Die kop op de foto.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan, de kop van de dag:
[ afbeelding ]
quote:
Hotlink..quote:
5-1quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:03 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zeg het jullie al poulemeester, vanavond 2-1 voor Nederland.
Zo dan.quote:
Goed overgenomen van mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:03 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zeg het jullie al poulemeester, vanavond 2-1 voor Nederland.
Want ik vul mijn poule na het WK in?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik dat voor het WK nog niet had ingevuld.
quote:
Dat zijn best veel doelpunten.quote:
Het erge is nog dat Kameroen dan zou winnen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn best veel doelpunten.Ik vraag het met af. Zou wel tof zijn, though.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het erge is nog dat Kameroen dan zou winnen.
http://www.vi-wkpoule.nlquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waaorm heb jij zo'n mooi overzicht? Bij mij is dat oranje.
Oh, maar daar gaat het juist om.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.vi-wkpoule.nl
Naar die van FOK! kijk ik niet eens meer om.
Ja wat heeft C_N ingevuld?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:10 schreef Potloodvis het volgende:
Je staat trouwens 19e nu, C_N staat laatste.
Ik vind dat je je voorspelling voor de wedstrijd mag aanpassen (zoals bij vi.nl). Anders is het geen voorspellen meer, maar gokken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, maar daar gaat het juist om.
Kleine uitslagen.quote:
Ik had maar tot aan de eerste wedstrijd van Nederland ingevuld door dat achterlijke systeem hier, maar ik doe het nog verbazingwekkend goed met alle 0-0.quote:
Dat is waar, maar daarvoor moet je bij andere mensen zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind dat je je voorspelling voor de wedstrijd mag aanpassen (zoals bij vi.nl). Anders is het geen voorspellen meer, maar gokken.
Op FOK! heb ik:quote:
Mozy ook, hij heeft alle wedstrijden 1-1.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had maar tot aan de eerste wedstrijd van Nederland ingevuld door dat achterlijke systeem hier, maar ik doe het nog verbazingwekkend goed met alle 0-0.
Ja maar ik was te lui om de rest in te vullen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mozy ook, hij heeft alle wedstrijden 1-1.
Ik sta 17e, misschien maak ik nu wel kans. Wanneer krijg je iets?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:10 schreef Bragi het volgende:
Whehe, Lakitu staat nu dertigste.Weg kans op een shirt.
1-0 overal was het beste geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja maar ik was te lui om de rest in te vullen.Mozy heeft het nog beter door die ene goal.
Klopt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daarvoor moet je bij andere mensen zijn.
11e van de 15.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt.Maar daarom kijk ik dus liever naar mijn voorspellingen bij vi.nl
Daar ging ik in het begin slecht (stond toen laatste in een groep met 15 man), maar gaandeweg de groepsfase beter (ik sta nu 11e met maar 20 punten verschil met de 10e).
[ afbeelding ]
Als je in de top 12 staat:quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sta 17e, misschien maak ik nu wel kans. Wanneer krijg je iets?
Kijk hoe ik op stoom ben, ik loop dadelijk de top 5 binnen.quote:
Beter word ik 3e of 4e.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als je in de top 12 staat:
Prijzen FOK! WK 2010 Pool bekend
Dat wel, maar heb je de landen die doorgaan naar de 8e finales wel goed? Anders ben je kansloos.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kijk hoe ik op stoom ben, ik loop dadelijk de top 5 binnen.
Volgens mij niet. Volgens mij krijg je na de groepsfase gewoon die wedstrijden voorgeschoteld en moet je die voorspellen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat wel, maar heb je de landen die doorgaan naar de 8e finales wel goed? Anders ben je kansloos.
Die loop je dus al mis.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij krijg je na de groepsfase gewoon die wedstrijden voorgeschoteld en moet je die voorspellen.
Je kreeg bij vi.nl wel bonuspunten als je van tevoren de eindstand in de groepen goed zou voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |