Hij heeft er zoveel gedropt hier. Maar ik care niet genoeg om te zoeken.quote:
Ja van dat stukje haar onder de pet is idd goed de kleur te zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onder die pet boven de oren?
Ik weet niet hoe ver jouw baardhaar gaat![]()
Echt, hequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja van dat stukje haar onder de pet is idd goed de kleur te zien.
JE BENT ZELF DONKERBLOND GODVERDOMME!quote:
quote:
En dan mag iemand mij nou met een stalen gezicht vertellen dat bovenstaand gezelschap hetzelfde is als die baarddude uit Pv's fobo.quote:
IK HEB BRUIN HAAR, LUL.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JE BENT ZELF DONKERBLOND GODVERDOMME!
Ik ben zo weg, vraag maar aan iemand die niks te doen heeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he.
Zoek een foto voor mij! Je doet ook nooit wat voor mij uit liefde.
quote:
quote:
ik wil je penis wel likkenquote:
Inderdaad, FOK!'ers gaan echt niet naar de kapper en baard hebben ze sowieso nog niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
En dan mag iemand mij nou met een stalen gezicht vertellen dat bovenstaand gezelschap hetzelfde is als die baarddude uit Pv's fobo.
Fouten zijn menselijk, dat scheelt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn herinneringen zijn niet feilloos.
Ja, maar jij.quote:
Ik zie geen concurrentie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
En dan mag iemand mij nou met een stalen gezicht vertellen dat bovenstaand gezelschap hetzelfde is als die baarddude uit Pv's fobo.
De contouren van het gezicht zijn toch hetzelfde? Zelfde neus, lippen, vorm van gezicht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar jij.
Check alleen al het verschil in cupidoboog.
Bragi menselijk noemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Fouten zijn menselijk, dat scheelt.
Wat is de cupidoboog? Anders kan ik dat misschien wel verklaren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar jij.
Check alleen al het verschil in cupidoboog.
Miley's punani.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef MouzurX het volgende:
Als hij het echt is post tie een foto als bewijs.. totdat dat niet gebeurt is hij het niet.
volgende discussie
Ik zal hier even elke dag een foto van mijzelf posten omdat mensen van de interwebz mij anders niet willen geloven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef MouzurX het volgende:
Als hij het echt is post tie een foto als bewijs.. totdat dat niet gebeurt is hij het niet.
volgende discussie
Wat zeg ik nou net over de lippen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De contouren van het gezicht zijn toch hetzelfde? Zelfde neus, lippen, vorm van gezicht.
Het hartvormig gedeelte van de bovenlip dat zich onder de neuspunt bevindt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is de cupidoboog? Anders kan ik dat misschien wel verklaren.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bragi menselijk noemen.
Bragi is een god.
Volgende discussiequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal hier even elke dag een foto van mijzelf posten omdat mensen van de interwebz mij anders niet willen geloven.
Post ze even naast elkaar dan, Sherlock. Ik moet dit goed kunnen zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net over de lippen?
[..]
Het hartvormig gedeelte van de bovenlip dat zich onder de neuspunt bevindt.
Bij die foto van voren zit er nog een beetje schaduw van mijn neus onder. Voor de rest mag je zelf verder fantaseren, als ik zelf maar weet dat ik het ben.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Bragi het volgende:
[..]

Nee, de schaduw komt niet eens in de buurt van je lip. But nice try.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij die foto van voren zit er nog een beetje schaduw van mijn neus onder. Voor de rest mag je zelf verder fantaseren, als ik zelf maar weet dat ik het ben.
Ja, maar je kunt het toch niet goed zien zo van de zijkantquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel leuk van Pv dat hij het zo weet te brengen dat in ieder geval Allure hem gelooft.
Maakt het eigenlijk uit?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel leuk van Pv dat hij het zo weet te brengen dat in ieder geval Allure hem gelooft.
Naïeve Allure.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn haren met gel.
Mijn ogen, geen gel in mijn haar.
De foto's spreken voor zich.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef Allure_ het volgende:
NU WIL IK DE WAARHEID WETEN. Ik zet Bragi in. GOGO Bragi, doe je magic Sherlock trick!
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op die vorige foto, hoezo?quote:
Hoezo spreken ze voor zich omdat hij daar wat langer haar heeft? Die andere foto ziet er toch ook heel anders uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
De foto's spreken voor zich.Dat jij dat nou niet wil zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |