wat vind je van mijn nagels?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel, schatje, ik hou ook van jou.
Ze is dikquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef wise het volgende:
[..]
wat vind je van mijn nagels?
[ afbeelding ]
And I will rape you. When you're asleep.quote:
Varkenspootjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef wise het volgende:
[..]
wat vind je van mijn nagels?
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een tractorrijbewijs. Kun je nog meer boerin zijn.
's Ochtends onder de koe en 's avonds onder de boer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een tractorrijbewijs. Kun je nog meer boerin zijn.
discoball=cementwagenquote:
Dit is geen aantrekkelijke opmerking.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And I will rape you. When you're asleep.
You do that. Dan trap ik je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet zo duwen, gewoon laten struikelen.
De tering, dat ding is 5 meter lang en 2 meter hoog. Hoe de fuck kun je dat missen.quote:
Oh chill, ik mag onder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
's Ochtends onder de koe en 's avonds onder de boer.
Dan passen jij en die opmerking bij elkaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is geen aantrekkelijke opmerking.
2 meter?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
De tering, dat ding is 5 meter lang en 2 meter hoog. Hoe de fuck kun je dat missen.
Sowieso wijven die bier drinken. Dat zijn manwijven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef L0t.. het volgende:
Bier uit de fles drinken vind ik zo ordinair bij vrouwen he
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, fuck sake. Moet ze het glas toevallig ook nog met de pink omhoog leegschudden?
Nee, maar het rietje wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, fuck sake. Moet ze het glas toevallig ook nog met de pink omhoog leegschudden?
Je wil me vodka met tabasco laten drinken? Jonge, dat heb ik elke maand bij de buurvrouw maal 4.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je wilt echt niet weten wat voor gore drankjes ik je dan voorschotel.
inb4 "jij ook" /Wd.quote:
En rosébier?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso wijven die bier drinken. Dat zijn manwijven.
DAT IS ECHT NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASTY.quote:
Jezusquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen ik hem aan de binnenkant van de raam zag zitten heb ik hem eerst verdoofd door er voldoende deodorant op te spuiten. Hij zoemde wel nog, maar kon niet meer vliegen. Pak 2 dartpijlen en de mee. Scherpe uiteraard.
1. Voorzichtig lepel je hem daarop en je vervoerd hem dan naar een stuk vlak hout.
2. Spiets er eentje door zijn 'buik', daardoor kan hij niet wegvliegen en niet in je hand steken.
3. Draai rondjes ermee om hem te laten lijden en zijn darmen te laten scheuren.
4. Amputeer de vleugels, dan de pootjes (poot voor poot) en tot slot zijn tanden.
5. Daarna prik je random in zijn body.
6. Amputeer zijn hoofd door het prikje voor prikje eraf te halen.
7. Pak de stopwatch en kijk hoe lang hij nog beweegt.
8. Na 5 minuten is het goed geweest, pak je telefoon en laat deze van 20cm hoogte erop vallen.
9. Wacht nu nog 1 minuut en dien hem vervolgens de ultieme doodsteek toe, kies zelf de plaats maar.
Wat is het danquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 meter?Damn wat ben jij slecht in gokken.
Hij zij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij zij bier? Heet het bier? Ja, dus ja.
quote:
Wij wel.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
Jullie zijn wel echt triest als je iemand afwijst vanwege drinkgewoonten.
Jongeeeeee, als ik daarnaast ga staan met mijn 1,75. Dan kom ik met mijn kop tot zo'n klein beetje boven dat blauwe ding, bij die banden. Het moet opzeker rond de 3 zitten.quote:
Hehequote:
Wij hebben het voorrecht om mensen af te wijzen aangezien er meerdere zijn die ons willen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
Jullie zijn wel echt triest als je iemand afwijst vanwege drinkgewoonten.
Oh shit mattie daar heb je mij. Er loopt inderdaad maar 1 meisje op de wereld die mij leuk vindt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij hebben het voorrecht om mensen af te wijzen aangezien er meerdere zijn die ons willen.
Nou, poehee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij hebben het voorrecht om mensen af te wijzen aangezien er meerdere zijn die ons willen.
Wait, what?!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Laat ze. Ze weten niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:37 schreef reetveter het volgende:
Sterker nog, er is zelfs een man die mijn penis wel wil zien.....<insert kankerpaard>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, er is zelfs een man die mijn penis wel wil zien.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterker nog, er is zelfs een man die mijn penis wel wil zien.....Nu haak ik af. MiVeR mag je hebben. Ik ga je niet meer beschermen tegen de krachten van buitenaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Stuur gewoon een foto van je penis via PM naar hem dan. Kunnen wij hem de rest van het leven uitlachen.quote:
Japsnars?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken dit ergens van, maar weet niet wat.
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Stuur gewoon een foto van je penis via PM naar hem dan. Kunnen wij hem de rest van het leven uitlachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
YeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhIk stuur 'm wel door. MiVeR ook blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Oh crapquote:
Ik?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Niet dat ik weet in ieder geval.
Het gaat dus niets worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh crap
Vandaag kreeg ik echt bijna de neiging om te vragen of ze wat wilden gaan drinken na de toetsweek maar het kwam er uiteindelijk toch niet uit
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh crap
Vandaag kreeg ik echt bijna de neiging om te vragen of ze wat wilden gaan drinken na de toetsweek maar het kwam er uiteindelijk toch niet uit
Wie? Wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, is de langste ooit eindelijk afgelopen?
koetsie koetsie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh crap
Oke gelezen, maakt best wel veel sense ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo ik kom aan mijn trekken hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
koetsie koetsie.
Waarom oefen je niet op wd ofzo. Of Chai.
Doe je godverdomme normaal. Niemand oefent op mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
koetsie koetsie.
Niet Chai.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
koetsie koetsie.
Nee, het staat nu 40-40 in games in de 5th setquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, is de langste ooit eindelijk afgelopen?
Ja wd wil niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
koetsie koetsie.
Oh, Federer?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het staat nu 40-40 in games in de 5th set
Meh ik wil gewoon dat ik het 100% perfect doe zodat ik mijzelf niets te verwijten heb, zegt ze neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |