Ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben je bron. Heb je die foto's pasgeleden gemist?
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ze zijn wel groter dan gemiddeld gok ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ja mijn tieten zijn mega inderdaad. Niet normaal.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ja mijn tieten zijn mega inderdaad. Niet normaal.
Huh wat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonnebril:
http://www.coolsunglasses.nl/product_info.php?cPath=29&products_id=1898
of
http://www.coolsunglasses.nl/product_info.php?cPath=42&products_id=2118
?
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben je bron. Heb je die foto's pasgeleden gemist?
Dank.quote:
Eh... wat?quote:
Nee, een Panasonic DMC-FX37quote:
Je weet toch dat ik alleen maar op Wd fap?quote:
S_A is iig al meerderjarig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alleen maar op Wd fap?
Ja, dat weet ik.quote:
Staat gewoon in de EXIF data van je foto's.quote:
Nee, (tuurlijk niet)!quote:
Ik vind dat meisje zo leuk.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
En Chai is inderdaad de mannelijke Bragi wat googlen enzo betreft.
Aaaah, jammer!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
WD was te klein voor het modellenwerk.
True.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yeah. Naja, ik zei al tegen der dat ze niet er gelijk van uit moest gaan dat ze sowieso doorging.
Huh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze zei dat ze lang was ja. Maar ze blijkt 1,71 te zijn.
Dat maakt het minder spannend. jeweet.quote:
O. Ja daar heb ik allemaal geen verstand van. Wel fijne camera btw.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat gewoon in de EXIF data van je foto's.
Zotheid?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef Bragi het volgende:
RV-TRIPLE-QUOTE INCOMING!!!
[..]
Aaaah, jammer!
[..]
True.
[..]
Huh?Wist ze dat zelf niet dan?
Wut.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze zei dat ze lang was ja. Maar ze blijkt 1,71 te zijn.
/mannelijkechaiquote:
Ja, jammer dat ie geen GPS opslaat anders wist ik waar je huis woont.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
O. Ja daar heb ik allemaal geen verstand van. Wel fijne camera btw.
Opticien Het Huis?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga naar de opticien en naar huis! Ciao.
Duh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en Bragi komt het meest in de buurt.
Doeiiiiiiiiiii.
Ze is klein, dus kan ze geen 80 hebben?quote:
Ja, zo werkt dat meestal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het spel van aandacht geven zodat je aandacht krijgt?
Weet ik toch.quote:
Nou die omtrek heeft meer met bouw te maken en ze ziet er normaal gebouwd uit niet grof oid.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze is klein, dus kan ze geen 80 hebben?
S_a is niet dun, dus 80 lijkt me prima kunnen.![]()
Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou die omtrek heeft meer met bouw te maken en ze ziet er normaal gebouwd uit niet grof oid.
/ingaat op poging tot troll:quote:
Sowieso mensen doen die je van de interwebz kent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik moest toch wel even gniffelen omdat mensen ervan overtuigd zijn dat ik ook maar iemand zou doen in deze SC.
Ah, nu heb je wd's hartje gebroken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik moest toch wel even gniffelen omdat mensen ervan overtuigd zijn dat ik ook maar iemand zou doen in deze SC.
Ik zie het ook niet voor mequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso mensen doen die je van de interwebz kent.
[/no_hate]
Inderdaad, ik houd het bij real life contacts.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet voor me. Afgaan op een foto en dan iemand willen 'doen'
.
Nou ik vind het gewoon een kut streek van je. Eerst zo teaserig lopen doen en dan zo BAM iemands droom in duigen laten gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Nou ja als het alleen maar om het doen gaat is het welquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso mensen doen die je van de interwebz kent.
[/no_hate]
Snap ik. Ik hou wel van jullie, hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon een kut streek van je. Eerst zo teaserig lopen doen en dan zo BAM iemands droom in duigen laten gaan.
Daniël Arends over internetdaten: http://humortv.vara.nl/pa(...)-internetdating.htmlquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja als het alleen maar om het doen gaat is het welMaar ken 2 stelletjes die elkaar via internet hebben leren kennen en nog steeds gelukkig samen zijn.
Ik bedoel alleen dat ik het zelf niet zou doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja als het alleen maar om het doen gaat is het welMaar ken 2 stelletjes die elkaar via internet hebben leren kennen en nog steeds gelukkig samen zijn.
Ze wil je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Nee. Alles of niets.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hou wel van jullie, hoor. Telt dat dan niet
?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze wil je.Waarom vind je het zo vervelend dat ik aandacht krijg? Bij BT heb je er ook nooit over geklaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze wil je.Ja bij WD kwam ik ook al van een koude kermis thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Bij BT was het terecht, denk ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo vervelend dat ik aandacht krijg? Bij BT heb je er ook nooit over geklaagd.
Jawel. Soms wel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo vervelend dat ik aandacht krijg? Bij BT heb je er ook nooit over geklaagd.
Ga naar B&H of US. Dit is het beef topic.quote:
OH SNAP.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je het onterecht dat ik aandacht krijg?
Oeh spannend! link?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
En ik heb er bij BT écht wel wat over gezegd.! Tot beef aan toe.
Welke van de tig topics?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Allure_ het volgende:
Grapje, schat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je het onterecht dat ik aandacht krijg?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Soms wel hoor.Tenminste, klagen is een groot woord maar hij heeft er meerdere keren wat van gezegd, zo ver ik me kan herinneren.
Stel je de Bragi en wd-beefs voor, maar vervang wd dan door Bt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
De spannendste. Dit was voor mijn tijd, dus niet mee gemaakt helaas.
Die staan thuis in mijn bookmarks.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
De spannendste. Dit was voor mijn tijd, dus niet mee gemaakt helaas.
E-favorieten. BT is de e-liefde van je levenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoewel Bt een van m'n e-favorieten is, ben ik immer rechtvaardig.
Er blijft maar 1 ware voor mij =$quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kan me niet trollen, met je 14 jarige chimi.
Ja, maar BT kon inhoudelijk wat verder gaan waardoor het voor jou ook lastig werdquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stel je de Bragi en wd-beefs voor, maar vervang wd dan door Bt.
Dankjewel, schat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er blijft maar 1 ware voor mij =$
Wel waar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
E-favorieten. BT is de e-liefde van je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |