Wat moet dit voorstellen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
b
Meerdere. In tegenstelling tot jij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit een discussie noemenHeb je ook maar 1 argument gebruikt dan?
Komt wel een beetje... laat op gang.quote:
Jij.quote:
Dank.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde iets vertellen maar mijn toetsenbord bleef hangen.
Ik heb alleen deze gezien:quote:
Zeer sterk staaltje discussiëren, dat moet wel gezegd wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is op zich best een leuk dorpje dat Islamsterdam, maar na een uur of 5 wil je er ook wel snel weer weg.
Als je niet verder dan Amsterdam bent geweest kun je dat niet echt concluderen nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
Maar we kunnen concluderen dat Amsterdam de leukste stad van Nederland is.
Dat kan ik niet concluderen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
Maar we kunnen concluderen dat Amsterdam de leukste stad van Nederland is.
Daar kan ik echt niet tegen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
Haha mensen die meteen hatelijk deze '' gaan doen
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
Haha mensen die meteen hatelijk deze '' gaan doen
.
Jij moet niet mij ergens van beschuldigen terwijl je zelf met nog geen 1 goed tegenargument bent gekomen. Zeggen dat alles buiten Amsterdam kanker is of falende vergelijkingen maken zijn geen tegenargumenten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze gezien:
[..]
Zeer sterk staaltje discussiëren, dat moet wel gezegd worden
Natuurlijk heb ik nog geen 1 goed tegenargument gegeven, voor een tegenargument is eerst een argument van jouw kant nodigquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet niet mij ergens van beschuldigen terwijl je zelf met nog geen 1 goed tegenargument bent gekomen. Zeggen dat alles buiten Amsterdam kanker is of falende vergelijkingen maken zijn geen tegenargumenten.
Jawel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Potloodvis het volgende:
Net alsof een imbeciel die hier rondzwerft serieus kan discussiëren. Nee, we kunnen het allemaal niet.
Ik zet gewoon images uit.quote:
BAM!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos. Dit had ik niet zien aankomen.
Dan zie ik die smileys niet.quote:
quote:
Dat ligt dan meer aan de ander. Bragi komt wel degelijk met goede argument tijdens discussies. Dat anderen daarmee voor schut worden gezet ligt dan meer aan hun zelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je het kunt, maar je haalt alleen het bloed onder de nagels vandaan.
Maar mét argumentatieskills. Dat is juist het irritante eraan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je het kunt, maar je haalt alleen het bloed onder de nagels vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |