Ja, maar de die hards kunnen overal een feestje bouwen als het nodig is.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben liever in Amsterdam dan in Nijmegen bij NEC-Ajax hoor. En met mij heel veel Ajacieden.
Het is een beetje moeilijk om 3,7 miljoen mensen in de Goffert te proppen he.quote:
Ik alleen de uitslag als ik vanavond thuis kom.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Maar gaan jullie NEC-Ajax of NAC-Twente kijken?
NAC-Twente en tussendoor Ajaxquote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Dan had je er maar eerder bij moeten zijn, gloryhunter.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk om 3,7 miljoen mensen in de Goffert te proppen he.
quote:Gekeken naar de afgelopen tien jaar zijn NAC Breda en FC Twente keurig in evenwicht. Beide ploegen boekten twee zeges en speelden liefst zes keer gelijk (drie keer 1-1, twee keer 0-0 en één keer 3-3). NAC Breda presteert deze competitie thuis duidelijk beter dan uit. FC Twente leed veertien van zijn zestien verliespunten buiten Enschede.
Waarschijnlijk eentje op TVU en eentje op Sopcast. Als 1 van de 2 niet werkt, radio erbij.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:
Ja, maar naar welke kijk je het meest, bedoelde ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eentje op TVU en eentje op Sopcast. Als 1 van de 2 niet werkt, radio erbij.
NAC.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar naar welke kijk je het meest, bedoelde ik.
Gabriela Barros.quote:
Wat een mooi gezichtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is ook een mooie meid, maar die is niet bekend.
[ afbeelding ]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is ook een mooie meid, maar die is niet bekend.
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel iets mysterieus hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.
Haterquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.
Doe nog eens een pic dan van haar.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij snappen ten minste wanneer hot en wanneer not.
Sowieso vrouwen met donker haar en lichte ogenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij snappen ten minste wanneer hot en wanneer not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |