?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:37 schreef Lakitu het volgende:
Bragi, als je nog zin hebt, onder 1 van z'n vorige accounts heeft ie een shitload foto's in de SC gepost hier, van zichzelf en van z'n toenmalige vriendinnetje.
Inderdaad, traceer die mysterieuze man.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo spreken ze voor zich omdat hij daar wat langer haar heeft? Die andere foto ziet er toch ook heel anders uit. Met pet, geknipt en een baard
.
Nouja, als PV dat niet is wil ik weten wie die kerel dan wel is. Dan moet ie ook ergens anders op internet te traceren zijn.
Ik heb zoveel accounts gehad, maatje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij was toch geen kloon en had maar één vorig account? [ afbeelding ]
Alleen van mijn toenmalige vriendin, die van 10 maanden. Wil je nog meer foto's van haar?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:37 schreef Lakitu het volgende:
Bragi, als je nog zin hebt, onder 1 van z'n vorige accounts heeft ie een shitload foto's in de SC gepost hier, van zichzelf en van z'n toenmalige vriendinnetje.
Oké, interesting story.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:42 schreef Bragi het volgende:
Die fobodude lijkt trouwens wel op mijn broer, All.
Doe niet zo anaal, man.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben even een sigaretje roken. Ik hoor wel als jullie klaar zijn met jullie onderzoek.
Dan moet je bij Miver zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe niet zo anaal, man.
*klik*
[ afbeelding ]
Wow, dat was eng zeg.
Neuh, want hij is bezet.quote:
Wut?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef reetveter het volgende:
De tering wat kunnen mensen veranderen zeg. Van iemand die echt iedereen in elkaar sloeg tot een nerd die non-stop aan het leren is
. Blousejes, nette broek, alles
.
Beetje lekker maken, je weet.quote:
Jij vindt alles lekker.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo vind ik die foto van PV lekker dan?
Het is 20 ft. En dat is 6.09 meter.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:50 schreef reetveter het volgende:
Eh Bragi, 6ft, dat is geen 6 meter hoor.
Emimich?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:51 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb mijn oude trollaccount gevonden. Jammer dat die geen rechten meer heeft.
Heb je al iets gehoord van die sekssites?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe niet zo anaal, man.
*klik*
[ afbeelding ]
Wow, dat was eng zeg.
Oja ik zie het al. Dan staat het verkeerd op die ene sitequote:
quote:Vandals: The Long Man of Wilmington has been given a 6ft penis
wie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef reetveter het volgende:
De tering wat kunnen mensen veranderen zeg. Van iemand die echt iedereen in elkaar sloeg tot een nerd die non-stop aan het leren is
. Blousejes, nette broek, alles
.
Ja, want daarboven op die site staat het weer wel goed:quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oja ik zie het al. Dan staat het verkeerd op die ene site
[..]
In ieder geval bedankt voor het opmerken.quote:A 6m (20ft) appendage has been added to famous chalk hill carving the Long Man of Wilmington.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Feit dat je bijna elke mannelijke user in de sc lekker vindt?
Alleen mij en reetveter, hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Feit dat je bijna elke mannelijke user in de sc lekker vindt?
Geef nou maar toequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Dat jij denkt dat ik daadwerkelijk op Otis geil vind ik best aandoenlijk.
Weet je wat jouw linkerbeen tegen je rechterbeen zei?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben gewoon smooth met dat soort dingen. Kan ik ook niks aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet je wat jouw linkerbeen tegen je rechterbeen zei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Weet je wat jouw linkerbeen tegen je rechterbeen zei?Ohhhh, you so funny!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Weet je wat jouw linkerbeen tegen je rechterbeen zei?Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je mondhoeken krulden wel omhoog zoals hier:quote:
Niet alleen otis..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Dat jij denkt dat ik daadwerkelijk op Otis geil vind ik best aandoenlijk.
Leuk, ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je mondhoeken krulden wel omhoog zoals hier:
[ afbeelding ]
Volgens mij lust Allure_ hem welquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je mondhoeken krulden wel omhoog zoals hier:
[ afbeelding ]
Wat, wie, waar precies?quote:
In Allure zit niet voor niets het woord lul.quote:
Jij geilt op mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die geloven dat ik ook maar op 1 iemand hier geil. Jullie snappen gewoon niet hoe het spel werkt, maar dat geeft niet.
Het spel van aandacht geven zodat je aandacht krijgt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die geloven dat ik ook maar op 1 iemand hier geil. Jullie snappen gewoon niet hoe het spel werkt, maar dat geeft niet.
Het spel van, beetje knijpen, beetje aaien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het spel van aandacht geven zodat je aandacht krijgt?
Wtf das toch niet echt?quote:
Wa-wa-waaat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
ik moet tot 5 uurquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang tot 4 uur?
Ik weet niet, 3 minuten bewerken, en ik ben ineens ook heel anders. Fotos zijn erg betrekkelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
De een heeft een lang gezicht, de ander niet. De een heeft ingevallen wangen, de ander niet. De een heeft dikke lippen, de ander niet. De een heeft een brede kin, de ander waarschijnlijk een subtiel spleetje/deukje in het midden van de kin.
En dan heb je nog het overall-plaatje. Pv heeft het hoofd van een Nederlander, een Engelsman. Die fobodude is Amerikaans met Zuid-Europeaanse invloeden.
Case closed.
Serieus? Aww kut voor d'r.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
WD was te klein voor het modellenwerk.
Ja? Maar ze is toch best lang?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
WD was te klein voor het modellenwerk.
Yeah. Naja, ik zei al tegen der dat ze niet er gelijk van uit moest gaan dat ze sowieso doorging.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet, 3 minuten bewerken, en ik ben ineens ook heel anders. Fotos zijn erg betrekkelijk.
[ afbeelding ]
Ja volgens mij dacht ze zelf ook altijd 1.76.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:12 schreef Smart_ass het volgende:
Oh echt.Ik dacht dat ze veel langer was. Ja 1.71 is sowieso niet lang genoeg, de "afmetingen" zijn opzich wel algemeen bekend toch.
Ja dat zeiden meerderen inderdaad, maar ja, wel lullig omdat ze er zo enthousiast voor was.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yeah. Naja, ik zei al tegen der dat ze niet er gelijk van uit moest gaan dat ze sowieso doorging.
*droom in duigenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Je ziet er geil uit, meid.quote:
Je mag mijn model wel zijn hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben zelfs voor plus size model niet geschikt. Nohhhh
Waar haal je die maten vandaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben zelfs voor plus size model niet geschikt. Nohhhh
Ja maar is wel goed. Dan ziet ze dat ze niet bij voorbaat al door is zoals ze volgens mij dacht. En ze is 17 dus die groeit nog welquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat zeiden meerderen inderdaad, maar ja, wel lullig omdat ze er zo enthousiast voor was.
Mijn vriendin is weleens bij een modellenbureau geweest en er schijnen standaardmaten voor te zijn wel. Lengte, borsten en heupen. Maar wat de maten precies zijn weet ik niet, kun je wel opzoeken neem ik aan.quote:
Sweet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je mag mijn model wel zijn hoor.
Meisjes niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar is wel goed. Dan ziet ze dat ze niet bij voorbaat al door is zoals ze volgens mij dacht. En ze is 17 dus die groeit nog wel.
quote:Lijkt een zeer donker type Afrikaan met een fel aqua blauwe hoodie, toch wel een opvallende verschijning. Die rugzak met doorlopende witte strepen valt ook wel op. Direct op bijv. tv-oost voor een snel resultaat!
quote:@ Rene.
Donker? Hij lijkt me eerder blankerig..
quote:@Benny.
Heb 1e filmpje ff bekeken, en inderdaad Benny je kan wel eens gelijk hebben, mijn excuses.
Neejoh plus size weet ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef Chai het volgende:
Hee S_A waar haal jij die maten voor plussize model vandaan? Want met google kom ik op maat 42+ uit.. Maar dat ene meisje uit HNTM was volgens Daphne een plussize model, maar die haalde dat echt nog niet.
Je hebt inderdaad wel een behoorlijke voorbumper onder je shirt zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn vriendin is weleens bij een modellenbureau geweest en er schijnen standaardmaten voor te zijn wel. Lengte, borsten en heupen. Maar wat de maten precies zijn weet ik niet, kun je wel opzoeken neem ik aan.
Blankerig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef reetveter het volgende:
Wat zijn ze in Raalte toch ruimdenkend.
[..]
[..]
[..]
bronquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel een behoorlijke voorbumper onder je shirt zitten.
Ik heb daar nog steeds geen bewijs van gezien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel een behoorlijke voorbumper onder je shirt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |