Ja maar lieffie, ik zei toch al dat ik dacht dat je weg was wat je automatisch zou excluden van de teringlijers list. Je weet toch dat ik van je hou?quote:
Oh, zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, maar het was meer een reactie op jouw opmerking over een spoiler. Maar ik ben een beetje van slag vandaag, dus het komt er niet zo goed uit.
Je bent gewoon dismissed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die zichzelf een week afsluiten van MSN ivm toetsweek
Rustig, Allie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Allure_ het volgende:
BRAGI ik ga je TR'en. En ik heb het nog steeds niet gelezen!
Hmm, oke..quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar lieffie, ik zei toch al dat ik dacht dat je weg was wat je automatisch zou excluden van de teringlijers list. Je weet toch dat ik van je hou?
staat zeker ook in hun naamquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
Ik denken waarom voetbal niet begint. Blijk ik het helemaal niet te volgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denken waarom voetbal niet begint. Staat de televisie op Nederland 2.
Oh ja mijn toetsweek begint morgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
Ik voorspel dat jij je bek moet houden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
Ik voorspel een bitchfight tussen bt en wd
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denken waarom voetbal niet begint. Blijk ik het helemaal niet te volgen.
in de modder en in bikini's ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
Bloemetje.quote:
La maladie principale de l'homme est la curiosité inquiète des choses qu'il ne peut savoir.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, zo.Nja, ik heb ook altijd de neiging om op spoilers te klikken. Ook al wil ik het eigenlijk niet lezen.
Willekeurig m'n reet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar het is ook nooit goed. Het is gewoon willekeurig.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, sorry dat ik je wat probeerde te vertellen, hè.
Heb ik ook altijd. Maar ik heb dan ook mensen nodig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef gers het volgende:
[..]
staat zeker ook in hun naam
NIET STOREN TENTAMENS
ofzoeietsdergelijks
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij je bek moet houden.
Spannend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
Nee, prima.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Willekeurig m'n reet.
[..]ja sorry maar of jij iets slecht maakt of niet heeft toch totaal niets met mij te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |