luvyaquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Fuck it. Jullie zijn allemaal teringlijers, behalve Mozy, Chai, ynuhh en BT.
Nou enquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Waarom noem je mij als laatst?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Aangezien het bij het voetbal enkel om het uiterlijk gaat, zou ik voor Australië-Servië gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan niet kiezen. Ghana - Duitsland of Australië - Servië. Australië heeft lekkere bois lopen, maar die wedstrijd interesseert me niet.
Wil je serieus naar Kewell kijken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan niet kiezen. Ghana - Duitsland of Australië - Servië. Australië heeft lekkere bois lopen, maar die wedstrijd interesseert me niet.
...quote:
Zo haha, you made a funny.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aangezien het bij het voetbal enkel om het uiterlijk gaat, zou ik voor Australië-Servië gaan.
Ghana - Duitslandquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ja ik zie de logica/grap niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij het ook verneukt want dat was bij haar ook zo.
GODVER, NIET VERKLAPPEN, KUT!quote:
Het is ook geen grap. Het is meer dat ik probeer te zeggen dat als je er een goed gevoel over hebt, dat het niet altijd ook zo hoeft te zijn.quote:
Wie?quote:
quote:
quote:
Ghana - Duitsland. Lopen ook een paar lekkertjes =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
JA WTF, dit was ineens een onverwachte wending!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
GODVER, NIET VERKLAPPEN, KUT!Ik moet die van gisteren en vandaag nog zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |