Dan ben ik er weer bij.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een feestje op het stadhuisplein.
Kijk dan thuis.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen zin om in de kroeg te kijken, het is veel te kutweer om naar buiten te gaan.
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaarquote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen zin om in de kroeg te kijken, het is veel te kutweer om naar buiten te gaan.
Je bedoelt die mensen die het altijd beter weten dan de scheidsrechter en zijn assistenten.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaar
Ja ik kijk gewoon thuis denkik. En dan radio op de achtergrond.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaar
Ook ja. Of van die mensen die nog nét buitenspel begrijpen, maar daar houdt het dan verder ook bij opquote:Op zondag 2 mei 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die het altijd beter weten dan de scheidsrechter en zijn assistenten.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, al die lui die geen CC hebben mogen niets meer zeggen.
QFT.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
Zogenaamde Ajax fans die nu niet bij de wedstrijd zijn.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
Zogenaamde Ajax fans die nu niet bij de wedstrijd zijn.
Ja, maar de die hards kunnen overal een feestje bouwen als het nodig is.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben liever in Amsterdam dan in Nijmegen bij NEC-Ajax hoor. En met mij heel veel Ajacieden.
Het is een beetje moeilijk om 3,7 miljoen mensen in de Goffert te proppen he.quote:
Ik alleen de uitslag als ik vanavond thuis kom.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Maar gaan jullie NEC-Ajax of NAC-Twente kijken?
NAC-Twente en tussendoor Ajaxquote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Dan had je er maar eerder bij moeten zijn, gloryhunter.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk om 3,7 miljoen mensen in de Goffert te proppen he.
quote:Gekeken naar de afgelopen tien jaar zijn NAC Breda en FC Twente keurig in evenwicht. Beide ploegen boekten twee zeges en speelden liefst zes keer gelijk (drie keer 1-1, twee keer 0-0 en één keer 3-3). NAC Breda presteert deze competitie thuis duidelijk beter dan uit. FC Twente leed veertien van zijn zestien verliespunten buiten Enschede.
Waarschijnlijk eentje op TVU en eentje op Sopcast. Als 1 van de 2 niet werkt, radio erbij.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:
Ja, maar naar welke kijk je het meest, bedoelde ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eentje op TVU en eentje op Sopcast. Als 1 van de 2 niet werkt, radio erbij.
NAC.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar naar welke kijk je het meest, bedoelde ik.
Gabriela Barros.quote:
Wat een mooi gezichtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is ook een mooie meid, maar die is niet bekend.
[ afbeelding ]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is ook een mooie meid, maar die is niet bekend.
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel iets mysterieus hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.
Haterquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.
Doe nog eens een pic dan van haar.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij snappen ten minste wanneer hot en wanneer not.
Sowieso vrouwen met donker haar en lichte ogenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij snappen ten minste wanneer hot en wanneer not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |