quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, fuck sake. Moet ze het glas toevallig ook nog met de pink omhoog leegschudden?
Nee, maar het rietje wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, fuck sake. Moet ze het glas toevallig ook nog met de pink omhoog leegschudden?
Je wil me vodka met tabasco laten drinken? Jonge, dat heb ik elke maand bij de buurvrouw maal 4.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je wilt echt niet weten wat voor gore drankjes ik je dan voorschotel.
inb4 "jij ook" /Wd.quote:
En rosébier?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso wijven die bier drinken. Dat zijn manwijven.
DAT IS ECHT NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASTY.quote:
Jezusquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen ik hem aan de binnenkant van de raam zag zitten heb ik hem eerst verdoofd door er voldoende deodorant op te spuiten. Hij zoemde wel nog, maar kon niet meer vliegen. Pak 2 dartpijlen en de mee. Scherpe uiteraard.
1. Voorzichtig lepel je hem daarop en je vervoerd hem dan naar een stuk vlak hout.
2. Spiets er eentje door zijn 'buik', daardoor kan hij niet wegvliegen en niet in je hand steken.
3. Draai rondjes ermee om hem te laten lijden en zijn darmen te laten scheuren.
4. Amputeer de vleugels, dan de pootjes (poot voor poot) en tot slot zijn tanden.
5. Daarna prik je random in zijn body.
6. Amputeer zijn hoofd door het prikje voor prikje eraf te halen.
7. Pak de stopwatch en kijk hoe lang hij nog beweegt.
8. Na 5 minuten is het goed geweest, pak je telefoon en laat deze van 20cm hoogte erop vallen.
9. Wacht nu nog 1 minuut en dien hem vervolgens de ultieme doodsteek toe, kies zelf de plaats maar.
Wat is het danquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 meter?Damn wat ben jij slecht in gokken.
Hij zij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij zij bier? Heet het bier? Ja, dus ja.
quote:
Wij wel.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
Jullie zijn wel echt triest als je iemand afwijst vanwege drinkgewoonten.
Jongeeeeee, als ik daarnaast ga staan met mijn 1,75. Dan kom ik met mijn kop tot zo'n klein beetje boven dat blauwe ding, bij die banden. Het moet opzeker rond de 3 zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |