Eenschquote:
Doe dan Driver's Seat, dat is ten minste een goed liedje.quote:
Apple Tree.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe dan Driver's Seat, dat is ten minste een goed liedje.
quote:
vindquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom discussie? Ik noem het winkelen en jij vind dat een dom woord. Daar hoef ik toch geen discussie voor aan te gaan, ik blijf het toch gebruiken.
om het maisnon gevoel even te proevenquote:
quote:
ja best wel, lachen altijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Boo fucking hoo. Leuk dat jij je plezier daaruit kunt halen.
Zwaar irritant eerder.quote:
sry wist neit dat je kwaad werd kk sooi altijd :squote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zwaar irritant eerder.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH!!! EEN SPELFOUT, SNEL POSTEN!!!![]()
<- is chago door kut "organisatie en verandering" tentamen, saaier dan dit kan niet.
Had je die vandaag?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zwaar irritant eerder.
<- is chago door kut "organisatie en verandering" tentamen, saaier dan dit kan niet.
Bragi en zijn grammarfans.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zwaar irritant eerder.
Ik kan er ook wel de humor van inzien. Beter leren mensen eens gewoon Nederlands.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:02 schreef BobbyB het volgende:
Hallon.
maak je neit druk, schatjun. :$quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
sry wist neit dat je kwaad werd kk sooi altijd :s
IEL!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij kan ik deze week naar de dokter om mijn nagel er af te laten halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moment, even fappen.quote:
Watskeburt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij kan ik deze week naar de dokter om mijn nagel er af te laten halen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IEL!Nee je ziet er nog niets aan, maar het duurt niet lang meer meer voor hij blauw word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Het is ook wel droevig dat ze op het VMBO zo slecht les krijgen tegenwoordig, zouden ze überhaupt leren wat 't kofschip is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel de humor van inzien. Beter leren mensen eens gewoon Nederlands.
quote:
Nee die heb ik morgen.quote:
Beiden. In mijn bed. Nu.quote:
't wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is ook wel droevig dat ze op het VMBO zo slecht les krijgen tegenwoordig, zouden ze überhaupt leren wat 't kofschip is?
Ik liet de stofzuiger stang vallen op mijn teen, maar had blote voeten en het randje klapte er precies op.quote:
Oh, dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee je ziet er nog niets aan, maar het duurt niet lang meer meer voor hij blauw word.
Mensen met een stamcaféquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
Wat, ik krijg sms-spam van mijn stamcafé.
Auw.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik liet de stofzuiger stang vallen op mijn teen, maar had blote voeten en het randje klapte er precies op.
Ik weet niet of Yvonne het tof vindt dat je haar zo noemt.quote:
Mensen met zonder stamcaféquote:
Mensen met een café zonder stamquote:
Pokkeschoft?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of Yvonne het tof vindt dat je haar zo noemt.
Dan moet je niet meer op mijn hyves kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Jy dink jy's cooler as ekke achtervolgt me.
Je klok loopt achter.quote:
Daar kom ik al een aantal weken niet meer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan moet je niet meer op mijn hyves kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |