Ik ga heul niet liegen in mijn profiel, ik ben wie ik ben en daarmee pasta!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Jahaa,..ik zeg toch ook niet dat je aan die fratsen moet doen, maar het staat wel mooier in je profiel. Dan doe je maar alsof!
Hihihi grapjurk.quote:
Misschien heeft hij geen geld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hee, ga nou niet lopen janken! Loop zelf ff naar de winkel
Ok ok, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ga heul niet liegen in mijn profiel, ik ben wie ik ben en daarmee pasta!
Maar ik zit gevangen op stagequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hee, ga nou niet lopen janken! Loop zelf ff naar de winkel
Doe is liefquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Chowi het volgende:
Zal ik anders een apart topic openen met als TT: Serokwaldeluxe en Flashbag?
Eh bah, stagequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Maar ik zit gevangen op stageVolgende week vakantie
Vanavond haal ik lekkers wat wil jij.
Is goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:17 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Eh bah, stageWaar?
Ik denk dat ik na gister wel vanavond slaap,....of zo![]()
Maar toch lief van je,...ander keertje?
Ga toch spijkerpoepen johquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Heatseeker het volgende:
Verders hou ik wel van jullie allemaal vandaag hoor.
Weet niet of ik die nog vol ga krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Is goedmaar Chowi gunt ons een topic volgens mij
Vast welquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Weet niet of ik die nog vol ga krijgen.
Maar is heel lief van haar hoor
Ja, willen jullie hem nou of niet? Ik doe het zo hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Weet niet of ik die nog vol ga krijgen.
Maar is heel lief van haar hoor
JAH DOEN! Ik wil een eigen topicquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, willen jullie hem nou of niet? Ik doe het zo hoor.
Kom op, een naamtopic van een legendarische user als ik die ook nog eens ex-crew is. Dat sla je toch niet af..
En daarna 10 kilometer zaklopen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
En daarna koekhappen en daarna 17x een rondje om de tafel eierlopen!
Ik zeg: doen!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Flashbag het volgende:
[..]
JAH DOEN! Ik wil een eigen topicIk vind niet erg om te delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |