Volgens mij geven ze pas punten als het allemaal definitief is, want ik heb nu nog overal 0 punten. Maar je ziet wel verschil tussen groen en rood:quote:
Dat doe je goed tot nu toe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze pas punten als het allemaal definitief is, want ik heb nu nog overal 0 punten. Maar je ziet wel verschil tussen groen en rood:
[ afbeelding ]
Waar zitten jullie dangquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn moeder. Ze is verdwaald. In Amsterdam. We moeten naar de ArenA. Zitten we somewhere in the middle of Amsterdam.
Amsteldijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zitten jullie dangkom ik helpen =$
gastquote:
Hoe moeilijk is het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn moeder. Ze is verdwaald. In Amsterdam. We moeten naar de ArenA. Zitten we somewhere in the middle of Amsterdam.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het.Gewoon transferium/Arena/Amsterdam Zuid of Duivendrecht volgen.
Wat dequote:
Vriend jij moet niet praten jij parkeerde bij fucking Centraalquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het.Gewoon transferium/Arena/Amsterdam Zuid of Duivendrecht volgen.
1. Vertrek in zuidwestelijke richting op de Amsteldijk naar Martin Luther Kingpark 230 mquote:
Ja we kwamen aan de verkeerde kant binnen, normaal rijden we via Utrecht. En in de stad wordt het nergens aangegeven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. ze heeft 37 keer een straatje genomen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat dehoe komen julie daar nou weer?
Omdat ik daar moest zijn ja. Ik hoefde niet naar de Arena, faalkonijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend jij moet niet praten jij parkeerde bij fucking Centraal![]()
Gewoon naar de centrum ring s100 en anders stadsring A10 dan staat het vanzelf wel aangegeven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja we kwamen aan de verkeerde kant binnen, normaal rijden we via Utrecht. En in de stad wordt het nergens aangegeven.
k, nou als jullie nog naar de Arena willen, de president kennedy laan is in de buurt van de amsteldijk, als je daar op komt zie je als het goed is vanzelf een snelweg, die snelweg gaat naar de Bijlmer, dus naar Arena.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. ze heeft 37 keer een straatje genomen.
Wel als je slim was, idioot, dan betaalde je 6 euro voor 24 uur parkeren en kreeg je gratis OV. Ipv de 50 euro die je kwijt bent bij centraalquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik daar moest zijn ja. Ik hoefde niet naar de Arena, faalkonijn.
AMC is echt heel dichtbij Arena jonghe, volg de metrolijnen gewoonquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
We gaan gewoon naar t amc.ze heeft er genoeg van.
En zie je er lekker uit?quote:
We waren met een aantal collega's en die gingen anders helemaal stressen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel als je slim was, idioot, dan betaalde je 6 euro voor 24 uur parkeren en kreeg je gratis OV. Ipv de 50 euro die je kwijt bent bij centraal
Sommige mensen![]()
Oke, je baas vond het ook vast fijn dat jullie meer dan 40 euro per persoon teveel hebben uitgegeven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We waren met een aantal collega's en die gingen anders helemaal stressen.
Hij reed voorop, aap.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke, je baas vond het ook vast fijn dat jullie meer dan 40 euro per persoon teveel hebben uitgegeven.
Ja die moeten we ook nog pakken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
AMC is echt heel dichtbij Arena jonghe, volg de metrolijnen gewoon
HBO-manager zekerquote:
NU GA JE TE VER. Kom maar hier zeggen vriendje. Onee wacht, je bent nog nooit buiten Amsterdam geweestquote:
Amsterdamn.quote:
Dit zie ik niet als diss hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NU GA JE TE VER. Kom maar hier zeggen vriendje. Onee wacht, je bent nog nooit buiten Amsterdam geweest.
jaman geef mij maar m'n eigen kankerdorp daar is het tenminste stilquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef wise het volgende:
Amsterdamveelste druk met al die toeristen
Nee, gewoon iemand die wat extra parkeergeld kan betalen zodat we ons niet hoefde te mengen tussen het kankerplebs die Amsterdammers heten in een volgepropt OV vehikel.quote:
ik dacht dat er geen echte amsterdammers meer waren, alleen toeristenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand die wat extra parkeergeld kan betalen zodat we ons niet hoefde te mengen tussen het kankerplebs die Amsterdammers heten in een volgepropt OV vehikel.
Het is op zich best een leuk dorpje dat Islamsterdam, maar na een uur of 5 wil je er ook wel snel weer weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NU GA JE TE VER. Kom maar hier zeggen vriendje. Onee wacht, je bent nog nooit buiten Amsterdam geweest.
de grappen houden niet opquote:
hoezo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's nog wel het ergste van alles.
Nou mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.quote:
ja, wat is daarmee?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
Naja dat je dan ook niet kan oordelen over andere plaatsen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja, wat is daarmee?wat is daar erg aan?
Ja, maar jij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kom vaak weken niet buiten AmsterdamIk heb geen zin in het platteland
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja dat je dan ook niet kan oordelen over andere plaatsen.
quote:
hoezo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja dat je dan ook niet kan oordelen over andere plaatsen.
Ja en? Ede is ook kut. Maar daar ging het nu niet over.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was laatst een keer per ongeluk in Ede beland. God, wat heb ik daar een spijt van gehad.
Waar baseer je dan je mening op? Verhalen/meningen van anderen? Meeloper.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoezo?moet je op een plek zijn geweest dan, om te kunnen oordelen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso alles rondom amsterdam is gewoon scare. Maar dan kun je toch wel een keertje naar Den Haag of Rottuhdam gaan.
Of Eindje gramma.
zou jij graag in een centraal-afrikaans land willen wonen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar baseer je dan je mening op? Verhalen/meningen van anderen? Meeloper.
Nee, hij heeft een mening omdat ie op op internet dingen leestquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar baseer je dan je mening op? Verhalen/meningen van anderen? Meeloper.
Den haag is echt chill.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar Den Haag geweestGelukkig hoef ik er voorlopig niet meer te wezen
Rotterdamquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso alle dorpen rondom amsterdam zijn gewoon scare. Maar dan kun je toch wel een keertje naar Den Haag of Rottuhdam gaan.
Of Eindje gramma.
quote:
Appels -> Peren. Ik heb het sowieso niet over wonen gehad en al helemaal niet over andere landen. Je kan gewoon niet alles buiten Amsterdam maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zou jij graag in een centraal-afrikaans land willen wonen?
alle sfeer is platgebombed daar jeweettogquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
God, er hangt totaal geen sfeer in die stad. De mensen zijn raar daar. Neee
Nou dan heb ik toch liever Amsterdam dan Den Haag en Rotterdam bijelkaar hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso alle dorpen rondom amsterdam zijn gewoon scare. Maar dan kun je toch wel een keertje naar Den Haag of Rottuhdam gaan.
Of Eindje gramma.
hoezo? ik kan ook homoseksquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Appels -> Peren. Ik heb het sowieso niet over wonen gehad en al helemaal niet over andere landen. Je kan gewoon niet alles buiten Amsterdam maar-en als je er niet eens geweest ben.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan heb ik toch liever Amsterdam dan Den Haag en Rotterdam bijelkaar hoor.
Kom je nog eens met goede vergelijkingen of je wil je het liever bij je tot nu toe falende reacties laten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoezo? ik kan ook homoseks-en zonder het gedaan te hebben
Dan heb ik toch liever Brabant dan alles wat er boven de rivieren ligt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan heb ik toch liever Amsterdam dan Den Haag en Rotterdam bijelkaar hoor.
Ik heb liever alles wat buiten de randstad ligt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Brabant dan alles wat er boven de rivieren ligt.
waarom gelijk oordelen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom je nog eens met goede vergelijkingen of je wil je het liever bij je tot nu toe falende reacties laten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever alles wat buiten de randstad ligt.
Achterhoekquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever alles wat buiten de randstad ligt.
Euh, jij oordeelt over dingen waar je niks van af weet. Ik baseer mijn mening over Amsterdam tenminste op mijn eigen ervaringen.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Lakitu het volgende:
Het kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat iemand er ook maar van vindt, ik weet gewoon dat alles buiten hier kanker is, en dat ik nooit buiten Amsterdam zal wonen. Dus next subject
Hou het maar bij minderjarige smatjes posten/hosselen want discussiëren gaat je niet al te best af.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Lakitu het volgende:
Het kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat iemand er ook maar van vindt, ik weet gewoon dat alles buiten hier kanker is, en dat ik nooit buiten Amsterdam zal wonen. Dus next subject
Ja, en waar ben je dan geweest? Zeker niet verder dan het CS hè?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh, jij oordeelt over dingen waar je niks van af weet. Ik baseer mijn mening over Amsterdam tenminste op mijn eigen ervaringen.
Helemaal gelijk, ik denk dat jij met je 2 daagjes windowshoppen hier meer weet van Amsterdam dan ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh, jij oordeelt over dingen waar je niks van af weet. Ik baseer mijn mening over Amsterdam tenminste op mijn eigen ervaringen.
Brabantquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Brabant dan alles wat er boven de rivieren ligt.
Dit een discussie noemenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou het maar bij minderjarige smatjes posten/hosselen want discussiëren gaat je niet al te best af.
Hoe werkt die methode?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Bragi het volgende:
Mensen die anno 2010 nog steeds de Emimich-argumentatiemethode gebruiken en denken daarmee weg te komen. [ afbeelding ]
quote:
Op slinkse wijze de kern van de discussie mijden, nimmer to the point komen en consequent tegenaanvallen opvoeren terwijl je zelf nog geen enkel valide tegenargument hebt kunnen bieden.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Lakitu het volgende:
Hoe heet dat ene liedje wat aan het eind van studio sportzomer komt?
Die laatste.quote:
Meer dan jij over de plaatsen die jij over een kam scheert. Bovendien ben ik vaker in Amsterdam geweest dan 2 dagen en lang niet alleen om te shoppen. Daarbij heb ik ook al vaker gezegd dat ik Amsterdam best een leuke stad vind, ik zou er alleen never nooit willen wonen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, ik denk dat jij met je 2 daagjes windowshoppen hier meer weet van Amsterdam dan ikInderdaad.
Dat jouw werkplek daarachter is...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, en waar ben je dan geweest? Zeker niet verder dan het CS hè?
I like that.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op slinkse wijze de kern van de discussie mijden, nimmer to the point komen en consequent tegenaanvallen opvoeren terwijl je zelf nog geen enkel valide tegenargument hebt kunnen bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |