dat laatste is een kwestie van wennen. en wat die steken betreft, de starling handbag bijvoorbeeld is expres zo heen en weer gemaakt, om dat patroon te verkrijgen. anders zou rondhaken veel makkelijker zijn. ik vind 't wel leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had een klein kaboutertje (zwager heet wouter, de grap is snel gemaakt) en daar moest ik dus bij keren omdat het uit een losse voor- en achterkant bestond. Het was gewoon met sc (hoe heet dat in het Nederlands?).
En ik kreeg sowieso vaak een ribbeltje omdat het ook moeilijk is om van de achterkant allebei de lusjes te vinden, naar mijn mening.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook gehaakt
[ afbeelding ]dat ziet er niet verkeerd uit voor een eerste keer haken!
binnen no-time kun je mooie amigurumi's maken en van alles...
Kan er nog niks van, ben hier al trots op
Jaaa die knuffeltjes lijken me zo leuk om zelf te kunnen makenquote:
Ik ben ook pas sinds eind mei bezig en ik heb al 10 knuffeltjes af! Dus gewoon oefenen en dan kom je er wel! Mijn eerste patroontje was: http://www.amiamour.com/2010/02/eggypattern/ Erg goed te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaa die knuffeltjes lijken me zo leuk om zelf te kunnen maken
hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef StefanieV het volgende:
Spiegelei, ik heb hier een grote plastieken doos vol en boven nog 4 grote dozen karton vol met garen (eventjes gekocht voor 20 euro) En toch blijf ik bijkopen, vriendlief wordt ook zot van me
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:43 schreef trui het volgende:
je zou 't hier moeten zien, overal plastic tassen en dozen vol garen, in de woonkamer, maar ook in onze slaapkamer.ik moet nodig eens een iets 'opgeruimder' systeem bedenken. of gewoon alles eens ophaken. swapproject, here I come!!
![]()
joysa, goed begin!en des te knapper omdat je op die foto de haaknaald achterstevoren vast houdt.
als je 't daarmee voor elkaar krijgt: respect!
Rick is het gelukkig gewend om over wol te struikelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:44 schreef trui het volgende:
mijn man heeft (gelukkig) totaal geen inzicht in mijn 'stash', en bemoeit zich er dan ook niet mee. net als dat ik niks zeg over zijn belachelijke hoeveelheid visspullen.![]()
anitra, heeft rick trouwens die stofjes voor je uitgekozen? dat vind ik dan wel weer super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |