Het ging me toch ook enkel om de term, Einstein.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Je noemt het beestje alleen niet bij de naam.
Oeh, Bill Withers vind ik zo tof. Die drummer is nog iets toffer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef Maisnon het volgende:
Until you uuuuuse me up
Ook in American Beauty te horen
Ja, en je mag de kat wijs maken dat je het nog nooit winkelen hebt genoemd. Dadaaaa.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het ging me toch ook enkel om de term, Einstein.
Je kunt niet altijd gelijk hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het ging me toch ook enkel om de term, Einstein.
Weer zo'n hartstikke mieterse analyse, maar je gaat weer voorbij aan de discussie. De discussie ging enkel om de term, niet (zozeer) om de handeling.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef Potloodvis het volgende:
Bragi weet altijd precies wat hij gaat kopen en als ze dat niet hebben dan kijkt hij niet verder voor iets anders. Nee hoor, dan gaat hij rustig weer naar huis en komt enkele dagen later terug.
ik plaats ook wel eens dance plaatjes hierquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef Maisnon het volgende:
Until you uuuuuse me up
Ook in American Beauty te horen
Daar gaat het niet om... Je wijkt af van de discussie omdat je geen valide punt weet te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en je mag de kat wijs maken dat je het nog nooit winkelen hebt genoemd. Dadaaaa.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, Bill Withers vind ik zo tof. Die drummer is nog iets toffer.
Jij doet alsof je nooit gaat winkelen, come on hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... Je wijkt af van de discussie omdat je geen valide punt weet te maken.
zulke dagen heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef Potloodvis het volgende:
Bragi weet altijd precies wat hij gaat kopen en als ze dat niet hebben dan kijkt hij niet verder voor iets anders. Nee hoor, dan gaat hij rustig weer naar huis en komt enkele dagen later terug.
Omdat het een uitwisseling van gedachten en meningen is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom discussie? Ik noem het winkelen en jij vind dat een dom woord. Daar hoef ik toch geen discussie voor aan te gaan, ik blijf het toch gebruiken.
winkelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom discussie? Ik noem het winkelen en jij vind dat een dom woord. Daar hoef ik toch geen discussie voor aan te gaan, ik blijf het toch gebruiken.
Nee. Lees vooral eens terug.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij doet alsof je nooit gaat winkelen, come on hoor.
Ik maak er geen punt van, hij moet direct argumenten horen. De onnozelaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef wise het volgende:
[..]
winkelen
shoppen
de stad in
* kopen
allemaal hetzelfde. Why can't we all get allong?
Een eeuwige koortslip kun je krijgen van mij met je gezever altijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat het een uitwisseling van gedachten en meningen is.
ik distantieer mij van die discussiequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik maak er geen punt van, hij moet direct argumenten horen. De onnozelaar.
Oh ik ben Bragi, oh ik noem het anders dan winkelen want dat vind ik gay, maar ik doe het wel.quote:
Veel plezier en de volgende discussie doe je maar op de werkvloer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Bragi het volgende:
En nu ga ik de laatste aflevering van Lie To Me kijken. 't Was weer aangenaam. Kusjes.
Dat gaat hem voor mij sowieso niet worden met 2 tentamens morgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vanavond uitgaan. Al ben ik best skir op het moment
El failurequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef wise het volgende:
∧_∧ / ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
( ´∀`) < Hai Gayz (its lol-cat) :3
/ | \
/ .|  ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
/ "⌒ヽ |.イ |
__ | .ノ | || |__
. ノく__つ∪∪ \
_((_________\
 ̄ ̄ヽつ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ | | ̄
Altijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gisteren had je niet eens 2 euro. Waar wil je van uitgaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja eens, lekker ruimtelijke vulling met geluidjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Dit is een mooi liedjemaar of ik er veel mensen hier blij mee maak weet ik niet omdat het zo'n psychedelisch nummer is... dat gedeelte zo vanaf 2:30 is zo mooi rustig met zoveel fijne geluiden erin
si, eh ola, siquote:
Ik heb 1,23. Maar mensen hebben schulden bij mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gisteren had je niet eens 2 euro. Waar wil je van uitgaan?
Ik krijg ook nog 10 euro. Bedankt dat je het zegt. Ik wacht al 2 maanden daarop.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb 1,23. Maar mensen hebben schulden bij mij.
SJELSIE.quote:
chelskiquote:
moest gelijk hier aan denkenquote:
Handbagsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |