Cafés zonder mensen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen met een café zonder stam____!
Pfft, toch niet Scientific Management, Revisionisme en General Management enzovoorts? Dat is inderdaad heel erg saai.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee die heb ik morgen.
Ik neem echt helemaal niks op en je moet echt 9 hoofdstukken leren, waarvan je dan precies moet weten welke uitspraken allerlei sociologische non-studie pipos hebben gedaan die compleet logisch zijn en elke kleuter nog kan bedenken.
Nee een SMSje.quote:
YOU CAN'T USE MY PHOOOOHOOONNEquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef L0t.. het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=UVSIPHQdQT0&feature=related
Leen je toch wat van de mensen met wie je gaatquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vraag me af of er op vrijdagavond veel mensen hier in het café zijn. Ik ben blut, iemand moet me trakteren.
Zelfs als ze praat heeft ze een mooie stem.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef L0t.. het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=UVSIPHQdQT0&feature=related
Lenen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Leen je toch wat van de mensen met wie je gaat.
die lyricsquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zelfs als ze praat heeft ze een mooie stem.
Ik had de lollerpants van jou even geleend ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
MAHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHGHDASNGSAAAHAHA
Ik zou je dronken voeren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lenen.Echte meisjes krijgen het aangeboden zodra ze binnenstappen.
DOe niet zo populair, meisje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
Vet man, heb nu ook een CD speler in de auto.
[ afbeelding ]
Oh, zou ik hem terug mogen? Die past jou zo te merken niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had de lollerpants van jou even geleend ja.
Nee hoor, ik was serieus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je was de [ afbeelding ] vergeten.
Dat kan niet eens.quote:
Wat wilde je beginnen, knul?quote:
Als ik mijn grapjas terug mag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, zou ik hem terug mogen? Die past jou zo te merken niet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
Vet man, heb nu ook een CD speler in de auto.
[ afbeelding ]
Dat is alleen bij mooie, leuke en lieve meisjes zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echte meiden drinken geen alcoholquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet eens.
[..]
Wat wilde je beginnen, knul?
Nee, nog saaier: shit over de functie van een groep enzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pfft, toch niet Scientific Management, Revisionisme en General Management enzovoorts? Dat is inderdaad heel erg saai.
Echte mannen doen niet retarded als ze stoned zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echte meiden drinken geen alcohol.
Please.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, alles door elkaar. Vervolgens op de terugweg zou ik je in de struiken duwen en vergeten op te rapen.quote:
Hoe krijg je ze anders zo ver dat je ze mag volblaffen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echte meiden drinken bier uit de fles.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Seks in struiken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, alles door elkaar. Vervolgens op de terugweg zou ik je in de struiken duwen en vergeten op te rapen.
Hij is Joe the Ripper.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe krijg je ze anders zo ver dat je ze mag volblaffen?
Rv is dan ook geen echte man maar een jochie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echte mannen doen niet retarded als ze stoned zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echte meiden drinken bier uit de fles.
Raises hand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik deed niet retardedquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echte mannen doen niet retarded als ze stoned zijn.
Moves.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe krijg je ze anders zo ver dat je ze mag volblaffen?
Ik las rapen als ik verkrachten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, alles door elkaar. Vervolgens op de terugweg zou ik je in de struiken duwen en vergeten op te rapen.
Joe the Rip her?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Seks in struiken.
[..]
Hij is Joe the Ripper.
So true.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rv is dan ook geen echte man maar een jochie.
Bah, bier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dikke boerinnen jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar dacht iedereen anders over.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik deed niet retarded. Ik was gewoon fucking vrolijk
.
[..]
Moves.
Dankjewel, schatje, ik hou ook van jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |