Grappenmaakstersquote:
Vies meisje.quote:
Die non.quote:
Hij is een vies meisje?quote:
Nee, maar om met zijn kinderen en camera ploeg erbij uitgebreid met een boner grappen te gaan vertellen gaat een beetje verquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Hem vermommen als badjashaakje?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond tenis niet penis grappenmaaksters.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]Dude..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ze kunnen het niet vroeg genoeg leren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar om met zijn kinderen en camera ploeg erbij uitgebreid met een boner grappen te gaan vertellen gaat een beetje ver.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als die dood was geweest was ik echt wel boos geworden op je.
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Laat die prive pics even in je eigen mapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
[..]NONDEJU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
[..]GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Woorden slaan aan. Limburg verovert de wereld, we zijn al in Roffa nu bijna bij Damsco. Nog eventjes.quote:
Ik zal jou eens aanpassen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Omg. Ik moet even mijn sig aanpassen.
Dat is gewoon een nationaal woord.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Woorden slaan aan. Limburg verovert de wereld, we zijn al in Roffa nu bijna bij Damsco. Nog eventjes.
Spuit elf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
ZOOOMBIE ZOOOOMBIE ZOOOMBIE EJEEE EJEEE AAAAH AAAAH
Die reclame.![]()
Wel goed nummer, though.
Wat nou weer?quote:
IK ZEI DAT AL.quote:
Ik moet haar tikken geven. Sua in plaats van swa. Sowieso, die hele zin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Potloodvis het volgende:
Je weet zelf toch? Zeg tegen je zusje dat het 'je weet zelf' of 'je weet toch' is. Niet dubbel op.
Als ik nu ineens altijd tractor zeg dan zeg ik toch ook niet dat dat een internationaal woord is? Nee, dan zeg ik gewoon dat is de schuld van die boerin van Mozy van FOK!quote:
Je mag niet zeggen dat je die reclame leuk vindt, omdat wd ooit iets zei over die reclame en we toen niet reageerden.quote:
Tikken? Patsen zul je bedoelen! Ja, zeg maar dat 13 negers 'du bois' zijn voor haar anders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK ZEI DAT AL.
[..]
Ik moet haar tikken geven. Sua in plaats van swa. Sowieso, die hele zin.
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!quote:
DAAR IS ZE.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tikken? Patsen zul je bedoelen! Ja, zeg maar dat 13 negers 'du bois' zijn voor haar anders.
Die reclame is echt schijtirritant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
ZOOOMBIE ZOOOOMBIE ZOOOMBIE EJEEE EJEEE AAAAH AAAAH
Die reclame.![]()
Wel goed nummer, though.
SUCK RV'S COCK.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!
En terecht. Wd hoort gewoon stil te zijn en mooi te wezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat je die reclame leuk vindt, omdat wd ooit iets zei over die reclame en we toen niet reageerden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik zie het nu pas. Alsof ik de hele dag in de SC zit. Ohja toch wel... maar dan nog GODVEROMME!
Nee. Carglass reclames zijn irritant, deze niet. Want goed nummer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die reclame is echt schijtirritant.
Nee, ik moet nog één tentamen. Die ik normaal gesproken vandaag had, maar ja, problemen op het spoor.quote:
Wat voor reclame hoort erbij dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Carglass reclames zijn irritant, deze niet. Want goed nummer.
HOU JE BEK KUTWIJF!quote:
IK HEB DR DOODGETRAPT!!!1! HAHAHAHA!!1!quote:
quote:
quote:
Mijn God...quote:Kampioen door een armbandje
Het was een goed bewaard geheim. Maar niet langer. Want uw verslaggever heeft een heuse scoop voor u. Een spectaculaire onthulling. Nederland gaat namelijk wereldkampioen worden dankzij speciale armbandjes. ‘Power Balance’ armbandjes. Het zijn kleine kunststof polsbandjes die het energieveld van degene die het draagt in balans brengt. Zowel het evenwichtsgevoel als de kracht van de drager neemt toe.
Wat een onzin, hoor ik u zeggen. Een armbandje met speciale krachten. Tuurlijk, joh. Maar het gaat om details in de topsport, dus schuif dit verhaal niet direct terzijde. Temeer daar Wesley Sneijder deze week een onthulling deed. En dan doel ik niet op zijn door zijn geliefde charmant afgedwongen bekering tot het katholicisme, waar de media massaal opdoken.
Nee, het gaat om de ware onthulling, namelijk dat diverse spelers van Oranje zweren bij de ‘Power Balance’ armbandjes.. ,,Ik dacht het onzin was, maar ik voel me echt beter met dat bandje. Ik ben meer in balans,” beweerde Sneijder deze week met droge ogen. Na zijn religieuze bekentenis keek niemand er meer van op. Slim van hem.
Ik keek de foto’s er nog eens op na die ik van Arjen Robben had gemaakt, toen hij zondag als laatste van het trainingsveld afging. En wat bleek: ook Robben draagt het bandje. En zo zijn er volgens Sneijder dus nog meer. Sterker: er is geen team met meer armbandjes op het WK. Volgens Sneijder heeft Guti er in Spanje een rage mee ontketend, heeft hij een hele handel opgezet in armbandjes met magische krachten.
Toch eens gaan googlen op Power Balance. En wat blijkt: Rubens Barrichello, de Formule-1-coureur, stapt niet meer in de racewagen zonder het armbandje. Ook basketbalster Shaquille O'Neal zweert bij het bandje. En Cristiano Ronaldo is een fervent pleitbezorger van de Power Balance Bracelet. Ook onder golfers wordt het steeds populairder.
Hmmm. Ik wist het niet, vond het allemaal iets te mooi klinken. Er staan YouTube-filmpjes op de website van Power Balance Netherlands, die net zo goed een goede grap zouden kunnen zijn. Het schijnt dat je met het bandje je krachten ook meer kunt bundelen. Ik had zo mijn twijfels. Maar toen het bericht binnenkwam dat Sander Boschker minutenlang groggy op de grond had geleden tijdens de besloten training, nadat hij een schot van Sneijder tegen zijn hoofd had gekregen, wist ik het zeker: we worden wereldkampioen door een magisch armbandje. Juju om de pols.
Let er maar goed op tijdens Nederland – Kameroen. De Afrikaanse Juju werkt niet meer. De Hollandse Juju meer dan ooit.
IK ZAL DE JOUWE EENS SNOEREN, MET IEMANDS PENISquote:
Niemand leest het hè. Just sayin'.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
http://www.onsoranje.nl/n(...)n-door-een-armbandje
[..]
Mijn God...
Echt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK HEB DR DOODGETRAPT!!!1! HAHAHAHA!!1!
Jawel, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niemand leest het hè. Just sayin'.
Maar het was wel irritant.. Ik scrolde precies in die post dus ipv de pagina scrolde ik die lap onzinquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niemand leest het hè. Just sayin'.
Oh god.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn God...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn God...
WAT KOM JE TOF DOEN? BETER DOE JE NORMAAL ANDERS KOM IK JE INELKAAR SLAAN. MET IEMANDS PENIS.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK ZAL DE JOUWE EENS SNOEREN, MET IEMANDS PENIS
Wiens penis?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT KOM JE TOF DOEN? BETER DOE JE NORMAAL ANDERS KOM IK JE INELKAAR SLAAN. MET IEMANDS PENIS.
Bijgeloof in de sportquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn God...
Rv's, die had ik toch al vast omdat ik er aan moest zuigen van jou.quote:
Ik hoef zijn penis niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rv's, die had ik toch al vast omdat ik er aan moest zuigen van jou.
Waar ben je nou mee bezig, wd?quote:
Ik kijk tv en ik post af en toe op Fok!, hoezo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar ben je nou mee bezig, wd? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij dan?quote:
quote:
quote:
Ik had van die 'nuchtere Hollanders' toch wel iets anders verwacht.quote:
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kijk tv en ik post af en toe op Fok!, hoezo?
Wd blijkt geen meisje te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.Multitasking blijft lastig.
Nee, ik lees bijna altijd de stukjes die users posten in de slowchat. En ik klik op bijna elke youtube-link, mits het muziek betreft.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
ynuhh doet alsof, ze stopte bij de eerste alinea.
Er zijn geen planken in de buurt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.Multitasking blijft lastig.
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:
EENSquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Mozy het volgende:
Vanaf nu mag je alleen nog maar woorden gebruik die je ook in je mond hebt gehad.
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn geen planken in de buurt...
Hebben ze vast van tellsell gekocht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had van die 'nuchtere Hollanders' toch wel iets anders verwacht.Power Balance-bandjes, pffft.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik lees bijna altijd de stukjes die users posten in de slowchat. En ik klik op bijna elke youtube-link, mits het muziek betreft.
beton en zulksquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.
Ik zie het verband niet. Jij dadelijk wel als je geen antwoord geeft.quote:
Verband is op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet. Jij dadelijk wel als je geen antwoord geeft.
Straks hebben zij een 8 en jij een 5quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
MUWHAHAHA, er zitten nu nog mensen een tentamen te maken tot half 10. Terwijl ik in een half uur klaar was en uitgebreid heb nagepraat, Friends heb gekeken en nu nog steeds op de bank lig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |