Gerard Butler?quote:
Is er niet. Wel in het groot, SPECIAAL VOOR JOU!:quote:
Bruine krullen en prachtige blauwe ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met donker haar en lichte ogen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, met groene of blauwe ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
niet?quote:
Fotoquote:Op zondag 2 mei 2010 12:19 schreef Potloodvis het volgende:
Als donker haar en lichte ogen bij mannen hot is, dan ben ik ook hot.
Ja, zo kan je wel van iedereen verrotte foto's zoekenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boh, sop sop sop.
Evangeline Lilly?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo kan je wel van iedereen verrotte foto's zoeken.
Ja, en je denkt dat ik terug ga zoekenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn haren en ogen staan hier al ergens in andere topics.
Mijn haren met gel.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en je denkt dat ik terug ga zoeken?
Ja, lekker ben jij.quote:
Rood haarquote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn haren met gel.
[ afbeelding ]
Mijn ogen, geen gel in mijn haar.
[ afbeelding ]
Omdat ik op de ware schoonheid let en niet op de geposeerde, gemakeupte, gephotoshopte schoonheid.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, lekker ben jij.
[ afbeelding ]
Je geilt juist op haar als ze er kankerlomp uitziet. Daar kan ik niks tegen beginnen.
Oh, wat ben jij toch een perfecte man, zegquote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik op de ware schoonheid let en niet op de geposeerde, gemakeupte, gephotoshopte schoonheid.
Je bent gewoon jaloers omdat jij je iedere dag moet opmaken om mooi gevonden te kunnen worden door de boys.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, wat ben jij toch een perfecte man, zeg.
Da's acteren. Screenshots daarvan tellen niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs zij pinkt er een traantje van weg.
Ik kan me tenminste nog mooi maken, bij jou is het een verloren zaak.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij je iedere dag moet opmaken om mooi gevonden te kunnen worden door de boys.
[..]
Da's acteren. Screenshots daarvan tellen niet.
Beetje de bouw van een smalle man.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Bragi, geef toe, haar lichaam is niet echt om over naar huis te schrijven.
't Is niet perfect nee, maar ik zou best een brief schrijven naar huis over haar lichaam.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Bragi, geef toe, haar lichaam is niet echt om over naar huis te schrijven.
Gast.quote:
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als zij een beginnend bierbuikje heeft, dan heb ik een vadsige vetpens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |