Dan ben ik er weer bij.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een feestje op het stadhuisplein.
Kijk dan thuis.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen zin om in de kroeg te kijken, het is veel te kutweer om naar buiten te gaan.
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaarquote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen zin om in de kroeg te kijken, het is veel te kutweer om naar buiten te gaan.
Je bedoelt die mensen die het altijd beter weten dan de scheidsrechter en zijn assistenten.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaar
Ja ik kijk gewoon thuis denkik. En dan radio op de achtergrond.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaar
Ook ja. Of van die mensen die nog nét buitenspel begrijpen, maar daar houdt het dan verder ook bij opquote:Op zondag 2 mei 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die het altijd beter weten dan de scheidsrechter en zijn assistenten.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, al die lui die geen CC hebben mogen niets meer zeggen.
QFT.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
Zogenaamde Ajax fans die nu niet bij de wedstrijd zijn.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
Zogenaamde Ajax fans die nu niet bij de wedstrijd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |