En daarna ram ik je kop in een bak water en moet je een snoepje happen! Maar je blijft mis happen. En ik blijf je hoofd vasthouden,...in die bak met waterquote:
Had je je voeten niet in de buurt of zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef Flashbag het volgende:
Er liep net een langpoot spin op de muur die ik geplet heb met mn portemonnee
Ik mag dan lang zijn maar ik kom met mn voeten niet 2 meter hoogquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Had je je voeten niet in de buurt of zo?
Lijers kunnen het toch zijn hequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik mag dan lang zijn maar ik kom met mn voeten niet 2 meter hoog. Dat ding was veul te snel.
Niks mis met friemelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Heatseeker het volgende:
Of wil je soms eerst friemelen enzo?
Ik zal me inhouden.quote:
Weet je wat ik nou tof vind?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden.
Ik vind het wel tof dat ik een nieuwe vonk heb doen overspringen tussen twee mensen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alsof mijn piemel zo zuur isquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
Ik ga even wat yoghurt eten..
Neehee, dat is geen synoniem voor aan HS zijn piemel zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |