Ik hoef zijn penis niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rv's, die had ik toch al vast omdat ik er aan moest zuigen van jou.
Waar ben je nou mee bezig, wd?quote:
Ik kijk tv en ik post af en toe op Fok!, hoezo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar ben je nou mee bezig, wd? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij dan?quote:
quote:
quote:
Ik had van die 'nuchtere Hollanders' toch wel iets anders verwacht.quote:
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kijk tv en ik post af en toe op Fok!, hoezo?
Wd blijkt geen meisje te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.Multitasking blijft lastig.
Nee, ik lees bijna altijd de stukjes die users posten in de slowchat. En ik klik op bijna elke youtube-link, mits het muziek betreft.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
ynuhh doet alsof, ze stopte bij de eerste alinea.
Er zijn geen planken in de buurt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je net even de plank missloeg.Multitasking blijft lastig.
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:
EENSquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Mozy het volgende:
Vanaf nu mag je alleen nog maar woorden gebruik die je ook in je mond hebt gehad.
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn geen planken in de buurt...
Hebben ze vast van tellsell gekocht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had van die 'nuchtere Hollanders' toch wel iets anders verwacht.Power Balance-bandjes, pffft.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik lees bijna altijd de stukjes die users posten in de slowchat. En ik klik op bijna elke youtube-link, mits het muziek betreft.
beton en zulksquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Durf te wedden van wel. Zoals in het plafond.
Ik zie het verband niet. Jij dadelijk wel als je geen antwoord geeft.quote:
Verband is op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet. Jij dadelijk wel als je geen antwoord geeft.
Straks hebben zij een 8 en jij een 5quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
MUWHAHAHA, er zitten nu nog mensen een tentamen te maken tot half 10. Terwijl ik in een half uur klaar was en uitgebreid heb nagepraat, Friends heb gekeken en nu nog steeds op de bank lig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |