quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en ik heb strafrecht gehaald denk ik, dus iig genoeg punten voor 2e jaar. Hell yeah.
Ik heb officeel nog maar 15 studiepunten terwijl ik er 50 hoor te hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en ik heb strafrecht gehaald denk ik, dus iig genoeg punten voor 2e jaar. Hell yeah.
Ben jij verdwaald of zo? PUB is een paar deurtjes verder.quote:
Gefeli.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
Wow, wtf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb officeel nog maar 15 studiepunten terwijl ik er 50 hoor te hebben.
Hij heeft niet altijd goede argumenten en soms wil hij een discussie beginnen terwijl dat nergens voor nodig is. Dat is hetgeen wat ik vervelend vind, dat mensen niet weten dat stop ook echt stop is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan de ander. Bragi komt wel degelijk met goede argument tijdens discussies. Dat anderen daarmee voor schut worden gezet ligt dan meer aan hun zelf.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb officeel nog maar 15 studiepunten terwijl ik er 50 hoor te hebben.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij verdwaald of zo? PUB is een paar deurtjes verder.
Sappige heuvel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij verdwaald of zo? PUB is een paar deurtjes verder.
Gister was niet zo warm, waren ook wat wolken. Beter wordt het vandaag beter.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Smart_ass het volgende:
Vandaag weer net zo warm als gisteren zeker he.
Nouja, ik moet er 20 hebben en dan nog eens 30 voor mijn stagequote:
Hill is met 2 l-en. Hil slaat op Hilary (Duff).quote:
Waar?quote:
Hilarisch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hill is met 2 l-en. Hil slaat op Hilary (Duff).
ONZ dan.quote:
Gisteren hele dag binnen gezeten ... en vandaag kan ik weer de hele dag binnen zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gister was niet zo warm, waren ook wat wolken. Beter wordt het vandaag beter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hill is met 2 l-en. Hil slaat op Hilary (Duff).
Boehoe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gisteren hele dag binnen gezeten ... en vandaag kan ik weer de hele dag binnen zitten
Ik zie je edit wel hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het verschil niet kennen tussen discussies, verhitte discussies en e-beef. Get real.
quote:
Nu al?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Overigens ben ik alweer 2 obsessies verder. Miley Cyrus is denk ik zo`n beetje afgelopen.
Het was hier gisteren echt bijna 30 graden met super veel zon.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gister was niet zo warm, waren ook wat wolken. Beter wordt het vandaag beter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu al?
Naja ze gedraagt zich ook wel als een sloerie de laatste tijd.
Dat tegen die hond is wel zielig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Bragi het volgende:
WTF! Hebben jullie dit al gezien?Bambibeest doet agressief tegen hond en daarna tegen kat:
Ik wil jouw schouder om op te huilen, jouw huis om in te schuilen. Maar alles wat ik wil lijkt zover weg. Zover weg van mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
Altijd die ruzies ook hier, ik wil een schouder om op te huilen. Ik kan er niet meer tegen!
Autistquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gisteren hele dag binnen gezeten ... en vandaag kan ik weer de hele dag binnen zitten
Ja ik vind dat ook zo jammer inderdaad. Heb je alweer een nieuwe of niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze haalt daarmee wel overal het nieuws. Maar het zijn ietwat teveel schandalen de laatste tijd.
Houdt dat beest dan ook bij je. Ik rijd en fiets ook het liefst over loslopende katten heen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef L0t.. het volgende:
Mijn kat is al 2 dagen niet thuis geweest, ik denk dat ze dood is
Je weet toch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil jouw schouder om op te huilen, jouw huis om in te schuilen. Maar alles wat ik wil lijkt zover weg. Zover weg van mij.![]()
Stoer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Houdt dat beest dan ook bij je. Ik rijd en fiets ook het liefst over loslopende katten heen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook zo jammer inderdaad. Heb je alweer een nieuwe of niet?
Ik vrees dat iemand die al begraven heeft...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef L0t.. het volgende:
Mijn kat is al 2 dagen niet thuis geweest, ik denk dat ze dood is
Jou zou ik wel geven, je gaat vrijuit deze keerquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele dag binnen. Wat is je probleem?
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vrees dat iemand die al begraven heeft...
Morgen zit ik weer binnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jou zou ik wel geven, je gaat vrijuit deze keerMaar laat het niet nog eens gebeuren
Autistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |