True enough.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:59 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Comazuipen,..tenminste iets waar ik goed in ben
![]()
Oke nu dezequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:03 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Absint! Staat op m'n lijstje,..nooit gehad
Spontane meiden die vooral spontaan zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Heatseeker het volgende:
Chowi?
Ik ben een leuke man van 28 jaar en ik hou van hobbies en puzzelen, ik hou van spontane meiden die vooral spontaan is, ben jij diegene die ik zoek? reageer dan op mijn bericht en hopelijk ben ik jou witte prins op het knappe paard.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Oke nu deze
[ afbeelding ]
ATTEN ATTEN ATTEN ATTEN!
Pics or GTFO.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Chowi het volgende:
heejj zijn hier nog leuke mannen die zin hebben in een gesprek met een wulpse dame van rond de twintig typ 345 xx
Pssst:quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Heatseeker het volgende:
Chowi?
Ik ben een leuke man van 28 jaar en ik hou van hobbies en puzzelen, ik hou van spontane meiden die vooral spontaan is, ben jij diegene die ik zoek? reageer dan op mijn bericht en hopelijk ben ik jou witte prins op het knappe paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
345 xxquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Chowi het volgende:
heejj zijn hier nog leuke mannen die zin hebben in een gesprek met een wulpse dame van rond de twintig typ 345 xx
Ben te lui om een pic te plaatsen. Doe het voorlopig maar ff met dat slokjequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Meh strohrum vind ik niet zoGA JE MIJ NOG WAT GEVEN
IK HEB OOK DORST!?
Doe er eens wat moeite voor man. Klik eens op linkjes ofzo. Djeez.quote:
Oke goedgekeurd daten ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe er eens wat moeite voor man. Klik eens op linkjes ofzo. Djeez.
Neehee, die xx hoort er niet bij. Het is enkel een afsluiter van dit schitterende stuk proza.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ben te lui om een pic te plaatsen. Doe het voorlopig maar ff met dat slokje
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Pssst:Ik doe niet aan die fratsen, ik heb toch gezegd dat ik van hobbies hou en puzzelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
neejj sory jy bent te jong voor mijj :$quote:
345 xx maar dan zonder de xxquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee, die xx hoort er niet bij. Het is enkel een afsluiter van dit schitterende stuk proza.
Ook niet stiekem ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
neejj sory jy bent te jong voor mijj :$
Jahaa,..ik zeg toch ook niet dat je aan die fratsen moet doen, maar het staat wel mooier in je profiel. Dan doe je maar alsof!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die fratsen, ik heb toch gezegd dat ik van hobbies hou en puzzelen.
Ja, dan wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |