abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:07:46 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83217777
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik had een klein kaboutertje (zwager heet wouter, de grap is snel gemaakt ) en daar moest ik dus bij keren omdat het uit een losse voor- en achterkant bestond. Het was gewoon met sc (hoe heet dat in het Nederlands?).
En ik kreeg sowieso vaak een ribbeltje omdat het ook moeilijk is om van de achterkant allebei de lusjes te vinden, naar mijn mening.
dat laatste is een kwestie van wennen. en wat die steken betreft, de starling handbag bijvoorbeeld is expres zo heen en weer gemaakt, om dat patroon te verkrijgen. anders zou rondhaken veel makkelijker zijn. ik vind 't wel leuk!
in de haak.
pi_83217938
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook gehaakt

[ afbeelding ]

dat ziet er niet verkeerd uit voor een eerste keer haken! binnen no-time kun je mooie amigurumi's maken en van alles...

Kan er nog niks van, ben hier al trots op
pi_83218384
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:09 schreef mijsje het volgende:

[..]

Jaaa die knuffeltjes lijken me zo leuk om zelf te kunnen maken
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_83218619
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jaaa die knuffeltjes lijken me zo leuk om zelf te kunnen maken
Ik ben ook pas sinds eind mei bezig en ik heb al 10 knuffeltjes af! Dus gewoon oefenen en dan kom je er wel! Mijn eerste patroontje was: http://www.amiamour.com/2010/02/eggypattern/ Erg goed te doen Maar zo zijn er wel meer!
pi_83218760
Ja maar Lyssa vliegt er ook door hoor! Ik doe het al sinds november en heb zeker zoveel knuffels nog niet af haha

Maar ik ben begonnen met de kers met een youtube-filmpje :-)
pi_83219047
Deze had ik

pi_83219125
Zo lief B.ertha!
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:34:54 #58
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_83220023
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef StefanieV het volgende:
Spiegelei, ik heb hier een grote plastieken doos vol en boven nog 4 grote dozen karton vol met garen (eventjes gekocht voor 20 euro) En toch blijf ik bijkopen, vriendlief wordt ook zot van me
haha
Ik heb in de woonkamer een apart kastje, helemaal voor mijn creatieve spulletjes (k heb kleurpotloden, papier, karton, krijt, plaatjes stempels, fimo, houtskool, en k kan nergens afstand van doen ) en daar past al dat garen dus niet bij, dus een gedeelte van de vaste kast is voor mij, maar ondertussen is dus de hele kast voor mij plus de gang (tassen een de kapstok) en op een kamertje boven. Het ergste is nog dat ik net doe of het allemaal wel past en de hele kasten zo volprop dat alles eruit te valt als je de deur open doet ...
Nou ja iedereen heeft zo z'n zwaktes he
klerkje
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:43:14 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83220618
je zou 't hier moeten zien, overal plastic tassen en dozen vol garen, in de woonkamer, maar ook in onze slaapkamer. ik moet nodig eens een iets 'opgeruimder' systeem bedenken. of gewoon alles eens ophaken. swapproject, here I come!!

joysa, goed begin! en des te knapper omdat je op die foto de haaknaald achterstevoren vast houdt. als je 't daarmee voor elkaar krijgt: respect!

b.ertha, leuke kabouter! en ik vind die heen-en-weer vasten dus juist erg leuk!
in de haak.
pi_83220679
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:43 schreef trui het volgende:
je zou 't hier moeten zien, overal plastic tassen en dozen vol garen, in de woonkamer, maar ook in onze slaapkamer. ik moet nodig eens een iets 'opgeruimder' systeem bedenken. of gewoon alles eens ophaken. swapproject, here I come!!

joysa, goed begin! en des te knapper omdat je op die foto de haaknaald achterstevoren vast houdt. als je 't daarmee voor elkaar krijgt: respect!

Haha dat had ik nog niet eens gezien, maar dat was alleen voor de foto
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_83221071
Hier op zolder 2 vuilniszakken vol wol, vintagewol van mijn schoonmoeder. 1 kleine opbergbox waar het project in zit waar ik mee bezig ben en een mega opbergbox vol, daar komt dus nog meer bij van de week nog zo'n mega box laten halen en hopen dat alles er in past.

Joysa goed begin is het halve werk!

B.ertha wat een lieverd!
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:57:19 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83221596
ik hbe mn garen "verstopt" in een grote boodschappentas en een doosje onder mn eettafel/buro... ik woon alleen, dus er hoeft maar 1 zit/werkplek over te blijven incl. beenruimte
Kwak
pi_83221636
Mijn tas in Zpaghetti is af! Hij is alleen een klein beetje kleiner uitgevallen dan voorzien en er moet nog een voering in maar daarvoor ga ik naar mama/oma om te helpen Maar ik ben er 'trots' op, al is hij toch iets te klein

woensdag 23 juni 2010 @ 23:05:34 #64
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83222101
leuk stefanie!
in de haak.
pi_83222806
Leuke kleuren stefanie! Hij is heel leuk!

Ik werd er net op gewezen dat er nog 3 tasjes stonden met van alles en nog wat
pi_83223263
Dank je!

Haha Anitra, hier is het ook zo, J komt dan af met nog iets waarvan ik niet wist dat ik het nog had
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:44:21 #67
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83224094
mijn man heeft (gelukkig) totaal geen inzicht in mijn 'stash', en bemoeit zich er dan ook niet mee. net als dat ik niks zeg over zijn belachelijke hoeveelheid visspullen.

anitra, heeft rick trouwens die stofjes voor je uitgekozen? dat vind ik dan wel weer super!
in de haak.
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:34:35 #68
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83226331
Joysa, leuk kleurtje en je bent tenminste begonnen! Welkom hier.

Kleurige das, mooie verzameling wol en stofjes, luitjes ik kan jullie niet bijhouden maar ik geniet in stilte

behalve dat ik nu over mijn slaap heen ben en weer trek begin te krijgen
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:51:25 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83226994
haha caroline, dat had ik net ook. maar onze voorraad lekkers zit nog steeds in dozen en geen idee welke van de tig. dus ik ga maar gewoon slapen heb ik bedacht.
in de haak.
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:53:07 #70
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83227054
ha ha Trui. Slaap lekker en sterkte met alle stof en gedoe en zo.
pi_83229379
Ik blijf het altijd een beetje vreemd vinden met de patterns. Ik kwam zojuist deze tegen: http://www.ravelry.com/pa(...)ative-bears/patterns Allemaal varianten van het bubble leg monster. Je weet natuurlijk niet welke eerst kwam, maar de ene is gratis en de andere niet. Nou kan ik met het patroon van de bubble leg en wat eigen gepruts al die beestjes maken waar je anders 6 doller per patroon voor moet betalen
pi_83229602
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:44 schreef trui het volgende:
mijn man heeft (gelukkig) totaal geen inzicht in mijn 'stash', en bemoeit zich er dan ook niet mee. net als dat ik niks zeg over zijn belachelijke hoeveelheid visspullen.

anitra, heeft rick trouwens die stofjes voor je uitgekozen? dat vind ik dan wel weer super!
Rick is het gelukkig gewend om over wol te struikelen.
Ja hij heeft zelf het uitgezocht sommige die hij niet zo leuk vond heeft hij gratis gekregen
pi_83230017
Ik heb een hele eigen hobbykamer met 2,5 meter tafelruimte, inbouwkast voor de creatieve voorraad en kartonnen dozen óp de boekenkast voor de 'yarn-stash'. Echt, dat is zo fijn! Als ik het zat ben trek ik gewoon de deur dicht en dan is de rommel ook weg! Heerlijk!
Maar... ik moet eerlijk zeggen dat er in de woonkamer of op het balkon altijd wel ergens een los projectje met wat wol ligt hoor.
pi_83231043
Hier nog tips voor goedkope oogjes in bulk?
pi_83231178
Ik vond het vrij goedkoop via etsy, maar de link weet k momenteel niet, even zoeken hoor

Alle ik weet niet hoe jullie die prijzen vinden maar ik vond het vrij goedkoop als k het vergelijk wat ik hier per paar in de winkel betaal

http://6060.etsy.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')