Volgens mij geven ze pas punten als het allemaal definitief is, want ik heb nu nog overal 0 punten. Maar je ziet wel verschil tussen groen en rood:quote:
Dat doe je goed tot nu toe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze pas punten als het allemaal definitief is, want ik heb nu nog overal 0 punten. Maar je ziet wel verschil tussen groen en rood:
[ afbeelding ]
Waar zitten jullie dangquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn moeder. Ze is verdwaald. In Amsterdam. We moeten naar de ArenA. Zitten we somewhere in the middle of Amsterdam.
Amsteldijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zitten jullie dangkom ik helpen =$
gastquote:
Hoe moeilijk is het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn moeder. Ze is verdwaald. In Amsterdam. We moeten naar de ArenA. Zitten we somewhere in the middle of Amsterdam.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het.Gewoon transferium/Arena/Amsterdam Zuid of Duivendrecht volgen.
Wat dequote:
Vriend jij moet niet praten jij parkeerde bij fucking Centraalquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het.Gewoon transferium/Arena/Amsterdam Zuid of Duivendrecht volgen.
1. Vertrek in zuidwestelijke richting op de Amsteldijk naar Martin Luther Kingpark 230 mquote:
Ja we kwamen aan de verkeerde kant binnen, normaal rijden we via Utrecht. En in de stad wordt het nergens aangegeven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. ze heeft 37 keer een straatje genomen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat dehoe komen julie daar nou weer?
Omdat ik daar moest zijn ja. Ik hoefde niet naar de Arena, faalkonijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend jij moet niet praten jij parkeerde bij fucking Centraal![]()
Gewoon naar de centrum ring s100 en anders stadsring A10 dan staat het vanzelf wel aangegeven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja we kwamen aan de verkeerde kant binnen, normaal rijden we via Utrecht. En in de stad wordt het nergens aangegeven.
k, nou als jullie nog naar de Arena willen, de president kennedy laan is in de buurt van de amsteldijk, als je daar op komt zie je als het goed is vanzelf een snelweg, die snelweg gaat naar de Bijlmer, dus naar Arena.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. ze heeft 37 keer een straatje genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |