kun je meteen flossenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:16 schreef trui het volgende:
haha ynske, het is SWAP niet WRAP!ik vind 'm er wel heel kunstig uitzien! zou er zo m'n tanden in zetten!
oh? wat heb jij erop staan dan? 2 larksfootstichdekens, 2 ripple cushions, een granny-stripe deken en een muziekmobile?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:17 schreef trui het volgende:
oh ilske dan heb jij mij ook al niet. want ik had niet zo'n specifiek lijstje. en b.ertha niet, en lijnloos gewoon zichzelf. tsssssk!!!!
als het stof neerdaalt, wil je eens een foto'tje laten zien van je vilten? kan me er zo weinig bij voorstellen nlquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:51 schreef trui het volgende:
haha ja dat MOET wel gevilt zijn denken jullie niet? (mijn 'kralen' beginnen na een wasronde of 4 trouwens pas echt wat te vervilten, zodat je de steken niet meer zo goed ziet.) enige projectje dat ik nog wel enigszins kan doen tussen 't keukenstof door...
Oeh, doe mij er maar één in falafelsmaakquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Ynske het volgende:
Kijk nou wat ik op de zoektocht voor de swap tegenkom
[ afbeelding ]
Ja, fotooossssquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef AnitraX het volgende:
Ik moet foto's gaan makenvan de stofjes en van stylecraft lucypack
want die is binnen gekomen vandaag
Ik kan ze niet meer zien gewoonquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef Lijnloos het volgende:
_Arual, wat gaaf!!!die kleurtjes zijn echt heel tof zo bij elkaar...
oohhhh GIEF! Do want!!quote:
het is luchtiger en zachter. Catania en phildar Coton 3 worden redelijk hard als je strak haakt, acryl blijft zachter en knuffelbaarderquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Lyssa het volgende:
Hoe is acryl te vergelijken met catania katoen?
Misschien maar eens een bolletje proberenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef AnitraX het volgende:
[..]
het is luchtiger en zachter. Catania en phildar Coton 3 worden redelijk hard als je strak haakt, acryl blijft zachter en knuffelbaarder
Ik had een klein kaboutertje (zwager heet wouter, de grap is snel gemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef trui het volgende:
wow anitra, wat een verwennerij voor de ogen!ik ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken!
b.ertha, ik vind dat verschil juist vaak een mooi effect opleveren. wat voor steek doe je en voor welk patroon is het?
Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef StefanieV het volgende:
Hé Joysa, alle begin is moeilijk. Mijn eerste octopus had op een gegeven moment een rij van 88 vasten (terwijl het er 40 ofzo moesten zijn)
dat laatste is een kwestie van wennen. en wat die steken betreft, de starling handbag bijvoorbeeld is expres zo heen en weer gemaakt, om dat patroon te verkrijgen. anders zou rondhaken veel makkelijker zijn. ik vind 't wel leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had een klein kaboutertje (zwager heet wouter, de grap is snel gemaakt) en daar moest ik dus bij keren omdat het uit een losse voor- en achterkant bestond. Het was gewoon met sc (hoe heet dat in het Nederlands?).
En ik kreeg sowieso vaak een ribbeltje omdat het ook moeilijk is om van de achterkant allebei de lusjes te vinden, naar mijn mening.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook gehaakt
[ afbeelding ]dat ziet er niet verkeerd uit voor een eerste keer haken!
binnen no-time kun je mooie amigurumi's maken en van alles...
Kan er nog niks van, ben hier al trots op
Jaaa die knuffeltjes lijken me zo leuk om zelf te kunnen makenquote:
Ik ben ook pas sinds eind mei bezig en ik heb al 10 knuffeltjes af! Dus gewoon oefenen en dan kom je er wel! Mijn eerste patroontje was: http://www.amiamour.com/2010/02/eggypattern/ Erg goed te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaa die knuffeltjes lijken me zo leuk om zelf te kunnen maken
hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef StefanieV het volgende:
Spiegelei, ik heb hier een grote plastieken doos vol en boven nog 4 grote dozen karton vol met garen (eventjes gekocht voor 20 euro) En toch blijf ik bijkopen, vriendlief wordt ook zot van me
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:43 schreef trui het volgende:
je zou 't hier moeten zien, overal plastic tassen en dozen vol garen, in de woonkamer, maar ook in onze slaapkamer.ik moet nodig eens een iets 'opgeruimder' systeem bedenken. of gewoon alles eens ophaken. swapproject, here I come!!
![]()
joysa, goed begin!en des te knapper omdat je op die foto de haaknaald achterstevoren vast houdt.
als je 't daarmee voor elkaar krijgt: respect!
Rick is het gelukkig gewend om over wol te struikelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:44 schreef trui het volgende:
mijn man heeft (gelukkig) totaal geen inzicht in mijn 'stash', en bemoeit zich er dan ook niet mee. net als dat ik niks zeg over zijn belachelijke hoeveelheid visspullen.![]()
anitra, heeft rick trouwens die stofjes voor je uitgekozen? dat vind ik dan wel weer super!
Dat is idd een goede prijsquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef StefanieV het volgende:
Ik vond het vrij goedkoop via etsy, maar de link weet k momenteel niet, even zoeken hoor
Alle ik weet niet hoe jullie die prijzen vinden maar ik vond het vrij goedkoop als k het vergelijk wat ik hier per paar in de winkel betaal
http://6060.etsy.com/
Ik heb er de 12mm al besteld en nu is de 6mm onderweg hahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is idd een goede prijsGa de 4,5 mm eens uitproberen qua grootte
Ik vind die Momster(met babyquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:36 schreef Lyssa het volgende:
Ik blijf het altijd een beetje vreemd vinden met de patterns. Ik kwam zojuist deze tegen: http://www.ravelry.com/pa(...)ative-bears/patterns Allemaal varianten van het bubble leg monster. Je weet natuurlijk niet welke eerst kwam, maar de ene is gratis en de andere niet. Nou kan ik met het patroon van de bubble leg en wat eigen gepruts al die beestjes maken waar je anders 6 doller per patroon voor moet betalen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef -sabine- het volgende:
Wauw Anitra!!!
Ik kan niet op ravelry blijven. Ik meld me aan, kan er dan ene keer op en vervolgens niets meer.
Ben ik de enige. Kheb al meerdere gmailaccounts geprobeerd.
ik heb er ook nog nooit last mee gehad... ligt hun server er niet gewoon uit? dat het daaraan lag?(ben er al een paar dagen niet geweest, maar dat is niet te merken... toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef -sabine- het volgende:
Wauw Anitra!!!
Ik kan niet op ravelry blijven. Ik meld me aan, kan er dan ene keer op en vervolgens niets meer.
Ik heb ook nog nooit problemen gehad, idd even mailen lijkt me.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef -sabine- het volgende:
Wauw Anitra!!!
Aww dankje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:40 schreef Lyssa het volgende:
Toffe tas! Ik vind ook dat je altijd mooie foto's maakt van je werken Hoothoot!
Yachiru, wat een schatje! Ik merk ook idd dat zwart niet mijn favo haakkleur is, te lastig te zien in de avond. De kat is iig leuk geworden, juist origineel met dat andere staartje
Haha, dat heb ik nou ook altijd als ik over haken lees!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:49 schreef StefanieV het volgende:
Zwart is gewoon niet leuk haken Yachiru, ik heb dat ook als k zwart haak, ik haak het dan ook zo min mogelijkMaar ik vind de poes wel schattig :-) Ik ben even niets aan het haken, zou eigenlijk het konijn verder af moeten haken maar heb er zoveel zin niet in. Ben niet eens zeker of ik wel een geboortekaartje krijg en uitgenodigd ben, dus dat zie ik dan weer wel, anders laat ik het maar hier liggen.
Al moet ik wel zeggen, ik krijg altijd zin om verder te haken als k hier lees
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:47 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Aww dankje!Ja pfft, 's avonds is het een ramp!
Gelukkig heb ik heel veel leuke kleurtjes liggen dus hoef niet vaak met zwart te haken
Hij wilde naar buiten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |