Oh ik ben Bragi, oh ik noem het anders dan winkelen want dat vind ik gay, maar ik doe het wel.quote:
Veel plezier en de volgende discussie doe je maar op de werkvloer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Bragi het volgende:
En nu ga ik de laatste aflevering van Lie To Me kijken. 't Was weer aangenaam. Kusjes.
Dat gaat hem voor mij sowieso niet worden met 2 tentamens morgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vanavond uitgaan. Al ben ik best skir op het moment
El failurequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef wise het volgende:
∧_∧ / ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
( ´∀`) < Hai Gayz (its lol-cat) :3
/ | \
/ .|  ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
/ "⌒ヽ |.イ |
__ | .ノ | || |__
. ノく__つ∪∪ \
_((_________\
 ̄ ̄ヽつ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ | | ̄
Altijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gisteren had je niet eens 2 euro. Waar wil je van uitgaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja eens, lekker ruimtelijke vulling met geluidjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Dit is een mooi liedjemaar of ik er veel mensen hier blij mee maak weet ik niet omdat het zo'n psychedelisch nummer is... dat gedeelte zo vanaf 2:30 is zo mooi rustig met zoveel fijne geluiden erin
si, eh ola, siquote:
Ik heb 1,23. Maar mensen hebben schulden bij mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gisteren had je niet eens 2 euro. Waar wil je van uitgaan?
Ik krijg ook nog 10 euro. Bedankt dat je het zegt. Ik wacht al 2 maanden daarop.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb 1,23. Maar mensen hebben schulden bij mij.
SJELSIE.quote:
chelskiquote:
moest gelijk hier aan denkenquote:
Handbagsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |