DP!quote:
Wij hebben geen echte liefde, gek.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Onze tijd komt nog wel. Echte liefde overleeft alles.
Daarom is de relatie tussen jou en mij ook geen echte relatie te noemen, alleen casual sex enzo.quote:
Dan zou dat onze relatie zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom is de relatie tussen jou en mij ook geen echte relatie te noemen, alleen casual sex enzo.
Ook echt tenen als tweede en penissen als laatstequote:Penetration may be accomplished by fingers, toes, sex toys, or penises
Als Ajax kampioen wordt vind ik alles bestquote:Op zondag 2 mei 2010 11:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga bij deze op mijn e-knieën en vraag je ten huwelijk op deze dag in de KLB SC.
En anders wil je niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen wordt vind ik alles best
Bye, loser.quote:
Bij deze ga ik op mijn knieën.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gaan huilen.![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij deze ga ik op mijn knieën.
[ afbeelding ]
Ik vraag of je wilt e-trouwen.
[ afbeelding ]
Je geeft antwoord.
[ afbeelding ]
We vieren feest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Of gaan huilen.
[ afbeelding ]
Dat feest lijkt me wel wat
Om kwart over 4 zul je het weten.
Stuur het antwoord maar via mijn fotoboek, want rond die tijd ben ik hier niet te vinden.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]Dat feest lijkt me wel wat
Om kwart over 4 zul je het weten.
Hier is het droog, maar het is niet zo dat de zon straalt.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
Wat een mooie ochtend. De regen klettert van de daken.
Is goed.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Stuur het antwoord maar via mijn fotoboek, want rond die tijd ben ik hier niet te vinden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik draag momenteel een Ajax-shirt, met daaronder een NAC-shirt.
Thanks for the info.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik draag momenteel een Ajax-shirt, met daaronder een NAC-shirt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks for the info.
Ik hoorde dat Twente vandaag kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |