Wat liefquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
voor deze ene keer,...mag jij van mij een slokje
Deel normaal nooit mijn bier,..maar goed, met die mooie weer,...ach laat ik eens lekker gek doen hequote:
Inderdaad trouwens wat voor bier heb je eigenlijksquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Deel normaal nooit mijn bier,..maar goed, met die mooie weer,...ach laat ik eens lekker gek doen he
Fixed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Dit topic moet over mij ons gaan, trouwens. Niet over drank(orgels).
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Dit topic moet over mij gaan, trouwens. Niet over drank(orgels).
Gulpener Gladiatorquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Inderdaad trouwens wat voor bier heb je eigenlijks.
Wat ga je er aan doen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Jou negeren (ik neger, hij negert, wij negeren) totdat je het weer over mij hebt.quote:
Ty, ty.quote:
Dankuquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mond open,..en vangen!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jou negeren (ik neger, hij negert, wij negeren) totdat je het weer over mij hebt..
jij bent toch een drankorgel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Neuh precies erinquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:54 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Toch niet verslikt he? Ben niet zo goed in mikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |