Nee, bek houden en bukken, teef.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, bek houden en bukken, teef.
Owacht, ik kan me herinneren dat ik dat eerder vanochtend ook al tegen iemand zei.
Ja, tegen je liefje. Maar als je zo gaat praten krijg ik je nog wel, slet!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, bek houden en bukken, teef.
Owacht, ik kan me herinneren dat ik dat eerder vanochtend ook al tegen iemand zei.
Het was niet onaardig bedoeld. Ik had verwacht dat je het wel kon waarderen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:20 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja, tegen je liefje. Maar als je zo gaat praten krijg ik je nog wel, slet!
Ah dan kan ik je vergeven, sorry voor dit misverstand dan, ok?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was niet onaardig bedoeld. Ik had verwacht dat je het wel kon waarderen.
Met bier?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:24 schreef Heatseeker het volgende:
Iedereen is welkom vind ik, zolang er maar inhoudelijk en OT wordt gereageerd.
Nee beste Q, wij doen alleen maar neuken en bier drinken samen. Trouwen is overrated.quote:
Met inhoudelijk en OT bedoelt HS dus dat het allemaal over mij moet gaan.quote:
ALLES in het leven gaat toch over jou?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met inhoudelijk en OT bedoelt HS dus dat het allemaal over mij moet gaan.
Hey, zo zijn we niet getrouwd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met inhoudelijk en OT bedoelt HS dus dat het allemaal over mij moet gaan.
Ik laat haar vaak in die waan, maar owee als we bij elkaar zijn, dan is van ohh HS je bent zo geweldig, en charmant en leuk en knap en oh my god jouw penis is huge.quote:
En als het eens per ongeluk niet over mij gaat, gaat het over bier.quote:
Ik speel altijd met jouw penis en dan doe ik van koetsjiekoetsjiekoeeeee, omdat 'ie zo schattig en klein van stuk is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik laat haar vaak in die waan, maar owee als we bij elkaar zijn, dan is van ohh HS je bent zo geweldig, en charmant en leuk en knap en oh my god jouw penis is huge.
Altijd Chowi weer met haar praatjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik speel altijd met jouw penis en dan doe ik van koetsjiekoetsjiekoeeeee, omdat 'ie zo schattig en klein van stuk is.
Jij bent dat schuld.quote:
Dat komt doordat je wel eens vergeet dat er ook nog een dildo in zat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Altijd Chowi weer met haar praatjes.
Maar owee als ik haar penetreer, dan is het meer zo van" Au HS, rustig aan je gaat te diep, AU!! zeg ik toch".
Dat zeg ik, jij met je praatjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat komt doordat je wel eens vergeet dat er ook nog een dildo in zat.
Dit is ONZ hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:37 schreef Penisbaard het volgende:
tregden klagd
Fijn is dat hé, zo op de vroege ochtend even lekker je ballen leegmaken. Ik ben er ook een voorstander van.quote:
Ooow wat ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de dag goed beginnen, nu eerst koffiequote:Op woensdag 23 juni 2010 07:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Fijn is dat hé, zo op de vroege ochtend even lekker je ballen leegmaken. Ik ben er ook een voorstander van.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:38 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ooow wat ergStraf me maar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heb jij eigenlijk de hele nacht doorgehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Ok.quote:
Mijn excuus daarvoor, vanaf nu gaat het over bloemetjes, jonge veulens en vlinders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:40 schreef Penisbaard het volgende:
Maar het gaat weer over de billens en de tieters en de peners zie ik. Bah, wat vies.
Cool, gelijktijdig masturberen met mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:41 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Ik ga aluminiumfolie zoeken zodat ik bij gebrek aan de ''dop'' tóch nog mijn vibrator kan gebruiken
Omdat ik niet kon slapen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk de hele nacht doorgehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Synchroon masturbatie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool, gelijktijdig masturberen met mij.
Oh, wacht, ik was te laat. Wie het eerst komt ok? Vanaf... nu.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Doen we, ok Chowi?
1,2,3,....en daar gaan we!
Aaaah,..mag ik hem eens aaien?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:43 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn favoriete knuffel. Master Beer.
Ik zou bijna jaloers worden. Bijna.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee beste Q, wij doen alleen maar neuken en bier drinken samen. Trouwen is overrated.
De combinatie HS, de combinatie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Op het neuken of het bier drinken?
Ik snap het. Het geeft niks, dat hebben we allemaal wel eens.quote:
Yeah!quote:
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Yeah!
Alleen eehh,..ben Chowi volgens mij een beetje kwijt geraakt, was zó met mezelf bezig![]()
Chowi? Chowi??
Shush jij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.
Ah, gelukkig,...je bent erquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:00 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik had een nogal slordige start, maar toen ik eenmaal bezig was ging het prima. Sorry voor het oponthoud. Kusjes.
of veel ste veel haarquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.
Zeker weten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:01 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ah, gelukkig,...je bent er![]()
Lekker he?
Peuk hoop ik toch he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:05 schreef Chowi het volgende:
Even roken weer. De laatste keer was om half vijf..
Ja, de peuk, dus.quote:
Ja, ik ga nog maar eens koffie zetten denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:13 schreef zarGon het volgende:
Hallo Heatseeker!
Toffe shit, de nacht doorhalen.
Ik zit op de mobiele layout, en kan geen PI's meeposten.
Is te ver lopen. En dan gaat de fles ook op en ik moet nog slapen zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zou jenever doen als ik jou was.
Ik zal het zometeen even doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:28 schreef Chowi het volgende:
Was even koffie aan het drinken en een sigaret aan het roken in de tuin. Moet je voor de grap eens op je balkon gaan zitten, HS..
Het is een meuie ochtend.
Er is ALTIJD bier. Overal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:40 schreef Flashbag het volgende:
Is er nog bier ?
Met welk doel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:42 schreef naatje_1 het volgende:
ik post ook even in dit topic
Wat liefquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
voor deze ene keer,...mag jij van mij een slokje
Deel normaal nooit mijn bier,..maar goed, met die mooie weer,...ach laat ik eens lekker gek doen hequote:
Inderdaad trouwens wat voor bier heb je eigenlijksquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Deel normaal nooit mijn bier,..maar goed, met die mooie weer,...ach laat ik eens lekker gek doen he
Fixed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Dit topic moet over mij ons gaan, trouwens. Niet over drank(orgels).
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Dit topic moet over mij gaan, trouwens. Niet over drank(orgels).
Gulpener Gladiatorquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Inderdaad trouwens wat voor bier heb je eigenlijks.
Wat ga je er aan doen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Jou negeren (ik neger, hij negert, wij negeren) totdat je het weer over mij hebt.quote:
Ty, ty.quote:
Dankuquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mond open,..en vangen!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jou negeren (ik neger, hij negert, wij negeren) totdat je het weer over mij hebt..
jij bent toch een drankorgel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Neuh precies erinquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:54 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Toch niet verslikt he? Ben niet zo goed in mikken![]()
True enough.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:59 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Comazuipen,..tenminste iets waar ik goed in ben
![]()
Oke nu dezequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:03 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Absint! Staat op m'n lijstje,..nooit gehad
Spontane meiden die vooral spontaan zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Heatseeker het volgende:
Chowi?
Ik ben een leuke man van 28 jaar en ik hou van hobbies en puzzelen, ik hou van spontane meiden die vooral spontaan is, ben jij diegene die ik zoek? reageer dan op mijn bericht en hopelijk ben ik jou witte prins op het knappe paard.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Oke nu deze
[ afbeelding ]
ATTEN ATTEN ATTEN ATTEN!
Pics or GTFO.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Chowi het volgende:
heejj zijn hier nog leuke mannen die zin hebben in een gesprek met een wulpse dame van rond de twintig typ 345 xx
Pssst:quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Heatseeker het volgende:
Chowi?
Ik ben een leuke man van 28 jaar en ik hou van hobbies en puzzelen, ik hou van spontane meiden die vooral spontaan is, ben jij diegene die ik zoek? reageer dan op mijn bericht en hopelijk ben ik jou witte prins op het knappe paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
345 xxquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Chowi het volgende:
heejj zijn hier nog leuke mannen die zin hebben in een gesprek met een wulpse dame van rond de twintig typ 345 xx
Ben te lui om een pic te plaatsen. Doe het voorlopig maar ff met dat slokjequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Meh strohrum vind ik niet zoGA JE MIJ NOG WAT GEVEN
IK HEB OOK DORST!?
Doe er eens wat moeite voor man. Klik eens op linkjes ofzo. Djeez.quote:
Oke goedgekeurd daten ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe er eens wat moeite voor man. Klik eens op linkjes ofzo. Djeez.
Neehee, die xx hoort er niet bij. Het is enkel een afsluiter van dit schitterende stuk proza.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ben te lui om een pic te plaatsen. Doe het voorlopig maar ff met dat slokje
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Pssst:Ik doe niet aan die fratsen, ik heb toch gezegd dat ik van hobbies hou en puzzelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
neejj sory jy bent te jong voor mijj :$quote:
345 xx maar dan zonder de xxquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee, die xx hoort er niet bij. Het is enkel een afsluiter van dit schitterende stuk proza.
Ook niet stiekem ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
neejj sory jy bent te jong voor mijj :$
Jahaa,..ik zeg toch ook niet dat je aan die fratsen moet doen, maar het staat wel mooier in je profiel. Dan doe je maar alsof!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die fratsen, ik heb toch gezegd dat ik van hobbies hou en puzzelen.
Ja, dan wel.quote:
Ik ga heul niet liegen in mijn profiel, ik ben wie ik ben en daarmee pasta!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Jahaa,..ik zeg toch ook niet dat je aan die fratsen moet doen, maar het staat wel mooier in je profiel. Dan doe je maar alsof!
Hihihi grapjurk.quote:
Misschien heeft hij geen geld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hee, ga nou niet lopen janken! Loop zelf ff naar de winkel
Ok ok, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ga heul niet liegen in mijn profiel, ik ben wie ik ben en daarmee pasta!
Maar ik zit gevangen op stagequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hee, ga nou niet lopen janken! Loop zelf ff naar de winkel
Doe is liefquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Chowi het volgende:
Zal ik anders een apart topic openen met als TT: Serokwaldeluxe en Flashbag?
Eh bah, stagequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Maar ik zit gevangen op stageVolgende week vakantie
Vanavond haal ik lekkers wat wil jij.
Is goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:17 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Eh bah, stageWaar?
Ik denk dat ik na gister wel vanavond slaap,....of zo![]()
Maar toch lief van je,...ander keertje?
Ga toch spijkerpoepen johquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Heatseeker het volgende:
Verders hou ik wel van jullie allemaal vandaag hoor.
Weet niet of ik die nog vol ga krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Is goedmaar Chowi gunt ons een topic volgens mij
Vast welquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Weet niet of ik die nog vol ga krijgen.
Maar is heel lief van haar hoor
Ja, willen jullie hem nou of niet? Ik doe het zo hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Weet niet of ik die nog vol ga krijgen.
Maar is heel lief van haar hoor
JAH DOEN! Ik wil een eigen topicquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, willen jullie hem nou of niet? Ik doe het zo hoor.
Kom op, een naamtopic van een legendarische user als ik die ook nog eens ex-crew is. Dat sla je toch niet af..
En daarna 10 kilometer zaklopen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
En daarna koekhappen en daarna 17x een rondje om de tafel eierlopen!
Ik zeg: doen!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Flashbag het volgende:
[..]
JAH DOEN! Ik wil een eigen topicIk vind niet erg om te delen
En daarna ram ik je kop in een bak water en moet je een snoepje happen! Maar je blijft mis happen. En ik blijf je hoofd vasthouden,...in die bak met waterquote:
Had je je voeten niet in de buurt of zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef Flashbag het volgende:
Er liep net een langpoot spin op de muur die ik geplet heb met mn portemonnee
Ik mag dan lang zijn maar ik kom met mn voeten niet 2 meter hoogquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Had je je voeten niet in de buurt of zo?
Lijers kunnen het toch zijn hequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik mag dan lang zijn maar ik kom met mn voeten niet 2 meter hoog. Dat ding was veul te snel.
Niks mis met friemelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Heatseeker het volgende:
Of wil je soms eerst friemelen enzo?
Ik zal me inhouden.quote:
Weet je wat ik nou tof vind?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden.
Ik vind het wel tof dat ik een nieuwe vonk heb doen overspringen tussen twee mensen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alsof mijn piemel zo zuur isquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
Ik ga even wat yoghurt eten..
Neehee, dat is geen synoniem voor aan HS zijn piemel zuigen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef Chowi het volgende:
Sperma heeft wel wat weg van yoghurt, though.
...met cruesli is het lekkerderquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef Chowi het volgende:
Sperma heeft wel wat weg van yoghurt, though.
Cruesli in je sperma, dat moet pijnlijk klaarkomen zijn.quote:
Me dunkt. Ik ontplof bijna.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat was een flinke emmer yoghurt of niet.
Hihi, jij met je grappen en grollen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Me dunkt. Ik ontplof bijna.
Ik heb ondertussen een leuke naam bedacht voor op een formele brief:
De Heer O. Isch.
Kortweg dhrolsch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Me dunkt. Ik ontplof bijna.
Ik heb ondertussen een leuke naam bedacht voor op een formele brief:
De Heer O. Isch.
Ik schud ze zo uit mijn mouw.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hihi, jij met je grappen en grollen.
Neehee, je begrijpt er ook niets van, Black Sheep Boy.quote:
Op zijn minst Gold Sheep!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee, je begrijpt er ook niets van, Black Sheep Boy.
De tekst van het liedje past echt zo perfect bij jou. Ik ben er zelfs van overtuigd dat het voor jou geschreven is.quote:
Ik dien wel even een verzoekje in bij mijn waerde heer remlof.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Het valt me tegen dat hij nog steeds niet aangekondigd in de forumindex staat.
Nee, natuurlijk niet. Ik ben lesboseksueel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hey, nueken jullie met elkander? Chowi en Heatseeker?
Haha dat is garpig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik ben lesboseksueel.
Waarom?quote:
picsquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lesbeau's zijn kjoet.quote:
Als in Piksie? Die ook lesboseksueel is? Haha, goeie man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
hihi, ik zei pics, en dat lijkt op piks
Lemming!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ze zijn vooral tof.quote:
Dat gaat niet over mij hoor.quote:
Wat een faalhaas.quote:
Dat is niet ownage, dat is gewoon sloerie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:42 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zelfs wel eens kwartetten gedaan. Hoe ownage ben ik.
je ownt met je age ja, daar kan ik niet tegen op, maar er komt een tijd, dan doe ik cinquettesquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:42 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zelfs wel eens kwartetten gedaan. Hoe ownage ben ik.
Je bent gewoon jaloers dat ik wel drie vrouwen tegelijk kan scoren en jij niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is niet ownage, dat is gewoon sloerie.
Ik zei niet dat ik er niet bij had willen zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik wel drie vrouwen tegelijk kan scoren en jij niet.
Tof. Ik ook. Neuken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ready to receive.quote:
Hoi Tijl.quote:
Geeft niet hoor, ik ben juist blij dat er nog plaatsen zijn waar ik over straat kan lopen zonder herkend te worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi Tijl.. Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik wilde gewoon even indruk maken op picodealion.
Mag ik vragen waarom je over het algemeen zo gehaat wordt door mensen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef Tijl_Uilenspiegel het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben juist blij dat er nog plaatsen zijn waar ik over straat kan lopen zonder herkend te worden.
Ik hou ze voor de gek met mijn streken. Dat kan niet iedereen waarderen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je over het algemeen zo gehaat wordt door mensen?
Ja, doe dat dan ook gewoon niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef Tijl_Uilenspiegel het volgende:
[..]
Ik hou ze voor de gek met mijn streken. Dat kan niet iedereen waarderen.
Een zin van 3 woorden waar tiet en pils inzitten.quote:
Als je nu gaat slapen, dan zet je toch gewoon de wekker om 1 uur ofzo om te baggeren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo denk ik al slapen. Kunnen we de nachtbagger vanavond dan even overslaan?
Dat, en welterustenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je nu gaat slapen, dan zet je toch gewoon de wekker om 1 uur ofzo om te baggeren?
Je kamer bestaat uit kabels?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef Chowi het volgende:
Dat dit topic nog centraal is, zeg.
Ik moet even hendig sjiek op zoek naar een USB-kabel tussen de wirwar van kabels waaruit mijn kamer bestaat. Wish me luck!
Er bevinden zich zoveel kabels in mijn kamer dat je dat haast wel kunt stellen. Daarbij heb ik wat teveel rosé op, wat een extra obstakel zal blijken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kamer bestaat uit kabels?
Wat voor nerd ben je dan.
Oh en hoi.
Ik vind het wel handig trouwens zo'n centrale topiek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er bevinden zich zoveel kabels in mijn kamer dat je dat haast wel kunt stellen. Daarbij heb ik wat teveel rosé op, wat een extra obstakel zal blijken.
En hallo.
Nee, ik niet maar ik ben dan ook een paar jaartjes ouder hé.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef Chowi het volgende:
Ik ben al bijna 48 uur wakker trouwens, HS..
Maandag neuken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:05 schreef Chowi het volgende:
Ah, gevonden. Dat ging me nog verrassend goed af.
Ja hoor, geen punt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef RitseB het volgende:
Vinden jullie het goed als ik maandag mee doen? Heb toch niks beters te doen.
Ok.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kssst, ga eens slapen. Of je nagels lakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |