Dat is idd een goede prijsquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef StefanieV het volgende:
Ik vond het vrij goedkoop via etsy, maar de link weet k momenteel niet, even zoeken hoor
Alle ik weet niet hoe jullie die prijzen vinden maar ik vond het vrij goedkoop als k het vergelijk wat ik hier per paar in de winkel betaal
http://6060.etsy.com/
Ik heb er de 12mm al besteld en nu is de 6mm onderweg hahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is idd een goede prijsGa de 4,5 mm eens uitproberen qua grootte
Ik vind die Momster(met babyquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:36 schreef Lyssa het volgende:
Ik blijf het altijd een beetje vreemd vinden met de patterns. Ik kwam zojuist deze tegen: http://www.ravelry.com/pa(...)ative-bears/patterns Allemaal varianten van het bubble leg monster. Je weet natuurlijk niet welke eerst kwam, maar de ene is gratis en de andere niet. Nou kan ik met het patroon van de bubble leg en wat eigen gepruts al die beestjes maken waar je anders 6 doller per patroon voor moet betalen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef -sabine- het volgende:
Wauw Anitra!!!
Ik kan niet op ravelry blijven. Ik meld me aan, kan er dan ene keer op en vervolgens niets meer.
Ben ik de enige. Kheb al meerdere gmailaccounts geprobeerd.
ik heb er ook nog nooit last mee gehad... ligt hun server er niet gewoon uit? dat het daaraan lag?(ben er al een paar dagen niet geweest, maar dat is niet te merken... toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef -sabine- het volgende:
Wauw Anitra!!!
Ik kan niet op ravelry blijven. Ik meld me aan, kan er dan ene keer op en vervolgens niets meer.
Ik heb ook nog nooit problemen gehad, idd even mailen lijkt me.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef -sabine- het volgende:
Wauw Anitra!!!
Aww dankje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:40 schreef Lyssa het volgende:
Toffe tas! Ik vind ook dat je altijd mooie foto's maakt van je werken Hoothoot!
Yachiru, wat een schatje! Ik merk ook idd dat zwart niet mijn favo haakkleur is, te lastig te zien in de avond. De kat is iig leuk geworden, juist origineel met dat andere staartje
Haha, dat heb ik nou ook altijd als ik over haken lees!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:49 schreef StefanieV het volgende:
Zwart is gewoon niet leuk haken Yachiru, ik heb dat ook als k zwart haak, ik haak het dan ook zo min mogelijkMaar ik vind de poes wel schattig :-) Ik ben even niets aan het haken, zou eigenlijk het konijn verder af moeten haken maar heb er zoveel zin niet in. Ben niet eens zeker of ik wel een geboortekaartje krijg en uitgenodigd ben, dus dat zie ik dan weer wel, anders laat ik het maar hier liggen.
Al moet ik wel zeggen, ik krijg altijd zin om verder te haken als k hier lees
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:47 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Aww dankje!Ja pfft, 's avonds is het een ramp!
Gelukkig heb ik heel veel leuke kleurtjes liggen dus hoef niet vaak met zwart te haken
Hij wilde naar buiten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |