Toen ik hem aan de binnenkant van de raam zag zitten heb ik hem eerst verdoofd door er voldoende deodorant op te spuiten. Hij zoemde wel nog, maar kon niet meer vliegen. Pak 2 dartpijlen en de mee. Scherpe uiteraard.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoeveel % Mortal Kombat stylo heb je dat geregeld?
quote:
Da's wel 90% ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen ik hem aan de binnenkant van de raam zag zitten heb ik hem eerst verdoofd door er voldoende deodorant op te spuiten. Hij zoemde wel nog, maar kon niet meer vliegen. Pak 2 dartpijlen en de mee. Scherpe uiteraard.
1. Voorzichtig lepel je hem daarop en je vervoerd hem dan naar een stuk vlak hout.
2. Spiets er eentje door zijn 'buik', daardoor kan hij niet wegvliegen en niet in je hand steken.
3. Draai rondjes ermee om hem te laten lijden en zijn darmen te laten scheuren.
4. Amputeer de vleugels, dan de pootjes (poot voor poot) en tot slot zijn tanden.
5. Daarna prik je random in zijn body.
6. Amputeer zijn hoofd door het prikje voor prikje eraf te halen.
7. Pak de stopwatch en kijk hoe lang hij nog beweegt.
8. Na 5 minuten is het goed geweest, pak je telefoon en laat deze van 20cm hoogte erop vallen.
9. Wacht nu nog 1 minuut en dien hem vervolgens de ultieme doodsteek toe, kies zelf de plaats maar.
hoi Maisnon, leuk dat deze sc jou ook niet los laatquote:
Hij hangt nu naast de Miley poster.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef Potloodvis het volgende:
WF lees mijn verhaal en print het uit. Komt nog wel van pas deze zomer.
Nice, zo kan ik altijd naar haar kijken en ongezien voelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij hangt nu naast de Miley poster.
wtfquote:
quote:
Nee, ze is niet verlost van haar zware rondingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoi Maisnon, leuk dat deze sc jou ook niet los laat![]()
ben jij al verlicht van je zware studie afrondingen?
Hier nog niet. Maar mn vader wil er geen halen.quote:
Jep sinds vanmiddagquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoi Maisnon, leuk dat deze sc jou ook niet los laat![]()
ben jij al verlicht van je zware studie afrondingen?
Haal er zelf een.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier nog niet. Maar mn vader wil er geen halen.
Pwned.quote:AMSTERDAM - Acteur Daniel Radcliffe, bekend als "Harry Potter", dacht dat zanger Justin Bieber een meisje was.
"Ik ben echt niet in op de hoogte als het gaat om popmuziek", zegt Daniel tegen Showbizspy. "Ik hoorde twee weken geleden voor het eerst een nummer van Justin Bieber. Ik dacht dat ik een meisje hoorde. Later vertelde iemand me dat het een jongen was." Dit is niet de eerste keer dat Justin wordt verward met een meisje....
Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oké.EI DOONT KER. IK SLEEP MN MOEDER GEWOON MEE DOOR DAMSKO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
ja mijn lever ging naar doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef Maisnon het volgende:
Maar goed dat je van al die halve liters bent afgestapt, haha
EG NIEquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga morgen ook winkelen, misschien komen we elkaar wel tegen WD.
Dat jij je moeder nog kleren voor je laat uitzoeken hoef je niet op mij af te schuiven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:34 schreef Bragi het volgende:
Mannen die gaan 'winkelen'. [ afbeelding ]
Hahahahahahaha, goede.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat jij je moeder nog kleren voor je laat uitzoeken hoef je niet op mij af te schuiven.
Wat doe jij dan? Shoppen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, goede.
P.S. "Winkelen" [ afbeelding ]
Ik ben Bragi. Zelf mag ik graag kritiek op iemand geven, maar als het andersom gebeurt dan voel ik mij ongemakkelijk en lach ik het maar weg. Ha-ha.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, goede.
P.S. "Winkelen" [ afbeelding ]
De stad in. Naar de stad. X kopen (waarbij X voor diverse producten kan staan).quote:
Dus je gaat gewoon winkelen. Who gives a fuck.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
De stad in. Naar de stad. X kopen (waarbij X voor diverse producten kan staan).
mmm. dan heb ik liever dat je hoi zegtquote:
Ik lach sarcastisch om je nergens op gebaseerde 'kritiek'. Smell the difference.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben Bragi. Zelf mag ik graag kritiek op iemand geven, maar als het andersom gebeurt dan voel ik mij ongemakkelijk en lach ik het maar weg. Ha-ha.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je gaat gewoon winkelen. Who gives a fuck.
Onzekerheid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik lach sarcastisch om je nergens op gebaseerde 'kritiek'. Smell the difference.
Jawel. Je noemt het beestje alleen niet bij de naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |