Dat is gewoon een nationaal woord.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Woorden slaan aan. Limburg verovert de wereld, we zijn al in Roffa nu bijna bij Damsco. Nog eventjes.
Spuit elf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
ZOOOMBIE ZOOOOMBIE ZOOOMBIE EJEEE EJEEE AAAAH AAAAH
Die reclame.![]()
Wel goed nummer, though.
Wat nou weer?quote:
IK ZEI DAT AL.quote:
Ik moet haar tikken geven. Sua in plaats van swa. Sowieso, die hele zin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Potloodvis het volgende:
Je weet zelf toch? Zeg tegen je zusje dat het 'je weet zelf' of 'je weet toch' is. Niet dubbel op.
Als ik nu ineens altijd tractor zeg dan zeg ik toch ook niet dat dat een internationaal woord is? Nee, dan zeg ik gewoon dat is de schuld van die boerin van Mozy van FOK!quote:
Je mag niet zeggen dat je die reclame leuk vindt, omdat wd ooit iets zei over die reclame en we toen niet reageerden.quote:
Tikken? Patsen zul je bedoelen! Ja, zeg maar dat 13 negers 'du bois' zijn voor haar anders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK ZEI DAT AL.
[..]
Ik moet haar tikken geven. Sua in plaats van swa. Sowieso, die hele zin.
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!quote:
DAAR IS ZE.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tikken? Patsen zul je bedoelen! Ja, zeg maar dat 13 negers 'du bois' zijn voor haar anders.
Die reclame is echt schijtirritant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
ZOOOMBIE ZOOOOMBIE ZOOOMBIE EJEEE EJEEE AAAAH AAAAH
Die reclame.![]()
Wel goed nummer, though.
SUCK RV'S COCK.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!
En terecht. Wd hoort gewoon stil te zijn en mooi te wezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat je die reclame leuk vindt, omdat wd ooit iets zei over die reclame en we toen niet reageerden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!
Nee. Carglass reclames zijn irritant, deze niet. Want goed nummer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die reclame is echt schijtirritant.
Nee, ik moet nog één tentamen. Die ik normaal gesproken vandaag had, maar ja, problemen op het spoor.quote:
Wat voor reclame hoort erbij dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Carglass reclames zijn irritant, deze niet. Want goed nummer.
HOU JE BEK KUTWIJF!quote:
IK HEB DR DOODGETRAPT!!!1! HAHAHAHA!!1!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |