Hoi Tijl.quote:
Geeft niet hoor, ik ben juist blij dat er nog plaatsen zijn waar ik over straat kan lopen zonder herkend te worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi Tijl.. Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik wilde gewoon even indruk maken op picodealion.
Mag ik vragen waarom je over het algemeen zo gehaat wordt door mensen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef Tijl_Uilenspiegel het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben juist blij dat er nog plaatsen zijn waar ik over straat kan lopen zonder herkend te worden.
Ik hou ze voor de gek met mijn streken. Dat kan niet iedereen waarderen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je over het algemeen zo gehaat wordt door mensen?
Ja, doe dat dan ook gewoon niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef Tijl_Uilenspiegel het volgende:
[..]
Ik hou ze voor de gek met mijn streken. Dat kan niet iedereen waarderen.
Een zin van 3 woorden waar tiet en pils inzitten.quote:
Als je nu gaat slapen, dan zet je toch gewoon de wekker om 1 uur ofzo om te baggeren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo denk ik al slapen. Kunnen we de nachtbagger vanavond dan even overslaan?
Dat, en welterustenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je nu gaat slapen, dan zet je toch gewoon de wekker om 1 uur ofzo om te baggeren?
Je kamer bestaat uit kabels?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef Chowi het volgende:
Dat dit topic nog centraal is, zeg.
Ik moet even hendig sjiek op zoek naar een USB-kabel tussen de wirwar van kabels waaruit mijn kamer bestaat. Wish me luck!
Er bevinden zich zoveel kabels in mijn kamer dat je dat haast wel kunt stellen. Daarbij heb ik wat teveel rosé op, wat een extra obstakel zal blijken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kamer bestaat uit kabels?
Wat voor nerd ben je dan.
Oh en hoi.
Ik vind het wel handig trouwens zo'n centrale topiek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er bevinden zich zoveel kabels in mijn kamer dat je dat haast wel kunt stellen. Daarbij heb ik wat teveel rosé op, wat een extra obstakel zal blijken.
En hallo.
Nee, ik niet maar ik ben dan ook een paar jaartjes ouder hé.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef Chowi het volgende:
Ik ben al bijna 48 uur wakker trouwens, HS..
Maandag neuken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:05 schreef Chowi het volgende:
Ah, gevonden. Dat ging me nog verrassend goed af.
Ja hoor, geen punt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef RitseB het volgende:
Vinden jullie het goed als ik maandag mee doen? Heb toch niks beters te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |