Mahut-Isnerquote:
?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
Mensen die TT's maken aan de hand van mijn getyp
Jawel.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee klopt hij blijft liever bij dat andere meisje in de buurt.
Graag gedaanquote:
Ja ik wil niet stoken hoor maar Rv wil je vriendin verhuren zodat mensen kunnen oefenen. Just sayin'.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef Mozy het volgende:
IK RUIK ONRAAD.
Harvey Milk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken dit ergens van, maar weet niet wat.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor een probleem.
WAT.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Dode mensen onder de vloerbedekking denk ik.
Net op het Sport Journaal zeiden ze iets daarover terwijl ik mijn chocotoetje aan het nuttigen was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zie niets op teletekst over die partij?
BBC2 en all on the internet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zie niets op teletekst over die partij?
Hey niet onlief doen tegen miver.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je die zweefteef miver quoten in je sig. Homo'tje.
Oh dat. Nee, voor school omdat gewoon, en na school had ik het warm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT.Ik bedoel op het feit dat je nu al twee keer onder de douche bent geweest. Of heb je gesport?
Is toch chill met warm weer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT.Ik bedoel op het feit dat je nu al twee keer onder de douche bent geweest. Of heb je gesport?
Hij likt liever wat anders....quote:
Ik wacht op een quotewaardige post van jou.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je die zweefteef miver quoten in je sig. Homo'tje.
Welk toernooi?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BBC2 en all on the internet.
Op teletekst zal wel niets staan omdat ze nog bezig zijn.
Fffuuuuquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil je wel komen troosten hoor JS.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh dat. Nee, voor school omdat gewoon, en na school had ik het warm.
Dan kun je de hele dag wel onder de douche staan.quote:
Wimbledon.quote:
Of in het zwembad liggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je de hele dag wel onder de douche staan.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Nee gewoon even afspoelen met koud water.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik wel aan. Bovendien vind ik dat alleen maar opwindend.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan ik wel aan. Bovendien vind ik dat alleen maar opwindend.
Moet ik nog steeds even aanleggen.quote:
Dat heet een sprong in een zwembad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon even afspoelen met koud water.
Flikker eens op. Ga met Wd kusjekroel doen. Allure is van mij.quote:
Dan is het nog altijd Laki.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
WAT SKY? LAKI OF IK ZEGGEN DAT ALTIJD!
Alsof ik dat wil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker eens op. Ga met Wd kusjekroel doen. Allure is van mij.
Jullie vaker, maar hij ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
WAT SKY? LAKI OF IK ZEGGEN DAT ALTIJD!
PACT IN JE REET!quote:
Ow?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker eens op. Ga met Wd kusjekroel doen. Allure is van mij.
Precies. Alleen ben ik lekker en die non niet.quote:
Haal je nu jezelf met Bragi in de war.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij verzon het, maar ik moest hem handhaven.
Dikke care wat jij wil, als ie maar van Allure af blijft. Anders gaat ie maar op Chai oefenen.quote:
Weet je niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies. Alleen ben ik lekker en die non niet.
We kunnen het nu toch wel vertellen toch?quote:
Fixed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dikke care wat jij wil, als ie maar van Allure af blijft. Anders gaat ie maar op Chai MiVeR oefenen.
Die grapjas zit verkeerd om volgens mij. Kijk eens naar het kaartje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Haal je nu jezelf met Bragi in de war.
Prima.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dikke care wat jij wil, als ie maar van Allure af blijft. Anders gaat ie maar op Chais paard oefenen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
Flikker allemaal eens op en laat mij in vrede alleen in dit topic posten. Stelletje behaarde apen allemaal.
Ook goed.quote:
Ook goed.quote:
Sam Gooris.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Haha net bij de Pfaffs, stapt Sam uit bed met een vette ochtend boner. Charmant.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die grapjas zit verkeerd om volgens mij. Kijk eens naar het kaartje.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Haha net bij de Pfaffs, stapt Sam uit bed met een vette ochtend boner. Charmant.
Sam.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Gaat ie grappen vertellen aan Kenji over een man met een 3e been. Die Kenji zo "BWEHHEHE ik snap 'mquote:
Niet zo lekker als ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies. Alleen ben ik lekker en die non niet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sam.Wat een ontzettend luie flikker is het toch. Als ik Kelly was had ik hem al lang het huis uit geschopt.
In jou wel.quote:
Ik kijk alleen al daarom er naar. Die Sam spoort voor geen meter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaat ie grappen vertellen aan Kenji over een man met een 3e been. Die Kenji zo "BWEHHEHE ik snap 'm!'
Wat moet hij dan? Hem vermommen als badjashaakje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Jawat? Tijdens het FOK!ken stond dat altijd op de achtergrond aan omdat m'n vriendin dat moet zien.quote:
quote:
Grappenmaakstersquote:
Vies meisje.quote:
Die non.quote:
Hij is een vies meisje?quote:
Nee, maar om met zijn kinderen en camera ploeg erbij uitgebreid met een boner grappen te gaan vertellen gaat een beetje verquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Hem vermommen als badjashaakje?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond tenis niet penis grappenmaaksters.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]Dude..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ze kunnen het niet vroeg genoeg leren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar om met zijn kinderen en camera ploeg erbij uitgebreid met een boner grappen te gaan vertellen gaat een beetje ver.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als die dood was geweest was ik echt wel boos geworden op je.
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Laat die prive pics even in je eigen mapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
[..]NONDEJU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
[..]GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Woorden slaan aan. Limburg verovert de wereld, we zijn al in Roffa nu bijna bij Damsco. Nog eventjes.quote:
Ik zal jou eens aanpassen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Omg. Ik moet even mijn sig aanpassen.
Dat is gewoon een nationaal woord.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Woorden slaan aan. Limburg verovert de wereld, we zijn al in Roffa nu bijna bij Damsco. Nog eventjes.
Spuit elf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
ZOOOMBIE ZOOOOMBIE ZOOOMBIE EJEEE EJEEE AAAAH AAAAH
Die reclame.![]()
Wel goed nummer, though.
Wat nou weer?quote:
IK ZEI DAT AL.quote:
Ik moet haar tikken geven. Sua in plaats van swa. Sowieso, die hele zin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Potloodvis het volgende:
Je weet zelf toch? Zeg tegen je zusje dat het 'je weet zelf' of 'je weet toch' is. Niet dubbel op.
Als ik nu ineens altijd tractor zeg dan zeg ik toch ook niet dat dat een internationaal woord is? Nee, dan zeg ik gewoon dat is de schuld van die boerin van Mozy van FOK!quote:
Je mag niet zeggen dat je die reclame leuk vindt, omdat wd ooit iets zei over die reclame en we toen niet reageerden.quote:
Tikken? Patsen zul je bedoelen! Ja, zeg maar dat 13 negers 'du bois' zijn voor haar anders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK ZEI DAT AL.
[..]
Ik moet haar tikken geven. Sua in plaats van swa. Sowieso, die hele zin.
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!quote:
DAAR IS ZE.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tikken? Patsen zul je bedoelen! Ja, zeg maar dat 13 negers 'du bois' zijn voor haar anders.
Die reclame is echt schijtirritant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
ZOOOMBIE ZOOOOMBIE ZOOOMBIE EJEEE EJEEE AAAAH AAAAH
Die reclame.![]()
Wel goed nummer, though.
SUCK RV'S COCK.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!
En terecht. Wd hoort gewoon stil te zijn en mooi te wezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat je die reclame leuk vindt, omdat wd ooit iets zei over die reclame en we toen niet reageerden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!
Nee. Carglass reclames zijn irritant, deze niet. Want goed nummer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die reclame is echt schijtirritant.
Nee, ik moet nog één tentamen. Die ik normaal gesproken vandaag had, maar ja, problemen op het spoor.quote:
Wat voor reclame hoort erbij dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Carglass reclames zijn irritant, deze niet. Want goed nummer.
HOU JE BEK KUTWIJF!quote:
IK HEB DR DOODGETRAPT!!!1! HAHAHAHA!!1!quote:
quote:
quote:
Mijn God...quote:Kampioen door een armbandje
Het was een goed bewaard geheim. Maar niet langer. Want uw verslaggever heeft een heuse scoop voor u. Een spectaculaire onthulling. Nederland gaat namelijk wereldkampioen worden dankzij speciale armbandjes. ‘Power Balance’ armbandjes. Het zijn kleine kunststof polsbandjes die het energieveld van degene die het draagt in balans brengt. Zowel het evenwichtsgevoel als de kracht van de drager neemt toe.
Wat een onzin, hoor ik u zeggen. Een armbandje met speciale krachten. Tuurlijk, joh. Maar het gaat om details in de topsport, dus schuif dit verhaal niet direct terzijde. Temeer daar Wesley Sneijder deze week een onthulling deed. En dan doel ik niet op zijn door zijn geliefde charmant afgedwongen bekering tot het katholicisme, waar de media massaal opdoken.
Nee, het gaat om de ware onthulling, namelijk dat diverse spelers van Oranje zweren bij de ‘Power Balance’ armbandjes.. ,,Ik dacht het onzin was, maar ik voel me echt beter met dat bandje. Ik ben meer in balans,” beweerde Sneijder deze week met droge ogen. Na zijn religieuze bekentenis keek niemand er meer van op. Slim van hem.
Ik keek de foto’s er nog eens op na die ik van Arjen Robben had gemaakt, toen hij zondag als laatste van het trainingsveld afging. En wat bleek: ook Robben draagt het bandje. En zo zijn er volgens Sneijder dus nog meer. Sterker: er is geen team met meer armbandjes op het WK. Volgens Sneijder heeft Guti er in Spanje een rage mee ontketend, heeft hij een hele handel opgezet in armbandjes met magische krachten.
Toch eens gaan googlen op Power Balance. En wat blijkt: Rubens Barrichello, de Formule-1-coureur, stapt niet meer in de racewagen zonder het armbandje. Ook basketbalster Shaquille O'Neal zweert bij het bandje. En Cristiano Ronaldo is een fervent pleitbezorger van de Power Balance Bracelet. Ook onder golfers wordt het steeds populairder.
Hmmm. Ik wist het niet, vond het allemaal iets te mooi klinken. Er staan YouTube-filmpjes op de website van Power Balance Netherlands, die net zo goed een goede grap zouden kunnen zijn. Het schijnt dat je met het bandje je krachten ook meer kunt bundelen. Ik had zo mijn twijfels. Maar toen het bericht binnenkwam dat Sander Boschker minutenlang groggy op de grond had geleden tijdens de besloten training, nadat hij een schot van Sneijder tegen zijn hoofd had gekregen, wist ik het zeker: we worden wereldkampioen door een magisch armbandje. Juju om de pols.
Let er maar goed op tijdens Nederland – Kameroen. De Afrikaanse Juju werkt niet meer. De Hollandse Juju meer dan ooit.
IK ZAL DE JOUWE EENS SNOEREN, MET IEMANDS PENISquote:
Niemand leest het hè. Just sayin'.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
http://www.onsoranje.nl/n(...)n-door-een-armbandje
[..]
Mijn God...
Echt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK HEB DR DOODGETRAPT!!!1! HAHAHAHA!!1!
Jawel, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niemand leest het hè. Just sayin'.
Maar het was wel irritant.. Ik scrolde precies in die post dus ipv de pagina scrolde ik die lap onzinquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niemand leest het hè. Just sayin'.
Oh god.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn God...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn God...
WAT KOM JE TOF DOEN? BETER DOE JE NORMAAL ANDERS KOM IK JE INELKAAR SLAAN. MET IEMANDS PENIS.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK ZAL DE JOUWE EENS SNOEREN, MET IEMANDS PENIS
Wiens penis?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT KOM JE TOF DOEN? BETER DOE JE NORMAAL ANDERS KOM IK JE INELKAAR SLAAN. MET IEMANDS PENIS.
Bijgeloof in de sportquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn God...
Rv's, die had ik toch al vast omdat ik er aan moest zuigen van jou.quote:
Ik hoef zijn penis niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rv's, die had ik toch al vast omdat ik er aan moest zuigen van jou.
Waar ben je nou mee bezig, wd?quote:
Ik kijk tv en ik post af en toe op Fok!, hoezo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar ben je nou mee bezig, wd? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij dan?quote:
quote:
quote:
Ik had van die 'nuchtere Hollanders' toch wel iets anders verwacht.quote:
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kijk tv en ik post af en toe op Fok!, hoezo?
Wd blijkt geen meisje te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.Multitasking blijft lastig.
Nee, ik lees bijna altijd de stukjes die users posten in de slowchat. En ik klik op bijna elke youtube-link, mits het muziek betreft.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
ynuhh doet alsof, ze stopte bij de eerste alinea.
Er zijn geen planken in de buurt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.Multitasking blijft lastig.
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:
EENSquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Mozy het volgende:
Vanaf nu mag je alleen nog maar woorden gebruik die je ook in je mond hebt gehad.
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn geen planken in de buurt...
Hebben ze vast van tellsell gekocht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had van die 'nuchtere Hollanders' toch wel iets anders verwacht.Power Balance-bandjes, pffft.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik lees bijna altijd de stukjes die users posten in de slowchat. En ik klik op bijna elke youtube-link, mits het muziek betreft.
beton en zulksquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.
Ik zie het verband niet. Jij dadelijk wel als je geen antwoord geeft.quote:
Verband is op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet. Jij dadelijk wel als je geen antwoord geeft.
Straks hebben zij een 8 en jij een 5quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
MUWHAHAHA, er zitten nu nog mensen een tentamen te maken tot half 10. Terwijl ik in een half uur klaar was en uitgebreid heb nagepraat, Friends heb gekeken en nu nog steeds op de bank lig.
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
ynuhh doet alsof, ze stopte bij de eerste alinea.
Ja nou je zal versteld staan hoeveel planken er nog in een huis zitten.quote:
Nou, ik luister...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:23 schreef Potloodvis het volgende:
Vandaag nog een geniale grap gehoord.
En die grap?quote:
Nee man mijne ging vet goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Straks hebben zij een 8 en jij een 5
Ja, dat dacht ik ook altijd met biologie.quote:
Voor biologie had ik altijd vet hoge cijfers jeweetsquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook altijd met biologie.
Dus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook altijd met biologie.
Oke, thanksquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Fuck it. Jullie zijn allemaal teringlijers, behalve Mozy, Chai, ynuhh en BT.
Ik dacht dat jij weg was. Sorry.quote:
Eens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
luvyaquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Nou enquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Waarom noem je mij als laatst?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Aangezien het bij het voetbal enkel om het uiterlijk gaat, zou ik voor Australië-Servië gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan niet kiezen. Ghana - Duitsland of Australië - Servië. Australië heeft lekkere bois lopen, maar die wedstrijd interesseert me niet.
Wil je serieus naar Kewell kijken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan niet kiezen. Ghana - Duitsland of Australië - Servië. Australië heeft lekkere bois lopen, maar die wedstrijd interesseert me niet.
...quote:
Zo haha, you made a funny.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aangezien het bij het voetbal enkel om het uiterlijk gaat, zou ik voor Australië-Servië gaan.
Ghana - Duitslandquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ja ik zie de logica/grap niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij het ook verneukt want dat was bij haar ook zo.
GODVER, NIET VERKLAPPEN, KUT!quote:
Het is ook geen grap. Het is meer dat ik probeer te zeggen dat als je er een goed gevoel over hebt, dat het niet altijd ook zo hoeft te zijn.quote:
Wie?quote:
quote:
quote:
Ghana - Duitsland. Lopen ook een paar lekkertjes =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
JA WTF, dit was ineens een onverwachte wending!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
GODVER, NIET VERKLAPPEN, KUT!Ik moet die van gisteren en vandaag nog zien.
yay.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Wat zit je m'n tv-avondje nou te verpesten!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA WTF, dit was ineens een onverwachte wending!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILER: echte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Kijk dan ook gewoon voetbalquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
KANKERZIEK, nu op sbs 6 de buik van een chick toen ze zwanger was van 8 kinderen.
En Allure_ moest er nog bij.quote:
Daar krijg je geen dikke buik van.quote:
Inderdaad, ik sta nog maar op 40 punten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
En ik heb 1-3 duitsland en die andere 2-2 maarja ik ben geen voorspelkoning meer
Jij kijkt toch niet, of wel?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat zit je m'n tv-avondje nou te verpesten!Volgende keer in spoilers, bitte!
ditSPOILER: echte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Als ik ergens een goed gevoel over heb dan ging het ook daadwerkelijk goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is ook geen grap. Het is meer dat ik probeer te zeggen dat als je er een goed gevoel over hebt, dat het niet altijd ook zo hoeft te zijn.
Dan vertel ik het zo welquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK KLIK DIE SPOILER NIET AAN, LULLO.
Ja maar het is ook nooit goed. Het is gewoon willekeurig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je geen reden voor he?
Oké, sorry dat ik je wat probeerde te vertellen, hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik ergens een goed gevoel over heb dan ging het ook daadwerkelijk goed.
Nee, maar ik ben wel 2 hele kilo's aangekomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar krijg je geen dikke buik van.
Alhoewel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Nee, maar het was meer een reactie op jouw opmerking over een spoiler. Maar ik ben een beetje van slag vandaag, dus het komt er niet zo goed uit.quote:
Ja maar lieffie, ik zei toch al dat ik dacht dat je weg was wat je automatisch zou excluden van de teringlijers list. Je weet toch dat ik van je hou?quote:
Oh, zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, maar het was meer een reactie op jouw opmerking over een spoiler. Maar ik ben een beetje van slag vandaag, dus het komt er niet zo goed uit.
Je bent gewoon dismissed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die zichzelf een week afsluiten van MSN ivm toetsweek
Rustig, Allie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Allure_ het volgende:
BRAGI ik ga je TR'en. En ik heb het nog steeds niet gelezen!
Hmm, oke..quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar lieffie, ik zei toch al dat ik dacht dat je weg was wat je automatisch zou excluden van de teringlijers list. Je weet toch dat ik van je hou?
staat zeker ook in hun naamquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
Ik denken waarom voetbal niet begint. Blijk ik het helemaal niet te volgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denken waarom voetbal niet begint. Staat de televisie op Nederland 2.
Oh ja mijn toetsweek begint morgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
Ik voorspel dat jij je bek moet houden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
Ik voorspel een bitchfight tussen bt en wd
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denken waarom voetbal niet begint. Blijk ik het helemaal niet te volgen.
in de modder en in bikini's ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
Bloemetje.quote:
La maladie principale de l'homme est la curiosité inquiète des choses qu'il ne peut savoir.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, zo.Nja, ik heb ook altijd de neiging om op spoilers te klikken. Ook al wil ik het eigenlijk niet lezen.
Willekeurig m'n reet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar het is ook nooit goed. Het is gewoon willekeurig.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, sorry dat ik je wat probeerde te vertellen, hè.
Heb ik ook altijd. Maar ik heb dan ook mensen nodig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef gers het volgende:
[..]
staat zeker ook in hun naam
NIET STOREN TENTAMENS
ofzoeietsdergelijks
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij je bek moet houden.
Spannend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
Nee, prima.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Willekeurig m'n reet.
[..]ja sorry maar of jij iets slecht maakt of niet heeft toch totaal niets met mij te maken?
Mooi is dat toch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
La maladie principale de l'homme est la curiosité inquiète des choses qu'il ne peut savoir.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |