Deze manquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keertje afspreken om samen binnen te zitten?
x2, aangezien ik dan wrs een gigantische kater heb.quote:
Ik ben nog nooit buiten geweest want ik weet dat alles daar gewoon kut is. Dus je kunt me niks wijsmakenquote:
Nee, ik zet gewoon een foto van een wildvreemde erin die niet eens beroemd is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Smart_ass het volgende:
Haha pv doe foto in je fobo ben jij toch niet?![]()
mensen zonder geldbufferquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Juicyhil het volgende:
fuck, ik moet vanmiddag dus weer naar huis. maar ik heb geen rooie cent meer, en geen geld meer op m`n ov chipkaart. ik heb nog wel een ov chipkaart met 20 euro erop, maar die is kapot
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keertje afspreken om samen binnen te zitten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit buiten geweest want ik weet dat alles daar gewoon kut is. Dus je kunt me niks wijsmaken.
Ik kan je wat instanties aanraden die heel nuttig kunnen zijn hierbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit buiten geweest want ik weet dat alles daar gewoon kut is. Dus je kunt me niks wijsmaken.
Ja ik heb meestal geld op m`n spaarrekening, maar ik had een nieuwe auto gekocht. Dus dan gaat al het geld er nogal gauw doorheenquote:
Foto's van buiten, zelfs dat gaat mij te ver.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom ga je niet romantisch in het park wandelen? Met Google Street view?
DEZE MANquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Subtiel profiteren misschien kan ik wel haar MSN loskrijgen.
pactquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Foto's van buiten, zelfs dat gaat mij te ver.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
My little pony? Dan ben ik voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
We kunnen ook een strandwandeling met pony's maken via Spele.nl, wat denk je daarvan All?
Had me niet verbaasd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik zet gewoon een foto van een wildvreemde erin die niet eens beroemd is.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je staat er echt versteld van hoeveel mensen in Nederland niet sparen. Echt hoe dom ben je.
een kekke vespa?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik spaar vrijwel nooit
Het komt wel eens voor dat wat geld voor een maand later bewaar, maar het gaat vrijwel altijd op aan van alles.
Dit weekend wil ik een brommer gaan kopen, ik haat het openbaar vervoer
quote:
Als ze de volgende dag doodgaan lachen ze je van boven uit met die mening.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je staat er echt versteld van hoeveel mensen in Nederland niet sparen. Echt hoe dom ben je.
je kon geen betere foto vinden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
Miley Cyrus speelt 'Rock Band' als warming up
quote:
Pv heeft blauwe ogen en licht haar, die dude uit z'n fobo niet.quote:
Jij kan dat opmaken uit een zwart wit fotoquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pv heeft blauwe ogen en licht haar, die dude uit z'n fobo niet.
Ja hou elke seconde maar rekening dat je dood kan gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ze de volgende dag doodgaan lachen ze je van boven uit met die mening.
Geld moet rollen.
Eigenlijk wilde ik zeggen: "die fobodude ziet er beter uit dan pv ooit zal doen", maar ik wilde het subtiel houden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kan dat opmaken uit een zwart wit foto?
Je ziet z'n haar niet eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zeggen: "die fobodude ziet er beter uit dan pv ooit zal doen", maar ik wilde het subtiel houden.
En ja, je kan toch zien dat hij geen licht haar heeft?
quote:
Sexy ook, die pet. En die ketting. En dat shirt. En die zonnebril.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zeggen: "die fobodude ziet er beter uit dan pv ooit zal doen", maar ik wilde het subtiel houden.
En ja, je kan toch zien dat hij geen licht haar heeft?
Ben je blind?quote:
wtfquote:
Dat is echt PV niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy ook, die pet. En die ketting. En dat shirt. En die zonnebril.
Baardhaar is toch altijd donkerder. En het kan alsnog zijn dat hij blond is, dat zie je daar helemaal niet.
Dat is baardhaar.quote:
Onder die pet boven de oren?quote:
Ik heb geen licht haar, donkerbruin.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pv heeft blauwe ogen en licht haar, die dude uit z'n fobo niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |