WAT.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Dode mensen onder de vloerbedekking denk ik.
Net op het Sport Journaal zeiden ze iets daarover terwijl ik mijn chocotoetje aan het nuttigen was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zie niets op teletekst over die partij?
BBC2 en all on the internet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zie niets op teletekst over die partij?
Hey niet onlief doen tegen miver.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je die zweefteef miver quoten in je sig. Homo'tje.
Oh dat. Nee, voor school omdat gewoon, en na school had ik het warm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT.Ik bedoel op het feit dat je nu al twee keer onder de douche bent geweest. Of heb je gesport?
Is toch chill met warm weer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT.Ik bedoel op het feit dat je nu al twee keer onder de douche bent geweest. Of heb je gesport?
Hij likt liever wat anders....quote:
Ik wacht op een quotewaardige post van jou.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je die zweefteef miver quoten in je sig. Homo'tje.
Welk toernooi?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BBC2 en all on the internet.
Op teletekst zal wel niets staan omdat ze nog bezig zijn.
Fffuuuuquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil je wel komen troosten hoor JS.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh dat. Nee, voor school omdat gewoon, en na school had ik het warm.
Dan kun je de hele dag wel onder de douche staan.quote:
Wimbledon.quote:
Of in het zwembad liggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je de hele dag wel onder de douche staan.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Nee gewoon even afspoelen met koud water.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik wel aan. Bovendien vind ik dat alleen maar opwindend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |