Nee klopt, meestal ga je dan ook nog eerst een opleiding doen en in sommige sectoren zijn veel banen in andere bijna geen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Who cares man, als je wel slaagt zijn er ook geen banen.
Ja, zeker. Beetje in je eigen habbitatquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, da's ook lekker toch. Lekker in je tuintje
.
Ja, ik wil ook verliefd zijn.
Nee dat wil je nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, da's ook lekker toch. Lekker in je tuintje
.
Ja, ik wil ook verliefd zijn.
Oh leuk, groetjes terugquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zeker. Beetje in je eigen habbitat. Groetjes van skaff-a btw
![]()
Ach, dat niet alleen, zit gewoon chil in m'n vel
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee klopt, meestal ga je dan ook nog eerst een opleiding doen en in sommige sectoren zijn veel banen in andere bijna geen.
Dan moet je het er maar bij laten zitten. Het wordt toch niets.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet
Je reversed psychology heeft trouwens (nog) niets opgeleverd, helaas.
ah een carriere als ambtenaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Mozy het volgende:
Als ik klaar ben met mijn opleiding is er wel lekker veel werk, en de kans dat ik word ontslagen is nihil.
Die werd hier maandag ook al gepostquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Chai het volgende:
Hihi Japsnars heeft een R&P topic geopend.\
Chick die ik de hele zomervakantie niet meer zie
Oh toen was ik paardrijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die werd hier maandag ook al gepost
Ha, nou daarover gesprokenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh leuk, groetjes terug.
Ja, jij hebt gewoon je fucking diploma op zak.
Ja ik was toen ook pas om half 5 thuis.quote:
Volgens mij had ik daar uiteindelijk net een 6 voor gehaald, echt een kut werkquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ha, nou daarover gesproken![]()
Ondernemingsplan was niet goed, en we hadden hem al 4 maanden te laat ingeleverd en nu is ie dus niet goedgekeurd omdat we geen feedback hebben gekregen. En nu moeten we de goede versie op 23 augustus inleveren. En pas dan krijg ik m'n diplomaDat is het enige, 2 daagjes met die studiegenoot in het zonnetje eraan werken
Kan wel alsnog beginnen met hbo
Ja, ik moet hem voor 1 oktober laten zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar uiteindelijk net een 6 voor gehaald, echt een kut werk. Maar ik was ook te laat met iets maar toen kon ik niet door naar het HBO
. Ze moesten perse mijn diploma hebben
.
JIJ BENT HET GEWOON.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik was toen ook pas om half 5 thuis.
Maar dat topic vertoont trouwens wel heel veel similarities, even in de gaten houden
Ik doe nog geen tentamens.quote:
kinderen moeten in de studiebanken zitten en niet dit soort hersenloze crap gaan maken. Wat een toekomst voor dit land.quote:
Studiebanken ja? Kinderen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef wise het volgende:
[..]
kinderen moeten in de studiebanken zitten en niet dit soort hersenloze crap gaan maken. Wat een toekomst voor dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |